دعای محبوب شدن نزد خانواده | دعای عزیز شدن پیش همسر

دعای عزیز شدن پیش شوهر و خانواده اش | سوره محبوب شدن نزد خانواده همسر

اگر با همسر یا خانواه ی همسرتان مشکلی دارید، علاوه بر رفتارهای مناسبی که باید داشته باشید می توانید دعاهایی برای عزیز شدن پیش شوهر و خانواده شوهر بخوانید.

دعا
ویکی گردی:

برای محبوب شدن نزد و همسرت وخانواده اش این دعا ها رو بخون. اگر به تازگی ازدواج کرده اید و مشکلاتی با خانواده همسرتان دارید، رفتار خود را بررسی کنید و بعد از آن برای عزیز شدن نزد خانواده همسر دعا هایی که در این بخش از دین و مذهب ویکی گردی آورده ایم، بخوانید تا نزد آنها محبوب گردید. در ادامه با ما همراه باشید تا دعا های عزیز شدن را بخوانید.

دعای عزیز شدن در نزد دیگران بر اساس قرآن

ختم سوره الضحی برای عزیز شدن نزد خانواده شوهر سریع الاثر

برای ایجاد مهر و محبت ختم سوره الضحی برای ایین افراد توصیه می شود که سوره الضحی خوانده شود. اگر می خواهید نزد خانواده همسرتان عزیز و محبوب شوید، ابتدا وضو بگیرید و بعد با نیت محبوبیت سوره الضحی را 11 مرتبه بخوانید.

« بسم الله الرحمن الرحیم وَالضُّحَی وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَی مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَی وَلَلْآخِرَةُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَی وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَی أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَی وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَی وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَی فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعة الساعة الساعة الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه »

به جای فلان بن فلان اسم طرف و نام پدرش را و اگر طرف خانم بود به جای بن بخوانید بنت.

ختم سوره طه و عزیز شدن نزد خانواده شوهر

برای عزیز شدن نزد خانواده شوهر و افزایش محبت بین زوجین ختم سوره طه بسیار توصیه شده است. خانم ها می توانند برای عزیز شدن نزد شوهر و خانواده شوهرشان هر روز با وضو و نیت، هنگام غروب آفتاب سوره طه را بخوانند.

منبع: نمناک
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر