فال ابجد | فال ابجد امروز | فال ابجد اصلی | فال ابجد ماه های تولد

فال ابجد روزانه | فال ابجد امروز 8 اسفند 1402

فال ابجد بر اساس ماه تولد خود را هر روز در این مطلب از سایت ویکی گردی مطالعه کنید

فال ابجد
ویکی گردی:

فال ابجد امروز 8 اسفند 1402. حروف ابجد یک روش برای مرتب کردن حروف زبان عربی است که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده‌اند. ما گاهی این شیوه را در شماره‌گذاری موارد یا صفحات دیده‌ایم یا خودمان به کار گرفته‌ایم.حروف ابجد را حتی اگر نشناسید حتما اسم آن را شنیده و حتی بدون اینکه بدانید از آن استفاده‌ هم کرده‌اید. فال ابجد به دو نوع کبیر و صغیر می باشند. یکی از انواع روشهای طالع یا فال بینی، روشی است که به طریق محاسبه ابجدی صورت می گیرد. فال ابجد یکی از قدیمی ترین انواع فال بینی است که آن را به دانیال نبی و سپس به امام جعفر صادق (ع) نسبت می دهند.

فال ابجد روزانه متولدین فروردین

هیچ‌گاه وقت خود را صرف انتقام‌گیری نکن. بلکه مانند باران باش و به همه محبت کن. بهتر است بدی مردم را به خداوند بسپاری که دست او بالاترین دست‌هاست.

فال ابجد روزانه متولدین اردیبهشت

دست به کار مهمی زده‌ای. صلاح نیست آن را رها سازی. تردید و دودلی را از دل بیرون کن و مصمم و پرتوان و استوار گام بردار که خداوند یار و یاورت است.

فال ابجد روزانه متولدین خرداد

سعی کن بر مرکب احساس سوار نشوی و از اسب پرتلاش عقل بهره بگیری و با نیروی خرد و با سرعت عمل به پیش برانی و از هیچ چیز هراس نداشته باشی. فعلا زمان خوشگذرانی نیست بلکه هنگام تدبیر و اندیشه است.

فال ابجد روزانه متولدین تیر

اگر چه زندگی نسبتا مرفه داری ولی با بلندپروازی‌ها و چشم و همچشمی‌ها دیگران می‌خواهند تو را غرق کنند. پس مواظب باش. قلب پاک و روح لطیف و صفای درونی و مهربانی تو چنان اقبالی برایت رقم خواهد زد که همه را حیران خواهی کرد.

فال ابجد روزانه متولدین مرداد

ستاره بخت و اقبالت در آسمان زندگی‌ات به زودی طلوع می‌کند پس با خدای عالمیان راز و نیاز کن و از او کمک بخواه. فرزندان شایسته و همسری بسیار مهربان در طالع داری.

فال ابجد روزانه متولدین شهریور

تغییراتی کلی را شاهد خواهی بود که خودت از آن سود خواهی برد و خانواده‌ات خوشحال خواهند شد پس زندگی شیرین خود را با لجبازی خراب نکن و پذیرای تغییر باش.

فال ابجد روزانه متولدین مهر

راز دل خود را با یکی از دوستانت در میان بگذار و همه چیز را در خودت نریز زیرا در درازمدت افسرده خواهی شد. از همین امروز فکرهایت را به عمل درآور. دست به فعالیت خوبی زده‌ای به شرط آن‌که ادامه بدهی و بین راه خسته نشوی. این استمرار موجب می‌شود که گرفتاری‌هایت از بین برود.

فال ابجد روزانه متولدین آبان

زیاد به فکر همراه و شریک نباش و از سرزنش دیگران هم هراسی به دل راه نده. زیرا با دقت و اندیشه و سرعت عمل و توکل بر خدا کارت انجام خواهد شد و خداوند تو را یاری می‌کند.

فال ابجد روزانه متولدین آذر

به دوستان بیشتر توجه کن و به پدر و مادر خود نیز لطف داشته باش. به زودی مژده‌ای دریافت می‌کنی. مدت زمان زیادی منتظر این خبر خوب بوده‌ای. دیگر زمانش فرا رسیده است.

فال ابجد روزانه متولدین دی

به زودی با شخصی ملاقات می‌کنی که او مسایل مهمی با تو در میان می‌گذارد. زندگی خود را دوست بدار و آن را دستخوش امیال و هوس‌های زودگذر دنیا نساز. از دیگران حمایت ‌کن تا آنها به راه راست و زندگی سالم برگردند.

فال ابجد روزانه متولدین بهمن

به چیزی دلبستگی پیدا کرده‌ای که ناپایدار است. باید بدانی که جمال و زیبایی و ثروت و مقام را دوام و بقایی نیست. بلکه اینها فقط وسیله هستند پس اگر می‌خواهی موفق شوی راه بهتری انتخاب کن.

فال ابجد روزانه متولدین اسفند

این نیت نیاز به تفکر و مقدمات دارد. از صمیم قلب میل داری گره از کارهای مردم بگشایی. به همین جهت است که خداوند تاکنون تو را تنها نگذاشته و در همه احوال به تو و خانواده‌ات کمک کرده است. پس با سرعت، پشتکار، دقت و علاقه تلاش کن که موفقیت در چند قدمی‌ات است و خانواده‌ات به زودی بسیار خوشحال می‌شود.

منبع: سرگرمی روز
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر