مهدی طارمی | دستمزد مهدی طارمی | مهدی طارمی در اینتر

مهدی طارمی از اینتر چقدر می گیره؟ | دستمزد نجومی طارمی در ایتالیا

جزئیات دستمزد ستاره تیم ملی ایران در باشگاه اینترمیلان ایتالیا مشخص شده است که در ادامه می توانید بخوانید.

مهدی طارمی
ویکی گردی:

از آنجایی که مهدی طارمی به تازگی به اینتر پیوسته است سوال هایی در مورد مبلغ دستمزد مهدی طارمی برای کاربران پیش آمده است. در ادامه با ما همراه باشید تا از جزئیات کامل دستمزد مهدی طارمی در اینتر مطلع شوید.

سالیانه ۱۸۰ میلیارد تومان دستمزد طارمی در اینتر»، این گزارش امروز سایت اسپورت مدیاست ایتالیا درباره جزئیات مالی قرارداد ستاره تیم ملی ایران با نراتزوری است.

ستاره ایرانی با درخشش در ۴ فصل گذشته به همراه پورتو و با کسب جایزه آقای گلی و جام قهرمانی لیگ برتر این کشور مشتریان بزرگی پیدا کرد و اینتر یکی از اصلی ترین ها آنها بود.

(ویدیو) کودکی بازیکنان تیم ملی ایران! | از کجا به کجا رسیدن؟!

فابریزیو رومانو، مشهورترین خبرنگار نقل و انتقالات فوتبال شب گذشته از قرار تست پزشکی اینتر برای مهدی طارمی خبر داد. این خبرنگار امروز در جدیدترین خبر در این زمینه تاکید کرد که طارمی در پایان هفته جاری به ایتالیا سفر می کند و در تست های پزشکی این باشگاه بزرگ شرکت می کند.

اسپورت مدیاست می نویسد که انتقال ستاره تیم ملی ایران به اینتر در تابستان قطعی است و این بازیکن دستمزد سالیانه ۳ میلیون یورو به علاوه پاداش دریافت خواهد کرد و مدت قراردادش ۲ ساله و قابل تمدید برای فصل سوم است.

به این ترتیب مهاجم ایرانی ماهانه ۱۵ میلیارد تومان و روزانه ۵۰۰ میلیون تومان دستمزد دریافت خواهد کرد

منبع: همشهری آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر