فیلم های محبوب ۲۰۲۴ | پرطرفدارترین فیلم های سینمایی ۲۰۲۴

پرفروش ترین فیلم های سینمایی 2024 تا الان + معرفی و تصاویر

در ادامه محبوب ترین فیلم های سینمایی سال 2024 را می بینید که فروش بالای آن ها نشان می دهد که توانستند مخاطبان زیادی را جذب کنند.

yPs4D9HrJjnX
ویکی گردی:

فیلم های سینمایی 2024 یکی پس از دیگری در ژانرهای مختلف اکران می شوند. تا الان چند تا از فیلم های سینمایی 2024 توانستند مخاطبان زیادی را جذب کنند و از دیگر فیلم ها سبقت بگیرند. در ادامه 5 تا پرفروش ترین فیلم های سینمایی 2024 را به شما معرفی کرده ایم.

1- فیلم سینمایی تل ماسه 2

فیلم های ۲۰۲۴

زمان پخش: اکتبر ۲۰۲۳ (مهر ۱۴۰۲)

 

فیلم تل ماسه ۲: بخش دوم Dune: Part Two منتشر شده در سال ۲۰۲۴ در ادامه فیلم تلماسه یک است؛ شاهزاده ایرولان (دختر شَدام چهارم در امپراتوری پادشاه) پس از فروپاشی خاندان اتریدیز توسط خاندان هارکونِن، بر این تصور است که پل اتریدیز می‌تواند زنده باشد. در سیاره آراکیس، نیروهای فرِمِنِ استیلگار، به همراه پل و مادر باردارش بانو جسیکا، از پس نیروهای گشتی هارکونن برمی‌آیند. آن‌ها وقتی به یکی از مقرهای فرِمِن‌ها می‌رسند برخی فکر می‌کنند پل و مادرش جاسوس هستند؛ اما استیلگار و دیگران، نشانه‌های پیشگویی را می‌بینند: مادر و پسری از «جهان بیرونی» می‌آیند و آراکیس رونق می‌گیرد. استیلگار به جسیکا می‌گوید که مادر اعظم رو به مرگ است و او باید با نوشیدن «آب زندگی» (سمی مرگبار برای مردان و تعلیم‌ندیده‌ها) جایگزین وی شود. جسیکا سم را می‌نوشد و خاطرات تمام اجدادِ زن خود را به ارث می‌برد. این مایع، سرعت رشد شناختی دختر متولدنشده جسیکا با نام آلیا را هم افزایش می‌دهد و آن‌ها به‌صورت تله‌پاتی ارتباط می‌گیرند…

2- فیلم سینمایی پاندا کونگ فو کار 4

فیلم های ۲۰۲۴

زمان اکران: ۲۹ مارس ۲۰۲۴ (فروردین ۱۴۰۳)

 

در انیمیشن پاندای کونگ فو کار Kung Fu Panda 4 که به کارگردانی مایک میچل ساخته شده، پو در چین قدیم با همان خصلت‌های سابق و بامزه‌اش این بار با یک آفتاب‌پرست مواجه می‌شود. کسی که توانایی‌های ویژه‌ای در تقلید کار مبارزان و احضار ارواح روبه‌رویش دارد. در کنار این مبارزه، پاندای قصه ما و در واقع رهبر معنوی دره صلح، دنبال جانشینی برای خودش هم می‌گردد؛ یک شوالیه اژدهای جدید…

3- باب مارلی: یک عشق

فیلم های ۲۰۲۴

زمان اکران:۲۵ بهمن ۱۴۰۲ (۱۴ فوریه ۲۰۲۴)

 

در این فیلم جذاب و پرانرژی، زندگی بی‌نظیر باب مارلی، از زمانی که وارد دنیای موسیقی شد تا لحظه‌ی پایانش در سال 1981 به دلیل سرطان، بازگو می‌شود. باب مارلی با آهنگ‌هایی همچون “برخیز، بلند شو”، “یک عشق”، و “نه زن، نه گریه” به عنوان پیشوایی در سبک رگی، موسیقی خود را به جهان معرفی کرد و تاثیر بسزایی بر نسل‌های مختلف گذاشت.

در این سفر هیجان‌انگیز، بخشی از داستان به تلاش‌های باب مارلی برای تغییر چشم‌انداز موسیقی و انتقال پیام‌های صلح و عشق می‌پردازد. تصویری از عشق، فداکاری، و تلاش برای ایجاد تغییر در جهان، در این فیلم به تصویر کشیده شده است.

4- زنبوردار

فیلم های ۲۰۲۴

تاریخ اکران: ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۲ دی ۱۴۰۲)

مردی که عضو سابق یک سازمان قدرتمند و مخفی موسوم به «زنبورداران» بوده، دست به حرکات انتقامجویانه خشونت باری می زند که کشور را به خطر می اندازد.

5-دختران بدجنس

فیلم های ۲۰۲۴

تاریخ اکران: ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۲ دی ۱۴۰۲)‌

در فیلم دختران بدجنس : کدی هرون دختری ساده و مهربان، به مدرسه جدیدی منتقل می‌شود و به طور غیرمنتظره‌ای توجه گروهی از دختران محبوب و پرطرفدار به نام «دختران باحال» را جلب می‌کند. او به سرعت با آن‌ها دوست می‌شود ...

منبع: فیلیمو
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر