رژ لب قرمز | ست کرد رژ لب قرمز | لباس مناسب رژ قرمز

رژ لب قرمز را با چه رنگ لباسی ست کنیم؟ + عکس

اگه عاشق رژ لب قرمزی ولی نمیدونی با چه رنگ لباسی ازش استفاده کنی تا جذاب تر به نظر برسی در ادامه با ما همراه باش.

ست کردن رژ قرمز
ویکی گردی:

ست کردن رژ لب قرمز با لباس یک استایل شیک برای شما می‌سازد. رژلب قرمز را همه خانم‌ها دوست دارند و از استفاده کردن آن لذت می‌برند؛ اما بهتر است در مورد ست کردن رژ لب قرمز نکاتی را بدانید. در ادامه به شما می‌گوییم که ست کردن رژ لب قرمز با چه لباسی بهتر است.

ست کردن رژلب قرمز با لباس

چند رنگ لباس هستند که با قرمز بی‌نظیر می‌شوند.

لباس مشکی

بهترین لباسی که می‌توانید با رژلب قرمز هماهنگ کنید لباس مشکی است. همان‌طور که می‌دانید ترکیب قرمز و مشکی فوق‌العاده است و اگر لباس مشکی بپوشید و رژلب قرمز بزنید بسیار چشمگیر خواهید شد. لباس مشکی را می‌توانید علاوه‌بر رژ قرمز با کیف و کفش قرمز نیز ست کنید. ترکیب این دو رنگ باعث زیبایی هرچه تمام‌تر شما می‌شود.

تو این فصل، چه رنگ رژلبی مده؟ | رژ لب مناسب هر فصل را بشناسید

ست کردن رژ قرمز

لباس سفید

ست کردن رژلب قرمز با لباس رنگ سفید نیز یک انتخاب عالی است. زیرا سفید یک رنگ بی‌روح است و به یک رژلب جیغ مانند قرمز نیاز دارد تا استایلی جذاب به شما ببخشد.

وقتی از رنگ و لباس سفید استفاده می‌کنید باید یک رنگ جیغ مانند قرمز را در استایل خود به کار ببرید تا تیپ شما را از حالت کسل‌کننده خارج کرده و انرژی زیادی را به مخاطب منتقل کند.

اگه پوستت سفیده از این رنگ رژلب استفاده کن | خانم ها حتما بخوانند

ست کردن رژ قرمز

لباس قرمز

لباس قرمز با رژلب قرمز معرکه است. شاید فکر کنید که همرنگ بودن رژلب با لباس جالب نیست اما واقعیت این است که رژلب قرمز با لباس همرنگش فوق‌العاده می‌شود.

حتما هنگام پوشیدن لباس قرمز از رژ قرمز استفاده کنید. شما با ست کردن رژ لب قرمز با لباس خود چهره‌ای زیبا و دوست‌داشتنی پیدا می‌کنید.

ست کردن رژ قرمز

لباس طوسی

اگر لباس مجلسی‌تان طوسی رنگ است و نمی‌دانید چه رنگ رژلبی بزنید پیشنهاد ما رژلب قرمز است. قرمز و طوسی یک ترکیب عالی است که استایل شما را خاص و شیک می‌کند.

اینجوری رژ لب زدن پیرت می کنه! | آموزش صحیح استفاده از رژ لب

ست کردن رژ قرمز

منبع: روزیاتو
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر