فال حافظ امروز | فال حافظ امروز با تفسیر | فال حافظ اصلی

فال حافظ امروز | فال حافظ روزانه 1 اسفند

فال حافظ امروز 1 اسفند 1402 خود را در این بخش از سایت ویکی گردی بخوانید

فال حافظ
ویکی گردی:

فال حافظ امروز 1 اسفند 1402 خود را بر اساس ماه تولدتان دراین مطلب بخوانید. جهت مطالعه فال حافظ امروز ابتدا نیت کنید سپس فاتحه یا صلواتی برای حافظ نثار فرمایید و در دل بخوانید ای: «حافظ شیرازی تو محرم هر رازی تو را به خدا به شاخ نباتت قسم می دهم هر آنچه برایم صلاح بینی آشکار سازی.» فال حافظ یکی از محبوب ترین فال ها در بین ایرانیان است و امروز در خانه هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می شود، انشاالله فال حافظ امروز شما سرشار از خیر باشد.

فال حافظ امروز متولدین‌ فروردین

حالیا مصلحت وقت در آن می‌بینم

که کشم رخت به میخانه و خوش بنشینم

جام می گیرم و از اهل ریا دور شوم

یعنی از اهل جهان پاکدلی بگزینم

تعبیر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما فروردین ماهی عزیز نشان می دهد که افراد دورو و بداندیش شما را احاطه کرده اند، سعی کنید تا آنجا که امکان دارد از آنها دور شوید. نشست و برخاست با این افراد باعث گرفتاری و سختی‌های زیادی خواهد شد. برای رسیدن به آرامش دل از یاد خداوند غافل نشوید و به او توکل داشته باشید. در برابر سختی و رنج صبوری پیشه کنید که به زودی روزهای سخت به پایان خواهد رسید.

فال ابجد روزانه | فال ابجد امروز 1 اسفند 1402

فال حافظ امروز متولدین‌ اردیبهشت

ای رخت چون خلد و لعلت سلسبیل

سلسبیلت کرده جان و دل سبیل

یا رب این آتش که در جان من است

سرد کن زان سان که کردی بر خلیل

تـعـبـیـر فال حافظ:

نتیجه تفال به دیوان حافظ شما اردیبهشت ماهی عزیز این است که آتش سوزنده عشقی را در دل داری که قدرت تحمل آن را از خدا می‌خواهی اما برای رسیدن به آن مقدمات بسیاری لازم است که تو آنها را در اختیار نداری اما با کمی تلاش و کوشش و با توسل به خدا و با استفاده از همین امکانات محدودی که در اختیار داری، می توانی این مقدمات را فراهم کنی.

فال حافظ امروز متولدین‌ خرداد

 کرشمه‌ای کن و بازار ساحری بشکن

به غمزه رونق و ناموس سامری بشکن

به باد ده سر و دستار عالمی یعنی

کلاه گوشه به آیین سروری بشکن

تـعـبـیـر فال حافظ امروز:

فال حافظ امروز شما خرداد ماهی عزیز نشان می دهد که مدت هاست زندگی ات دچار رکود و خمودگی شده است و منتظری تا کسی مشکل تو را حل کند. بدان که این مشکل به دست هیچ کس جز خودت حل نخواهد شد. از این تنبلی و بی تفاوتی دست بردار و با تلاشی وسیع، تحولی را در زندگی خود ایجاد کن تا به آنچه آرزویش را داری برسی. به ارزش وجود خود پی ببر که تو خود طبیب درد خودی.

فال فرشتگان الهی امروز سه شنبه 1 بهمن 1402

فال حافظ امروز متولدین‌ تیر

قسم به حشمت و جاه و جلال شاه شجاع

که نیست با کسم از بهر مال و جاه نزاع

خدای را به می‌ام شست و شوی خرقه کنید

که من نمی‌شنوم بوی خوش از این اوضاع

تـعـبـیـر نیت شما در فال حافظ:

فال حافظ امروز شما تیر ماهی عزیز این تفسیر را دارد که انسانی قانع و با مناعت طبع هستی. هرگز برای کم و زیاد مال دنیا بحث و جدل نمی کنی اما باید تغییراتی را در زندگی فعلی خود بدهی، زیرا از وضع موجود به نتیجه مطلوب خود نمی‌رسی. از احوال دوستان و نزدیکان جویا شو و به آنها محبت کن. در زندگی غم و شادی های فراوان است و هیچ گنجی بدون رنج حاصل نخواهد شد.

فال حافظ امروز متولدین‌ مرداد

جز آستان توام در جهان پناهی نیست

سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم

که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

نصیحت حافظ به شما مرداد ماهی عزیز این است که به مراد دل خود می‌رسی و این برای دعاهایت است. فکر نکن همه‌ کارها را تنها انجام داده‌ای بلکه بقیه نیز سبب‌ساز بوده‌اند تا بتوانی به مقصود برسی. بر عهد خود وفادار بمان. روزگار بر وفق مراد توست پس رضای خداوند را هم در نظر بگیر و تو هم برای دیگران سبب‌ساز باش.

فال تاروت کبیر | فال تاروت 1 اسفند 1402

فال حافظ امروز متولدین‌ شهریور

با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی

تا بی‌خبر بمیرد در درد خودپرستی

عاشق شو ار نه روزی کار جهان سر آید

ناخوانده نقش مقصود از کارگاه هستی

تـعـبـیـر فال حافظ:

در تعبیر فال حافظ امروز شما شهریور ماهی عزیز آمده است که سر عشق و محبت رازی نیست که بتوان در بر هر کسی از آن سخن گفت؛ چه بسا انسان هایی که تا آخر عمر از این لذت بی خبر مانند. تو که قدم در این راه گذاشته ای باید مصمم و بی پروا پیش بروی و بدانی عشق طوفانی است که تنها کسانی از آن به سلامت عبور خواهند کرد که عزمی آهنین و روحی به وسعت دریا داشته باشند که این کار هر کسی نیست. از قدرت خود در برابر مشکلات غافل نشوید.

فال حافظ امروز متولدین‌ مهر

جمالت آفتاب هر نظر باد

ز خوبی روی خوبت خوبتر باد

همای زلف شاهین شهپرت را  

دل شاهان عالم زیر پر باد

تـعـبـیـر فال حافظ:

حافظ امروز به شما مهر ماهی عزیز توصیه کرده است که روز به روز کارت رونق بیشتر می گیرد. همای سعادت بالای سرت سایه انداخته است. در جستجوی چیزی هستی که نزدیک توست. بیشتر دقت کن، پیدایش می کنی. هر کس خواست به تو بلایی برساند خود دچار بلا شد. هر لحظه مقام و زندگی ات بهتر از لحظه پیش می شود. در این حال از یاد خدا غافل نشو.

فال قهوه روزانه | فال قهوه 1 اسفند 1402

فال حافظ امروز متولدین‌ آبان

مرا به رندی و عشق آن فضول عیب کند

که اعتراض بر اسرار علم غیب کند

کمال سر محبت ببین نه نقص گناه

که هر که بی ​هنر افتد نظر به عیب کند

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

فال حافظ امروز شما آبان ماهی عزیز نشان می دهد که خوش قلبی و پاکدلی خود را حفظ کن تا خداوند کمکت کند، بدان که رقیب تو همیشه موفق نخواهد بود. به مراد دلت خواهی رسید، امید خود را از دست مده که به مقصود خود خواهی رسید.

فال حافظ امروز متولدین‌ آذر

 دو یار زیرک و از باده کهن دومنی

فراغتی و کتابی و گوشه چمنی

من این مقام به دنیا و آخرت ندهم

اگر چه در پی ام افتند هر دم انجمنی

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما آذر ماهی عزیز می گوید که زندگی توام با آرامش و شادی داری و از هر نعمتی به اندازه کافی بهره مندی و این برای تو گنجی است که از تمامی گنج های دنیوی باارزش تر است و اگر این آرامش را به مال دنیا بفروشی بسیار ارزان فروخته ای و آنچه از دست داده ای در مقابل آنچه به دست می آوری بسیار ناچیز است. پس از زندگی خود لذت ببر که زندگی واقعی آن چیزی است که تو از آن برخورداری.

فال حافظ امروز متولدین‌ دی

ناگهان پرده برانداخته‌ای یعنی چه

مست از خانه برون تاخته‌ای یعنی چه

زلف در دست صبا گوش به فرمان رقیب

این چنین با همه درساخته‌ای یعنی چه

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ شما دی ماهی عزیز اینگونه تفسیر می شود که تغییر حالت شما همه را در بهت و حیرت فرو برده است.  قدر داشته‌های خود را نمی‌دانید و حوصله‌ کسی را ندارید. اطرافیان تان روی شما حساب می‌کنند ولی افسوس که همه را پراکنده کرده‌اید. ناراحتی شما و دل‌شکستگی تان با گذر زمان درمان خواهد شد. بیشتر مراقب خودتان باشید.

فال حافظ امروز متولدین‌ بهمن

بگذار تا ز شارع میخانه بگذریم

کز بهر جرعه‌ای همه محتاج این دریم

جایی که تخت و مسند جم می‌رود به باد

گر غم خوریم خوش نبود به که می‌خوریم

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما بهمن ماهی عزیز اینگونه تفسیر می شود که شما انسان بلندپروازی هستی و همین بلند پروازی‌ها باعث می‌شود در دام غم و غصه های کذایی اسیر شوی. به جای خیالبافی و بلندپروازی از همین امکاناتی که در اختیار داری استفاده بهینه و مطلوب را به عمل آور که به آنچه می خواهی بی هیچ تردید می‌رسی.

فال حافظ امروز متولدین‌ اسفند

سحر ز هاتف غیبم رسید مژده به گوش

که دور شاه شجاع است می دلیر بنوش

شد آن که اهل نظر بر کناره می‌رفتند

هزار گونه سخن در دهان و لب خاموش

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

فال حافظ امروز شما اسفند ماهی عزیز می گوید که رازها و درد دل هایت را حفظ کن و سرپوشی روی آن بگذار. خداوند تو را از بندی که در آن گرفتار هستی نجات می دهد به شرط آنکه برای رسیدن به ایمان و صفای دلت تلاش کنی. خودت صلاح کار را بهتر می‌دانی؛ پس شک و دودلی را کنار بگذار.

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر