طالع بینی چینی متولدین هر ماه | متولدین بی اعتماد | افراد بی اعتماد متولدین هر ماه

طالع بینی چینی میگه: هرگز به متولدین این 4 ماه اعتماد نکنید!

جدا از ویژگی های متولدین هر ماه بر اساس طالع بینی چینی با متولدین 4 ماه از سال نمیشه اعتماد کرد.

متولدین هر ماه
ویکی گردی:

متولدین هر ماه چقدر قابل اعتماد نیستند؟ اعتماد لازمه هر رابطه ای است، مهم نیست شخص مورد نظرتان دوست باشد یا همسر، همکار باشد یا عضوی از خانواده؛ در هر صورت با توجه به خصوصیات مرتبط با متولدین هر ماه باید نسبت به اسراری که برای او فاش می کنید کمی محتاط عمل کنید. اغلب متولدین هر ماه، قابل اعتماد هستند اما در طالع بینی چینی متولدین 4 ماه به عنوان افرادی که چندان نمیشود به رازدار و معتمد بودنشان تکیه کرد، شناخته می شوند.

البته مثل همیشه، جنبه سرگرمی دارند و این مسئله در مورد همه افراد متولد این 4 ماه صدق نمیکند.

اردیبهشت

اگر بحث منفعت وسط باشد، نمی توان به اردیبهشت ماهی ها اعتماد کرد تا همیشه نیازهای شما را درک یا به نفع شما فکر کنند. آنها واقعاً دوست دارند همراه و کنار شما باشد، اما برایشان مهم است که خودشان را در اولویت قرار دهند؛ یعنی اگر بین شما و خودشان بخواهند یکی را انتخاب کنند، آن شخص قطعا شما نیستید برای همین نمیتواند منفعت خود را فدای شما کند از این رو اغلب او را غیرقابل اعتماد فرض میکنند. با این وجود، جالب است بدانید که اردیبهشت ماهی ها، اگر حس کننده از اعتمادشان سوء استفاده شده، هرگز با شما سازش نخواهد کرد.

عدد شانس متولدین هر ماه در سال جدید چیه؟ + روش محاسبه

خرداد

در این که خرداد ماهی ها با معرفت و مهربان هستند، شکی نیست ولی این مهربانی نباید شما را فریب دهد تا هرچه در دل دارید برایشان فاش کنید. متولدین سومین ماه بهار، به طور طبیعی کنجکاو هستند بنابراین وقتی شما را شروع به تخلیه اطلاعات می کنند به راحتی متوقف نمی شوند؛ اینجاست که باید با احتیاط عمل کرده و بدانید که او سلطان شایعه پراکنی است بنابراین حرفی که به او میگویید، قطعا بین خودتان دونفر نخواهد ماند.

مهر

خیلی نمی توان به یک مهر ماهی اعتماد کرد و مطمئن بود تا تمام حقیقت را به شما بگوید. او فردی است که برای جلوگیری از درگیری براحتی میتواند دروغ بگوید و این خصلت منفی است که متولدین مهر ماه را در این لیست قرار داده. به عقیده متولدین مهر ماه، او دروغ می گوید تا از ناراحتی و آسیب به احساسات دیگران جلوگیری کند اما همراه این دروغ، رفتارهایی از او سر میزند که شما را نسبت به متولدین مهر ماه، بی اعتماد می سازد.

متولدین کدوم ماه، سال 2024 پولدار میشن؟

آذر

همیشه نمی توان روی قول یک آذر ماهی حساب کرد، پس اگر او به شما قولی داد و سپس انجامش نداد، تعجب نکنید. از این لحاظ او قابل اعتماد نیست زیرا برای رسیدن به اهدافش هر کاری که از دستش بر می‌آید انجام می‌دهد و همین حقیقت پنهان شخصیت آذر ماهی هاست که بایستی مانع از اعتماد بی اندازه شما به آنها شود.

منبع: نمناک
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر