فال تاروت رنگی | فال تاروت اصلی | فال تاروت تک کارتی | فال تاروت امروز

فال تاروت کبیر | فال تاروت 2 اسفند 1402

فال تاروت فردا 2 اسفند 1402 خود را در این بخش از سایت ویکی گردی بخوانید.

فال تاروت
ویکی گردی:

فال تاروت کبیر یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی تاریخ بوده است. فال تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگویی پرهزینه و سخت بود. برای مشاهده فال تاروت خود با ما همراه باشید.

فال روزانه متولدین فروردین:

متن فال:

او مردی رویایی و رومانتیک با آرمانهای والا می باشد و همیشه می توان او را مدافع و حامی ستمدیدگان و مظلومان دانست و روی او حساب کرد. نمونه بارزی از یک شوالیه دلیر و جوانمرد. او به زیبایی و حقیقت ارزش می گذارد و در جستجوی کمال مطلوب می باشد. او اغلب امیدوار است تا بازتاب این کمال مطلوب را در وجود یک شریک یا دوست یا همسر بیابد.

فال ابجد روزانه | فال ابجد امروز 2 اسفند 1402

فال روزانه متولدین اردیبهشت:

متن فال:

چیز هایی که قبلا بسیار مسلم و قطعی به نظر می رسیدند ، دیگر بیشتر از این نمی توان آنها را مسلم فرض کرد و بدیهی دانست.برخی از معما ها و اسرار مبهم و پیچیده بیشتر آشکار می گردند.اما همه آنها هنوز روشن نشده و بر ملا نمی شوند.قدرت باطنی و حسی شما افزایش می یابد و به شما الهام میشود که خلاق باشید.

فال روزانه متولدین خرداد:

متن فال:

شما از بخشش و سخاوت شخص دیگری بهره مند خواهید شد.این موضوع موجب می شود تا شما در کار خود پیشرفت کرده و به موفقیت های مالی دست یافته و به دنبال آن ایمان و عقیده خود را بازیابید. به خاطر داشته باشید که شما از بخشش و سخاوتمندی فرد دیگری سود برده اید، پس شما نیز باید در مورد افرادی که نیازمند آن هستند این سخاوت را به کار ببرید

فال حافظ امروز | فال حافظ روزانه 2 اسفند

فال روزانه متولدین تیر:

متن فال:

این کارت بیان میدارد که شما می توانید به طور موقتی از مشکلات خود رهایی یابید.البته به جای سعی و تلاش برای حل مشکلات موجود ، از آنها فاصله می گیرید. این کارت را بعضی اوقات کارت آرزو نامیده اند.

فال روزانه متولدین مرداد:

متن فال:

این کارت همیشه بیانگر یک انتخاب دشوار معمولا در زمینه مسائل عشقی می باشد.اما با توجه به ارتباط آن با کارت های دیگر می تواند بیانگر انتخابی در رابطه با شغل،و یا اموال یا دارایی شما باشد. به طور کلی این کارت پیام آور و قاصدی از عالم بالا است و به شما از اهمیت حقیقت و ناب ترین و خالص ترین انگیزه ها و درون مایه ها می گوید.

فال قهوه روزانه | فال قهوه 2 اسفند 1402

فال روزانه متولدین شهریور:

 متن فال:

او مردی است با ایده ال ها و آرمانهای بسیار والای اخلاقی و معنوی و انسانی است خردمند و روشنفکر. او اجازه نمی دهد که قلبش بر مغزش حکومت کند .او قادر به ایجاد تغییرات عظیمی در پیرامون خود میباشد.

فال روزانه متولدین مهر:

متن فال:

او مردی است بالغ که شدیدا به برقراری روابط وابسته بوده و به آن اهمیت می دهد.و مانند یک مدد کار اجتماعی یا روان شناس اغلب در جستجوی کمک به دیگران است تا آنها بتوانند با مشکلات عاطفی خود کنار آمده و حلشان کنند.

فال فرشتگان الهی امروز چهارشنبه 2 بهمن 1402

فال روزانه متولدین آبان:

متن فال:

این کارت به صورت وارونه در مورد سوء استفاده می باشد.ممکن است شما برای رسیدن به خواسته های خود و دستیابی به موفقیت ، از قدرت خود در مورد افراد دیگر قبلا سوء استفاده کرده و یا در حال حاضر نیز می کنید.بدون اینکه احساسات آنها را در نظر بگیرید

فال روزانه متولدین آذر :

متن فال:

این کارت به صورت وارونه ممکن است به شما در مورد زنی غیر قابل اعتماد هشداردهد که نمی توان به او اطمینان یا تکیه کرد.او از نظر احساسی سست و متزلزل بوده و در احساست خود که مایل به حملات عصبی هستند ، غوطه ور شده است.

فال روزانه متولدین دی:

متن فال:

این کارت بیان میدارد که اکنون زمان تغییر و تحول و ترقی است، نه اینکه به مدت طولانی در یک حالت باقی بمانید. کارت ماه از شما دعوت می کند که تغییر و دگرگونی و چرخه زندگی و تقدیر خود را بپذیرید.

فال روزانه متولدین بهمن:

متن فال:

شما نقش یک انسان رنج کشیده و رنج دیده را بازی میکنید.مسئولیت های بسیاری بر عهده می گیرید، و بدینوسیله نشان می دهید که چقدر سرتان شلوغ است.شما نسبت به افراد اطراف خود حسادت می کنید و قصد دارید از روی بد خواهی و عناد با پراکندن شایعات و بدگویی، شادی و خوشی آنها را از بین ببرید.

فال روزانه متولدین اسفند:

متن فال:

این کارت به صورت وارونه به شما هشدار می دهد که مراقب مردی فریبکار و پر نیرنگ که چهره واقعی خود را نشان نمی دهد باشید.شخصی که دورو است و شما تنها یکی از دوروی او را می بینید. این کارت بیان می کند که شما به علت دودلی و تردید، فرصت را از دست می دهید.

منبع: ساقیا
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر