تعبیر خواب | تعبیر خواب دیدن شپش | تعبیر خواب گرفتن شپش | تعبیر خواب شپش داشتن

تعبیر خواب شپش چیه؟ | دیدن شپش در خواب نشانه چیست!؟

خواب شپش تعابیر مختلفی از دیدگاه معبران متفاوت دارد. برای خواندن تعبیر خواب شپش با ما همراه باشید.

تعبیر خواب
ویکی گردی:

تعبیر خواب شپش نمادی از مشکل و مساله ای دشوار است. تعبیر خواب شپش نماد چیزی است که شما را در بیداری آزار می دهد و شما قادر نیستید راه حلی برای این مساله پیدا کنید. همانطور که می دانیم رها شدن از شر شپش کار بسیار دشواری است و به همین دلیل تعبیر خواب شپش نشان می دهد که شما برای رها شدن از  شر مشکلاتی که با آن ها سروکار دارید، دوران سختی را پیش روی خواهید داشت.

به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

شپش در رویا نمادی از یک انسان ناتوان، مفت خور و البته سربار است. این فرد مانند یک انگل انرژی و توان شما را مصرف می‌کند؛ به طوری که در نهایت دردسر و مزاحمت‌هایی را برایتان به همراه دارد.

هرچه تعداد شپش ها بیشتر باشد نشان دهنده مزاحمت و آزار شدیدتری است؛ حتی ممکن است برای شما و خانواده‌تان ضرر های مالی نیز داشته باشد.

شپش با تعداد زیاد:

بعضی عالمان تعبیر معتقدند که مشاهده تعداد فراوانی شپش در خواب به معنای آزردگی و رنجش از یک شوخی است‌. فردی با شما شوخی می کند و از این شوخی دلخور می‌شوید.

از طرفی زیاد بودن شپش ها ‌به ثروت، مال و دارایی تعبیر می شود.

کشتن شپش:

کشتن شپش در خواب نشانه پیروزی و غلبه بر دشمنان بدخواه است. تعبیر دیگر از تعداد فراوان شپش، رسوایی در میان مردم است؛ یعنی حرف زندگی شما همه جا میپیچد.

به روایت محمد بن سیرین

دیدن خواب شپش توسط یک آقا نشانه ای از همسر او است؛ یعنی کسی که هزینه های زندگی اش توسط شخص خواب بیننده پرداخت می‌شود.

پر شدن بدن از شپش:

اگر در خواب دیدید که بدنتان از پر از شپش شده، مفهوم آن مال و ثروت، بزرگی و قدرت است.

به روایت آنلی بیتون

اگر خواب شپش دیدید، رویای شما دچار شدن به یک مریضی دردناک را پیش بینی می‌کند؛ البته می‌تواند خبر از دلواپسی‌های دیگر نیز بدهد.

دیدن شپش در خواب به معنای دچار شدن به بیماری است. این بیماری مسری بوده و از جانب شما به افراد دیگر نیز منتقل می شود.

شپش روی گیاه:

اگر در خواب شپشی را بر روی گیاه به خصوص قسمت ساقه آن ببینید یعنی ضررهای مالی، خشکسالی و کمیابی فرا می‌رسد.

شپش روی اعضای بدن:

اگر در خواب شپش را روی اعضای بدن خود یا شخص دیگری ببینید یعنی با خویشاوندان و افراد نزدیک به خود با پرخاشگری رفتار می‌کنید.

به روایت لیلا برایت

اگر در رویای خود شپش مشاهده کردید یعنی مسئله‌ای باعث خشم، اوقات تلخی و حتی آشفتگی شما می‌شود.

به روایت جابر مغربی

کشتن شپش:

کشتن شپش در خواب نماد غلبه بر دشمن (فرد بدخواه) و شکست دادن او است‌.

نیش زدن شپش:

اگر ببینید که شپشی شما را نیش زده مفهومش این است که حرف‌های زیادی پشت سرتان می‌زنند به طوری که در میان مردم انگشت نما می‌شوید.

به روایت خالد بن علی العنبری

دیدن شپش در خواب نمادی از آزار، اذیت، رنج، صدمه و حتی شکنجه است.

شپش با تعداد زیاد:

اگر شپش‌های زیادی را در خواب دیدید تنگدستی و نداری، ناکامی یا بیمار شدن برای یک مدت طولانی را پیش بینی می‌کند.

کشتن شپش:

اگر در خواب شپشی را بکشید خبر از برطرف شدن اندوه، درد و رنج می‌دهد.

نیش زدن شپش:

اگر ببینید که شپش شما را نیش میزند یعنی یک سری افراد پست و ناتوان حرف‌های بدی پشت سرتان می‌زنند.

به روایت لوک اویتنهاو

دیدن شپش در خواب علامتی از خوش اقبالی است؛ یعنی شانس به شما روی می‌آورد.

شپش با تعداد زیاد:

چندین شپش در خواب حکایت از زیاد شدن مال و ثروت دارد.

کشتن شپش:

کشتن تعداد زیادی شپش در خواب نشانه رسوایی، آبروریزی و از بین رفتن حیثیت است.

شپش روی لباس:

دیدن شپش بر روی لباس یعنی به زودی پولی به دستتان می‌رسد.

تعبیر خواب شپش داشتن

اگر در خواب ببینید که در سرتان شپش دارید، این خواب نمادی از مسائل و مشکلات شخصی شما است. فردی که رابطه بسیار نزدیکی با شما دارد مسبب مشکلات بسیار زیادی برای شما می شود. این فرد اخیرا شما را بسیار ناراحت کرده است و شما به سختی می توانید او را بخاطر اشتباهاتی که مرتکب شده است ببخشید.

شاید هم این مشکلات شخصی همان موضوعاتی است که بین شما و شریک عاطفی تان وجود دارد. شاید شریک عاطفی تان به شما خیانت کرده و درد و خشم بسیار زیادی را در شما بوجود آورده است و شما نمی توانید او را به راحتی ببخشید.

اگرچه این کار بسیار سخت است اما سعی کنید با این فرد گفتگو کنید و مشکلاتی که با او دارید را حل کنید. این تنها راهی است که به کمک آن می توانید تکانی به زندگی خود بدهید و خواب آرامی را تجربه کنید.

 

تعبیر خواب کشتن شپشی که در سرتان است

تعبیر این خواب پول است. اوضاع مالی شما بسیار خوب پیش خواهد رفت و هیچ جایی برای نگرانی در این زمینه وجود نخواهد داشت. هر کاری که قبلا شروع کرده اید و با پول در ارتباط است، سودهای بسیار زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت.

پول از در و دیوار برای شما می ریزد و شما می توانید از ثمره کارتان لذت ببرید. این سود مالی می تواند در نتیجه ترفیع رتبه یا مقام شغلی شما هم باشد. آنهمه سخت کوشی و تلاش فراوانی که به خرج دادید در نهایت ثمره داده است و حالا می توانید به راحتی لم بدهید و از این دوران پایدار زندگی خود لذت ببرید.

بعلاوه این خواب می تواند نمادی از بازگشت شما به سوی شریک عاطفی سابق تان هم باشد. مسائلی که بین شما وجود داشته هنوز حل نشده باقی مانده است و شما همچنان احساساتی به این فرد دارید. روشن کردن خاکستر یک آتش قدیمی می تواند برای هردوی شما خوشایند باشد و می توانید منتظر باشید اوقات خوشی را کنار یکدیگر تجربه کنید. 

تعبیر خواب براحتی پاک کردن شپش

اگر در خواب ببینید که به راحتی شپش ها را پاک می کنید، تعبیر آن است که شما در حل مشکلات خود کاملا موفق خواهید بود. هر مشکلی که برایتان رخ می دهد به بهترین شکل ممکن حل می شود؛ حتی اگر شما از نتیجه چندان مطمئن نبوده باشید.

اعتماد به نفس شما به بالاترین حد ممکن می رسد و مشکلات شما را به هیچ وجه نگران نخواهد کرد. هر قدمی که در دوران پیش رویتان برمی دارید بسیار موفقیت آمیز خواهد بود و بدون شک بخت و اقبال یار شما خواهد بود.

تعبیر خواب دیدن شپش در فرد دیگری غیر از خودتان

اگر در خواب فرد دیگری غیر از خودتان را ببینید که شپش گذاشته است، تعبیر آن است که شما در ماجراهای کاری خود بسیار موفق عمل خواهید کرد. می توانید منتظر ترفیع شغلی یا پست بالاتری در محیط کارتان باشید و باید بدانید که این اتفاق پول و ثبات بیشتری را برای شما به همراه می آورد.

این خواب یکی از آن خواب های بسیار مبارک است. خیالتان راحت باشد و منتظر باشید تا به زودی ثمره سخت کوشی های خود را ببینید. رئیس شما خوب می داند که شما چقدر سخت کار می کنید و تا چه اندازه در انجام تعهدات و وظایف کاری خود حتی پس از دریافت ارتقاء رتبه تلاش کرده اید.

تعبیر خواب شپش هایی که از شما روی دیگری می پرند

اگر در خواب ببینید که شپش ها از روی شما به روی فرد دیگری می پرند، تعبیر آن است که پروژه کاری شما به دلیل حضور چنین فردی با موفقیت روبرو خواهد شد. فردی که در خواب دیده اید به شکلی به کمک شما خواهد آمد و باعث می شود تا به اهدافی که پیش روی خود دارید دست یابید.

از او به درستی قدردانی کنید و هر زمان که به کمک شما نیاز دارد، در کنارش باشید و حمایت خود را از او دریغ نکنید. اگر فردی که در خواب دیده اید را نمی شناسید، تعبیر آن است که قرار است با فردی دیدار کنید که به شما در رسیدن به اهدافتان کمک خواهد کرد.

شما در رویدادی مهم با این فرد دیدار خواهید کرد. پس در خانه ننشینید و منتظر نمانید تا کسی درب خانه تان را به صدا درآورد. اجتماعی باشید و از خانه بیرون بروید تا با دیگران معاشرت کنید.

منبع: روزانه
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر