فال ابجد | فال ابجد امروز | فال ابجد اصلی | فال ابجد ماه های تولد

فال ابجد روزانه | فال ابجد امروز 27 بهمن 1402

فال ابجد بر اساس ماه تولد خود را هر روز در این مطلب از سایت ویکی گردی مطالعه کنید

فال ابجد
ویکی گردی:

فال ابجد امروز 27 بهمن 1402. حروف ابجد یک روش برای مرتب کردن حروف زبان عربی است که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده‌اند. ما گاهی این شیوه را در شماره‌گذاری موارد یا صفحات دیده‌ایم یا خودمان به کار گرفته‌ایم.حروف ابجد را حتی اگر نشناسید حتما اسم آن را شنیده و حتی بدون اینکه بدانید از آن استفاده‌ هم کرده‌اید. فال ابجد به دو نوع کبیر و صغیر می باشند. یکی از انواع روشهای طالع یا فال بینی، روشی است که به طریق محاسبه ابجدی صورت می گیرد. فال ابجد یکی از قدیمی ترین انواع فال بینی است که آن را به دانیال نبی و سپس به امام جعفر صادق (ع) نسبت می دهند.

فال ابجد روزانه متولدین فروردین

ابجد فال شما: ج آ ب

 مقصود بسیار بدی دارید و اگر اصرار به آن ورزید متاسفانه زندگیتان نابود خواهد شد. از دوستان بد ذات که در اطراف خود دارید دوری کنید و به حرفهایشان گوش فرا ندهید که شما رابه راه بد می کشانند. به زودی به سعادت و کامیابی دست خواهید یافت اما در صورتی که از خداوند کمک بطلبید و همواره توکلتان بر او باشد. برای انجام کاری مجبور می شوید به جایی مراجعه کنید. برای انجام یک معامله بر سر یک دو راهی قرار می گیرید، بهتر است با شخصی نزدیک مشورت کنید. خبری به گوشتان می رسد که بهتر است تا خودتان در مورد صحتش تحقیق نکرده اید باورش نکنید. شخصی که نگرانش هستید آب از سرش گذشته، بهتر است به او زمان بدهید.

فال تاروت کبیر | فال تاروت 27 بهمن 1402

فال ابجد روزانه متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: آ ج ب

مقصود بسیار خوبی دارید و با انجامش از مشکلات رها می‌شوید. پولی به دستتان میرسد که اگر کمی اش را صرف امور خیریه کنید زندگیتان رونق خواهد یافت. اگر شخصی با شما لجبازی میکند بهتر است چند روزی او را ترک کنید تا به کار بدش پی ببرد. در انجام فرائض الهی تان کوتاهی نکنید و همواره نمازهایتان را به جا آورید. از شخصی که دائم لجبازی می کند و گوشش به حرف های کسی بدهکار نیست فاصله می گیرید. برای انجام کار و یا یک پادرمیانی از شما دعوت می شود، برای قبول کردن و یا نکردن این پیشنهاد خودتان باید تصمیم بگیرید دیگران شرایط شما را درک نمی کنند. یک خرید خوشحالتان خواهد کرد. از یک امتحان سربلند بیرون خواهید آمد.

فال ابجد روزانه متولدین خرداد

ابجد فال شما: ب آ آ

 بخت و اقبال نیکی در انتظارتان است و اگر از بیماری در رنج عذاب هستید به زودی سلامتی خود را باز خواهید یافت. قصد دارید تا شغلتان را تغییر دهید که به خیر و صلاحتان نمی باشد پس از این کار دست بکشید. به قضا و قدر و راضی باشی و کفر و خداوند را نگویید که زندگیتان تباه خواهد شد. راجع به یک دوست سخنانی شنیده و از این بابت بسیار متعجب شده اید، در حال حاضر نباید زود قضاوت کنید و برای اطلاع از صحت این حرف ها تحقیقات بیشتر ضرورت دارد، همه آنچه که شنیده اید صحت ندارد فقط بخشی از داستان به شما گفته شده. به زودی گره از کار فروبسته ای شما باز می شود.

فال قهوه روزانه | فال قهوه 27 بهمن 1402

فال ابجد روزانه متولدین تیر

ابجد فال شما: آ ج ج

ارث و میراثی به دستتان میرسد که شما را از مشکلات مالی نجات می‌دهد و گره از کار تان میگشاید. از جانب کسی رنج و عذاب می بینید اما این شخص به زودی از زندگیتان خواهد رفت. مقصودی که دارید خیر نمی باشد پس از آن صرف نظر کنید و در راه خداوند بمانید. پس از مدت ها انتظار بالاخره قرعه به نام شما می افتد و مشکل اخیر مالی تان رفع و رجوع می شود. با پنهان کاری راه به جایی نمی برید، راستش را بگویید و خودتان را خلاص کنید. لیستی از کارهایی که باید انجام بدهید آماده کنید و بر اساس آن پیش بروید، هم اضطرابتان کم می شود و هم کارها بهتر پیش می رود.

فال ابجد روزانه متولدین مرداد

ابجد فال شما: ج ب ب

به آرزوهایتان دست خواهید یافت اما باید مراقب باشید تا به زیر حرف هایتان نزنید. اگر همواره دنباله‌رو افراد عاقل و دانا باشید زندگیتان راه سعادت و خوشبختی را پیش خواهد گرفت و به مراد دل می رسید. به زودی آرزوهایتان را میسر می‌کنید. شخصی پشت سرتان بدگویی می کند اما راه به جایی نمی برد. قدر روزهای زندگی و سلامتی تان را بدانید. گذشته را مرور نکنید، حال را زندگی کنید. زخم زبان شخصی به دلتان چنگ می زند، بگذرید خودتان را بیش از این آزار ندهید. برای انجام کاری که در سر دارید با چند نفری مشورت می کنید. با گفتن حرفی امید به دل شخصی می اندازید.

فال فرشتگان الهی امروز جمعه 27 بهمن 1402 | فال فرشتگان بر اساس ماه تولد

فال ابجد روزانه متولدین شهریور

ابجد فال شما: د ب آ

 زندگی به کاماان خواهد شد پس صبور باشید و منتظر بمانید. به زودی کسب و کارتان رونق می‌یابد و بر مشکلات پیروز می‌شوید. قصد دارید تا دست به معاملاتی بزنید که برایتان زیانبار خواهد بود پس از آنها صرف نظر کنید و بی گدار به آب نزنید. توکلتان بر خداوند باشد تا موفق شوید. دید جدیدی به مسئله ای پیدا می کنید که درهای بیشتری را به رویتان باز می کند. مزد تلاش و صبر خود را خواهید گرفت. اول خود و خانواده تان را در نظر بگیرید و بعد برای دیگران دل بسوزانید. یک تازه آشنا قدر دوستی شما را نمی داند و پشت سرتان بدگویی می کند. به او اهمیت ندهید.

فال ابجد روزانه متولدین مهر

ابجد فال شما: د د آ

 اقبالتان نیک است و به زودی به سربلندی خواهید رسید، دشمنانی که در زندگیتان وجود دارند را از سر راه برمی دارید. به زودی خبرهایی به دستتان میرسد که شما را از یک تشویش بزرگ خلاص می سازد. اگر قصد دارید تا سفری را آغاز کنید هم اکنون دست نگاه دارید که بر ضررتان میباشد. به فکر سلامتی تان باشید. در مورد مسئله ای مالی یا کاری یا تحصیلی تحقیق کافی است، هر چه زودتر آستین ها را بالا زده و دست به عمل بزنید. شنیدن یک موسیقی خاطرات تان را زیر و رو می کند و تا چند روزی احوال تان را به هم می ریزد. گفتگو با شخصی، ایده ای تازه به سرتان می اندازد.

فال ابجد روزانه متولدین آبان

ابجد فال شما: ب آ د

به آرزوهایتان دست خواهید یافت و بخت و اقبال بسیار خوبی دارید. افرادی بزرگ کمکتان می‌کنند تا در راه درست قرار بگیرید. دوستان خوبی در زندگیتان دارید که اگر دنبال روی آن‌ها باشید سعادتمند و خوشبخت میشوید. اگر قصد دارید ملکی را معامله کنید تعجیل کنید که به نفع تان می باشد. در یک مسئله کاری اوضاع بهتر از ان که توقع دارید پیش خواهد رفت. یک تغییر کوچک در زندگی تان اتفاقی بزرگ را برایتان رقم خواهد زد. برای انجام معامله ای اگر همه شرایطی که در ذهن داشته اید آماده است، دست به اقدام بزنید وگرنه بهتر است هنوز کمی صبر کنید و روی حرف دیگران حساب نکنید.

فال ابجد روزانه متولدین آذر

ابجد فال شما: ج ج آ

به مقصودتان می‌رسید و عاقبت آرزوهایتان میسر می شود ک. به زودی از مشکلات مالی رها خواهید شد و زندگی به کامتان می‌شود. به زودی فردی وارد زندگیتان می‌شود که عشق و علاقه اش نسبت به شما فراوان است پس منتظر بمانید انقدر بی تابی نکنید. به هدفتان می رسید پس عجله نکنید. برای عاشقی هیچوقت دیر نیست، نترسید قدم اول را بردارید. رسیدن به نیت تان دور از دسترس نیست. برای برآوردن آن تلاش و کوشش بیشتر و کمی گذشت زمان نیاز است. مشکل کاری بزرگتان را به هدف های کوچکتر تقسیم کرده و گام به گام و حساب شده پیش بروید.

فال ابجد روزانه متولدین دی

ابجد فال شما: د ج آ

 مقصودی که دارید بسیار بد است و دچار مشکلات فراوان خواهید شد. آشفته و پریشان احوال هستید و برای از دست دادن کسی در رنج و عذابید اما خداوند به زودی شخص بهتری را برایتان قرار می دهد. باید در زندگی صبوری کنید تا اهداف و آرزوهایتان میسر شود. اگر قصد دارید تا سفری را آغاز نمایید به شهرهای مذهبی باشد تا دلتان آرام بگیرد. حسرت و افسوس بر گذشته دردی را دوا نمی کند، اما اگر از ان درس بگیرید و سعی کنید جلوی اشتباهات را بگیرید، برایتان مفید خواهد بود. شما اعتماد به نفس خوبی دارید، اما در مقابل شخصی بخصوص کم می آورید و خود را کمتر از او می بینید. به والدین خود بیش از پیش خدمت کنید.

فال ابجد روزانه متولدین بهمن

ابجد فال شما: ج ب آ

اقبال بسیار خوبی دارید و خداوند کمکتان می‌کند تا به خواسته های تان دست پیدا کنید. رتدگیتان متحول می‌شود و خبرهایی به دستتان میرسد که شما را سعادتمند و خوشبخت می کند. اگر از دعوا و مرافعه به دور باشید و با بزرگتر هایتان با احترام برخورد کنید راه سعادت را میابید. گره هایی را که در کارتان افتاده با کمک یکی از همکار هایتان باز می کنید. فاصله تان با شخصی که می دانید از شما خیلی چیزها را پنهان می کند، در عین اینکه می خواهد همه جزئیات را از شما بشنود، بیشتر کنید. از پوسته همیشگی تان خارج شوید و کاری متفاوت انجام دهید تا احوالتان بهتر شود.

فال ابجد روزانه متولدین اسفند

ابجد فال شما: آ ب آ

 توکلتان بر خداوند باشد تا به آرزوهایتان دست پیدا کنید. مشکلاتی که در زندگی دارید را برطرف می کنید و به مراد دل می رسید. وصلتی مبارک در پیش دارید و برای آن بسیار عجله میکنید اما صبور باشید که همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. عمر به سرعت می گذرد. تا سلامت هستید از روزهایتان استفاده کنید. خودتان بهتر از هر کسی می دانید که با ایراد گرفتن کاری درست نمی شود. بهتر است خودتان دست به کار شوید و اوضاع به هم ریخته اطرافتان را سر و سامانی بدهید. درد دل کردن با یک آشنا از فشار روحی شانه هایتان کم می کند.

منبع: سرگرمی روز
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر