رنگ لباس برای پوست گندمی | لباس مناسب پوست روشن | چه رنگ لباسی به پوست گندمی میاد؟

پوستم گندمیه؛ چه رنگ لباسی بپوشم که بهم بیاد؟! + عکس

اگه رنگ پوست صورت‌ تون گندمیه، بهتره انواع رنگ لباس برای پوست گندمی رو بشناسین و از اون ها برای لباس پوشیدن ایده بگیرین!

145922_399
ویکی گردی:

احتمالا برای هر مراسم مهم یا حتی تغییر استایل، از خود می‌ پرسید: رنگ لباس برای پوست گندمی چیست؟! انتخاب رنگ لباس برای پوست گندمی راهی ساده و مؤثر جهت روشن‌ تر نشان دادن چهره و زیباتر شدن لبخند شماست. در ادامه این بخش از سبک زندگی شما را با انواع رنگ لباس برای پوست گندمی آشنا می کنیم!

زرد

هر چه تاکنون درباره‌ی مناسب‌ نبودن رنگ زرد برای پوست‌های تیره و گندمی شنیده‌اید را فراموش کنید. حقیقت این است که رنگ زرد به پوست‌های تیره‌تر بیشتر از پوست‌های روشن می‌آید. اگر لباسی با طراحی خیره کننده انتخاب کنید، حتی رنگ زرد هم با پوست گندمی شما هماهنگ می‌شود.

قرمز 

قرمز یک رنگ همه‌کاره است و تقریبا با هر رنگ پوستی هماهنگ می‌شود. بنابراین، اگر از کارشناسان مد بپرسید که چه رنگ لباسی برای پوست گندمی و تیره مناسب است، حتما از قرمز نیز نام می‌برند. بهتر است انواع طیف‌های رنگی قرمز را امتحان کنید تا مناسب‌ترین آن‌ها برای پوست‌تان مشخص شود.

رنگ های پاستلی 

رنگ های پاستلی از جمله رنگ هایی هستند که به عنوان رنگ مانتو برای پوست گندمی بویژه برای فصل تابسنان مناسب هستند و ست کردن آنها با سایر رنگ های پاستلی براحتی امکان پذیر است.

زیتونی

این رنگ از پایه قهوه ای و هایلایت های ظریف و کمرنگ زیتونی به وجود می آید و انتخابی ایده آل برای افرادی با پوست‌های گندمی محسوب می شود.

سبز

انواع رنگ سبز می‌تواند پوست شما را درخشان نشان دهد. یک لباس سبز پولکی یا تزیین شدن را به کمد لباس‌های خود اضافه کنید. در موقعیت‌های مختلف این لباس را با اکسسوری یا لباس‌هایی به رنگ سبز آبی بپوشید تا جذاب‌تر شوید.

خاکستری 

ممکن است که رنگ نقره‌ای با پوست گندمی چندان هماهنگ نشود. اگر لباس‌های نقره‌ای رنگ را امتحان کرده‌اید اما فکر می‌کنید که هیچ‌کدام به رنگ پوست شما نمی‌آیند، لباس‌هایی به رنگ خاکستری گان‌متال را امتحان کنید. این رنگ چیزی میان نقره‌ای و مشکی است و در کنار پوست گندمی چندان تیره و خسته‌کننده به نظر نمی‌رسد. می‌توانید یک لباس با این رنگ را به همراه یک دامن چین‌دار یا حتی یک تاپ شیک و پرزرق‌وبرق بپوشید.

سرخابی (صورتی تند)

احتمالا تاکنون شنیده‌اید که صورتی برای پوست گندمی یا تیره مناسب نیست اما این نکته مد لباس را فراموش کنید. رنگ صورتی تند برخلاف صورتی روشن با پوست‌های تیره‌تر بهتر هماهنگ می‌شود. اگر به پوشیدن لباس‌هایی با این رنگ علاقه ندارید، از جواهرات یا اکسسوری‌هایی به این رنگ استفاده کنید.

سفید

رنگ سفید به طرز شگفت‌انگیزی مکمل رنگ پوست گندمی تیره است. می‌توانید یک لباس کاملا سفید بپوشید و با آن جذاب به نظر برسید. تنها نکته مهم در انتخاب این رنگ لباس برای پوست گندمی این است که از پارچه‌های مناسب استفاده کنید. پارچه‌های ابریشمی، کتان و نخی با رنگ‌های سفید استخوانی یا کمی بژ از جمله بهترین گزینه‌ها برای جنس لباس شما هستند.

قهوه ای

قهوه ای امن ترین رنگ برای رنگ پوست های گندمی است. شما می توانید نزدیک ترین سایه قهوه ای با رنگ پوستتان را انتخاب کنید و یا انتخاب های جذابی مانند رنگ موی شکلاتی سرد، قهوه ای تیره، قارچی یا قهوه ای روشن را بررسی کنید. اگر به دنبال رنگ های سرد تر هستید، دارچینی، کاراملی و قهوه ای تافی پیشنهاد ما به شماست.

 

 

 

منبع: دیجی کالا
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر