قاب عکس دبی | بزرگترین قاب عکس | فریم دبی

بزرگترین قاب عکس جهان که باورتون نمیشه واقعیه + عکس

یه سازه جدید تو دبی هست که بزرگ ترین قاب عکس جهان هست و به عنوان فریم دبی شناخته میشه در ادامه می خوام بهتون معرفیش کنم.

images
ویکی گردی:

بزرگ ترین قاب عکس جهان” که 150 متر از پارک زابل دبی فاصله دارد ، رسماً در امارات افتتاح شده است . بزرگ ترین قاب عکس جهان که به عنوان فریم دبی شناخته می شود ، آخرین سازه در ردیف مگاپروژه های چشم نواز این شهر است که با ایجاد منظره ای از بناهای برجسته مانند برج خلیفه ، برای بازدیدکنندگان و ساکنان سراسر شهر ، منظره ای پانوراما از خط افق را ارائه می دهد. در ادامه عکس های بزرگ ترین قاب عکس جهان را ببینید.

دبی FRAME یک ساختار نمادین که “قاب” دیدگاه های موثر از شهر قدیم و جدید دبی ارایه می دهد بزرگترین قاب جهان ، این پل به عنوان پلی عظیم و استعاره ای عمل می کند که گذشته امارت را با حال و هوای مجلل خود متصل می کند.

فریم دبی

این بنای تاریخی تاریخ دبی را از آغاز فروتنانه تا زرق و برق و اعتبار کنونی اش جشن می گیرد. به شمال نگاه کنید ، محله های قدیمی تر و تاریخی دبی را می بینید که در یک ساختار براق عالی قرار گرفته اند. به جنوب نگاه کنید ، ساختمانهای مدرن و پر زرق و برق و آسمان خراش های پر زرق و برق که شهر برای آنها بسیار مشهور است را خواهید دید.شما می توانید کارهای بیشتری از نگاه کردن به قاب عظیم انجام دهید.

فریم دبی

ساختار شیشه ، آلومینیوم ، فولاد و بتن آرمه همچنین به عنوان یک برج مشاهده که دارای چشم اندازهای چشمگیر پانوراما است دو برابر می شود. ارتفاع آن 492 فوت (150 متر) است ، در واقع یک مرکز شلوغ شهری را که در زیر آن پراکنده شده است ، به شما نشان می دهد.

فریم دبی

 

 

 

منبع: هفت گنج
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر