فال ابجد | فال ابجد امروز | فال ابجد اصلی | فال ابجد ماه های تولد

فال ابجد روزانه | فال ابجد امروز 2 اسفند 1402

فال ابجد بر اساس ماه تولد خود را هر روز در این مطلب از سایت ویکی گردی مطالعه کنید

فال ابجد
ویکی گردی:

فال ابجد امروز 2 اسفند 1402. حروف ابجد یک روش برای مرتب کردن حروف زبان عربی است که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده‌اند. ما گاهی این شیوه را در شماره‌گذاری موارد یا صفحات دیده‌ایم یا خودمان به کار گرفته‌ایم.حروف ابجد را حتی اگر نشناسید حتما اسم آن را شنیده و حتی بدون اینکه بدانید از آن استفاده‌ هم کرده‌اید. فال ابجد به دو نوع کبیر و صغیر می باشند. یکی از انواع روشهای طالع یا فال بینی، روشی است که به طریق محاسبه ابجدی صورت می گیرد. فال ابجد یکی از قدیمی ترین انواع فال بینی است که آن را به دانیال نبی و سپس به امام جعفر صادق (ع) نسبت می دهند.

فال ابجد روزانه متولدین فروردین

به آنچه نیت کرده اید میرسید، اما باید صبر داشته باشید. کسی در پی بدگویی و صدمه زدن به شماست، اما موفق نمیشود. این روزها به اندرز و نصایح دیگران توجه نمیکنید. در این فکر هستید که عاقبت کارتان چه میشود اگر صبر کنید کارتان سر و سامان میگیرد. اگر قصد انجام کاری را دارید چند روزی دست نگه دارید.

فال حافظ امروز | فال حافظ روزانه 2 اسفند

فال ابجد روزانه متولدین اردیبهشت

به زودی مقصودتان برآورده میشود و از غم رها میشوید باید شکر خدای را به جا آورید. افرای هستند که در عین دوستی غیبتتان را میکنند. از این افراد دوری کنید. برای مقصود و نیتی که دارید باید تلاش کنید تا به آن برسید. اگر کسی را رنجانده اید باید از او دلجویی کنید. به خداوند توکل کنید تا به مرادتان برسید.

فال ابجد روزانه متولدین خرداد

طالعتان خوب است اما از نیتی که کرده اید منصرف شوید تا عاقبت کارتان خیر شود. از بدیها پرهیز کنید. رازتان را نگه دارید تا در حق شما دروغ نگویند از خوابی که دیده اید نترسید عاقبت خوب خواهد شد. اما آن را برای کسی بازگو نکنید. از همنشین بد دوری کنید. یک نفر که نان و نمک شما را میخورد و ادعای دوستی دارد، با شما روراست نیست البته نمیتواند صدمه ای به شما بزند ولی مراقب باشید و به خدا توکل کنید.

فال تاروت کبیر | فال تاروت 2 اسفند 1402

فال ابجد روزانه متولدین تیر

ایمانتان را قوی کنید. آنچه را که آرزو و انتظار دارید از خداوند طلب کنید. به زودی کارهایتان سر و سامان میگیرد و به مراد خود میرسید. البته با همت و اراده خویش. از آنچه که میترسید در امان هستید، به خداوند توکل کنید.

فال ابجد روزانه متولدین مرداد

نیت خوبی کرده اید، طالع با شما یار است و به توفیق و نشاط میرسید. شکر خدای را در وقت به جای بیاورید. اگر قصد ازدواج، معامله، شراکت و یا سرمایه گذاری دارید بخت با شما یار است، به شرط آنکه خود نیز همت کنید. اگر با کسی درگیر هستید عاقبت به نفع شما خاتمه می یابد.

فال قهوه روزانه | فال قهوه 2 اسفند 1402

فال ابجد روزانه متولدین شهریور

برای نیت و مقصودی که دارید عجله نکنید، صبر پیشه کنید تا به آن برسید. خداوند همه بندگانش را دوست دارد، پس نگران زندگیت نباش. به جای تشویش، در زندگی آرام پیش روید و به خود فرصت دهید تا راه موفقیت برای شما گشوده شود.

فال ابجد روزانه متولدین مهر

با این نیتی که کرده اید به آرزویتان می رسید و خداوند شما را از غم و رنج میرهاند و پول و ثروت خوبی نصیب شما میشود. اگر با کسی منازعه و دعوا دارید عاقبت به نفع شما خواهد شد. اگر او با شما نمیسازد نگران نباشید عاقبت رام خواهد شد. اگر چیزی را از دست داده اید دوباره بدست می آوریدش. از عبادت کوتاهی نکنید تا کارتان راست و قلبتان هم مصفا شود.

فال فرشتگان الهی امروز چهارشنبه 2 بهمن 1402

فال ابجد روزانه متولدین آبان

طالع خوبی دارید و این روزها آرزویتان برآورده میشود خبر خوشی دریافت میکنید و به شادی و نشاط میرسید. زنی بلند قد گندمگون با شما خصومت میکند مراقب خودتان باشید. از پول و درآمد حرام پرهیز کنید.آینده ی خوبی در پیش دارید. اگر قصد ازدواج یا معامله ای دارید به آن عمل کنید با موفقیت. همراه خواهد بود.

فال ابجد روزانه متولدین آذر

از خصومت دست بردارید و اگر قصد انجام کاری ناصواب دارید یا فکری بد در سر دارید از آن دست بردارید. از کسی که چشمانی کبود و رنگی سرخ دارد دوری کنید. کسی از شما رنجور شده باید از او دلجویی کنید. اگر خواسته یا آرزویی دارید تا چند روز آینده به آن میرسید. صدمه ای متوجه شماست صدقه بدهید انشاالله رفع خواهد شد.

فال ابجد روزانه متولدین دی

این نیتی که دارید هیچ نفعی برایتان ندارد. بهتر است از این خواسته دست بردارید. از کارهای بد و حرام پرهیز کنید و به حلال قناعت کنید . در کارتان گشایش خوبی پیدا خواهد شد اگر مراقب افکار و نیات خود باشید. صبر پیشه کنید و به خداوند امیدوار باشید.

فال ابجد روزانه متولدین بهمن

قصد و نیتتان خوب است. در رحمت به سوی شما باز میشود. از چشم زخم مردم ترسی به خود راه ندهید از آن در امان خواهید بود. در هر کاری با اهلش مشورت کنید. در همه حال رضای خدا و خلق خدا را در نظر داشته باشید. بخت با شما یار است.

فال ابجد روزانه متولدین اسفند

این قصد و نیتی که دارید موجب تشویش و نگرانی شما میشود. پس آن را از فکر و ذهنتان بیرون آورید. اگر دیگران با شما موافق نیستند، دلتنگی نکنید و خویشتن دار باشید. آنان عاقبت پشیمان خواهند شد. اگر مسافر دارید و برایش دلتنگ هستید، به سلامت باز می گردد. در عبادت کوتاهی نکنید و بدانید که خداوند ناظر و حافظ شماست. این را بدانید که عاقبت کارها به نفع و دلخواه شما پیش میرود و شما به مقصود میرسید.

منبع: سرگرمی روز
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر