فال حافظ امروز | فال حافظ امروز با تفسیر | فال حافظ اصلی

فال حافظ امروز | فال حافظ روزانه 8 اسفند

فال حافظ امروز 8 اسفند 1402 خود را در این بخش از سایت ویکی گردی بخوانید

فال حافظ
ویکی گردی:

فال حافظ امروز 8 اسفند 1402 خود را بر اساس ماه تولدتان دراین مطلب بخوانید. جهت مطالعه فال حافظ امروز ابتدا نیت کنید سپس فاتحه یا صلواتی برای حافظ نثار فرمایید و در دل بخوانید ای: «حافظ شیرازی تو محرم هر رازی تو را به خدا به شاخ نباتت قسم می دهم هر آنچه برایم صلاح بینی آشکار سازی.» فال حافظ یکی از محبوب ترین فال ها در بین ایرانیان است و امروز در خانه هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می شود، انشاالله فال حافظ امروز شما سرشار از خیر باشد.

فال حافظ امروز متولدین‌ فروردین

خوش خبر باشی ای نسیم شمال

که به ما می‌رسد زمان وصال

قصّةُ العشقِ لا انفصام لها

فُصِمَت ها هُنا لسانُ القال

تعبیر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما فروردین ماهی عزیز نشان می دهد که به زودی اخبار بسیار خوشی به دست شما خواهد رسید که شما را نوید رسیدن به آرزوهای دیرینه می دهد. رقیبان شما از عرصه خارج خواهند شد و اختیار از کف دشمنان تان بیرون خواهد رفت و به شما مجال شکوفایی و خودنمایی داده خواهد شد. قدر این روزها را بدان و از آنها استفاده کن.

فال حافظ امروز متولدین‌ اردیبهشت

مژده وصل تو کو کز سر جان برخیزم

طایر قدسم و از دام جهان برخیزم

یا رب از ابر هدایت برسان بارانی

پیشتر زان که چو گردی ز میان برخیزم

تـعـبـیـر فال حافظ:

نتیجه تفال به دیوان حافظ شما اردیبهشت ماهی عزیز این است که از فرصت هایی که برای شما پیش می‌آید کمال استفاده را بکنید و قدر لحظه‌های زندگی را بدانید تا بعدا دچار پشیمانی و حسرت نشوید. اراده و عزم عالی دارید، کافی است از موقعیت های خوب استفاده کرده و همچنان امید خود را حفظ کنید تا به اهداف خود دست پیدا کنید.

فال حافظ امروز متولدین‌ خرداد

ای قصه بهشت ز کویت حکایتی

شرح جمال حور ز رویت روایتی

هر پاره از دل من و از غصه قصه‌ای

هر سطری از خصال تو و از رحمت آیتی

تـعـبـیـر فال حافظ امروز:

فال حافظ امروز شما خرداد ماهی عزیز نشان می دهد که توانایی و استعدادهای بی نظیری دارید که قدر آنها را نمی دانید. بهتر است بیشتر به هوش و ذکاوت خود اعتماد کرده و از آن بهره ببرید. از لحظه ها و روزهای عمر کمال استفاده را ببرید تا بعدا دچار حسرت نشوید. در مسیر رسیدن به آرزوها از گله کردن و غر زدن دست بردارید و خودباوری را در خود تقویت کنید.

فال حافظ امروز متولدین‌ تیر

خنک نسیم معنبر شمامه‌ای دلخواه

که در هوای تو برخاست بامداد پگاه

منم که بی تو نفس می کشم زهی خجلت

مگر تو عفو کنی ور نه چیست عذر گناه

تـعـبـیـر نیت شما در فال حافظ:

فال حافظ امروز شما تیر ماهی عزیز این تفسیر را دارد که آنچه خواسته‌ای و دلخواه توست به دستت می‌رسد و چرخ فلک آینده‌ای بسیار مبارک و عالی را برایت رقم زده است و انتظار به سر رسیده، شادی‌ات را با دیگران تقسیم کنید و جشن بگیر. کینه‌ها را کنار بگذار و حسودان و رقیبان را عفو کن.

فال حافظ امروز متولدین‌ مرداد

فتوی پیر مغان دارم و قولیست قدیم

که حرام است می آن جا که نه یار است ندیم

چاک خواهم زدن این دلق ریایی چه کنم

روح را صحبت ناجنس عذابیست الیم

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

نصیحت حافظ به شما مرداد ماهی عزیز این است که عهد و پیمان خود را فراموش نکنید و به آن وفادار بمانید. مدتی است برای رسیدن به مقصود تلاش می‌کنید اما هنوز راه به جایی نبرده و گمان می‌کنید دیگران قول و قرار خود را فراموش کرده‌اند. نگرانی به دل راه ندهید که به زودی درهای بسته باز می‌شود، به اندرز افراد دانا که قصد کمک به شما را دارند گوش کنید تا از توطئه های دشمنان در امان بمانید.

فال حافظ امروز متولدین‌ شهریور

 بگرفت کار حسنت چون عشق من کمالی

خوش باش زان که نبود این هر دو را زوالی

در وهم می‌نگنجد کاندر تصور عقل

آید به هیچ معنی زین خوبتر مثالی

تـعـبـیـر فال حافظ:

در تعبیر فال حافظ امروز شما شهریور ماهی عزیز آمده است که به زودی به هدف خود دست پیدا می کنید، نگرانی به دل راه ندهید و به تلاش خود ادامه دهید تا به مقصود برسید. اقبال خوبی دارید. از فرصت ها کمال استفاده را بکنید. برای برآورده شدن حاجت خود لازم است با تلاش و کوشش و توکل به ایزد منان جلو بروید که پیروزی با شما خواهد بود.

فال حافظ امروز متولدین‌ مهر

 یاری اندر کس نمی​بینیم یاران را چه شد

دوستی کی آخر آمد دوستداران را چه شد

کس نمی​گوید که یاری داشت حق دوستی

حق شناسان را چه حال افتاد یاران را چه شد

تـعـبـیـر فال حافظ:

حافظ امروز به شما مهر ماهی عزیز توصیه کرده است که به هر کسی خوبی کردی بدی دیدی، دست به هر کاری می زنی نتیجه خوبی نمی‌بینی، هیچ کس نمی‌داند چه حکمتی در کار است. تنها چاره دعا و توکل بر خداست، ان‌شاءالله که این دوران به زودی سپری خواهد شد.

فال حافظ امروز متولدین‌ آبان

درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد

نهال دشمنی برکن که رنج بی‌شمار آرد

شب صحبت غنیمت دان که بعد از روزگار ما

بسی گردش کند گردون بسی لیل و نهار آرد

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

فال حافظ امروز شما آبان ماهی عزیز نشان می دهد که دنیا پستی و بلندی های زیادی دارد. گاهی خوب و گاهی بد، گاهی خزان و گاهی بهار؛ در هر صورت تو فقط به دوستی ها بیندیش تا التیام دل بیقرار دیگران باشی. بدون دوست خود را تهی می‌دانی و از خدا می‌خواهی همین چند صباحی را که زنده هستی همواره در کنار دوست باشی .

فال حافظ امروز متولدین‌ آذر

گفتم ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب

گفت در دنبال دل ره گم کند مسکین غریب

گفتمش مگذر زمانی گفت معذورم بدار

خانه پروردی چه تاب آرد غم چندین غریب

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما آذر ماهی عزیز می گوید که اگر توقع داری که به موفقیت برسی باید کمتر دنباله رو دل و هوی و هوس خود باشی زیرا فرصت های مهم زندگی را از تو می گیرد. البته اگر عقل و احساس را به هم آمیزی چندان دور نیست که کارها مطابق میلت پیش رود.

فال حافظ امروز متولدین‌ دی

روضه خلد برین خلوت درویشان است

مایه محتشمی خدمت درویشان است

گنج عزلت که طلسمات عجایب دارد

فتح آن در نظر رحمت درویشان است

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ شما دی ماهی عزیز اینگونه تفسیر می شود که فریب مال و منال دنیا را نخور و در پی آرزوهای دور و دراز نباش. با قناعت و سادگی زندگی کردن بهتر از زندگی است که هر روزش پر از سختی و غم است. تکبر و غرور را رها کن و با ایمان باش.

فال حافظ امروز متولدین‌ بهمن

دیدی که یار جز سر جور و ستم نداشت

بشکست عهد وز غم ما هیچ غم نداشت

بر من جفا ز بخت من آمد وگرنه یار

حاشا که رسم لطف و طریق کرم نداشت

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما بهمن ماهی عزیز اینگونه تفسیر می شود که چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟ از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی اما مرور زمان همه چیز را درست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ ان‌شاءالله.

فال حافظ امروز متولدین‌ اسفند

آن یار کز او خانه ما جای پری بود

سر تا قدمش چون پری از عیب بری بود

اوقات خوش آن بود که با دوست به سر رفت

باقی همه بی حاصلی و بی خبری بود

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

فال حافظ امروز شما اسفند ماهی عزیز می گوید که در مقطع زمانی کمی دچار مشکلات می‌شوی که بسیار زود حل خواهد شد. فرصت‌ها را غنیمت بدان و از فرصتی که در اختیارت قرار داده شده نهایت استفاده را ببر. قدر دوستانت را بدان و در کارها با آنها مشورت کن تا نتیجه‌ بهتری را بگیری.‌

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر