گل‌ | گل برای آقایان | گل مورد علاقه آقایان | دسته گل

10 نوع گل‌ مناسب برای هدیه دادن به آقایان در روز ولنتاین + عکس

گل ها یک جادوی همیشگی برای ابراز عشق و هدیه خاصی برای مردان به شمار می روند، پس اگر می خواهید عشق خود را به همسرتان ابراز کنید به او گل هدیه بدهید.

shutterstock_1467757763-2048x1399-1
ویکی گردی:

مردان، بر عکس زنان، رنگ های تیره تر را در دسته گل به رنگ های روشن ترجیح می دهند پس معمولا دسته گل تیره ارکیده های سفید یا بنفش و یا رزهای زرشکی انتخاب های خوبی برای مردان هستند شاید انتخاب یک گل مناسب برای آقایان کاری سخت به نظر بیاید اما در ادامه سعی می‌کنیم تا گل‌ هایی را معرفی کنیم که اکثر مردان آن‌ها را می‌پسندند.

1-گل‌های گرمسیری

شاید او در ظاهر نشان ندهد اما گل‌های گرمسیری باب طبع بسیاری از آقایان است. دسته‌گل‌های گرمسیری مورد علاقه همه است اما برای آقایان می‌تواند یادآور تعطیلات تابستانی و مسافرت‌های آن باشد و زندگی روزمره او را متنوع کند.

مثلا آنتوریوم گیاهی گرمسیری است که با گل‌های قرمز و برگ‌های سبز خود چشم هر مردی را به خود خیره می‌کند. یا مرغ بهشتی اصالت و شخصیت خاص خود را دارد و برای هدیه دادن به مردان مناسب است.

گل_های گرمسیری

2-ساکولنت‌ها

این گیاهان مقاوم بیابانی برای مردانی مناسب است که هنوز تصمیم نگرفته‌اند به گیاهان علاقه دارند یا نه. تعدادی ساکولنت و کاکتوس کوچک و جذاب که در کنار پنجره یا میز او قرار بگیرد می‌تواند حس گرمی طبیعت را برای او به ارمغان آورد و نشانه‌ای از سرسخت بودن و قدرت او باشد.

ساکولنت_ها

2-گل‌های آبی

ایده پشت آن بسیار ساده است. رنگ آبی معمولا رنگی مردانه در نظر گرفته می‌شود و اکثر مردان از آن خوششان می‌آید. این درست است که بسیاری از کلیشه‌های جنسیتی کم‌رنگ شده است اما کماکان تقسیم رنگ صورتی و آبی برای زنان و مردان به قوت خود باقی است. آقایان معمولا با رنگ آبی ارتباط بهتری می‌گیرند و احساس نزدیکی بیشتری می‌کنند زیرا اینطور یاد گرفته‌اند که رنگ آبی مخصوص آن‌ها است. البته این یک قانون غیر قابل تغییریست و هرکسی علایق و خواسته‌های خود را دارد اما این چیزی است که اکثر مردان آن را می‌پسندند.

گل_های آبی

4-ارکیده

اگر مرد شما بسیار منظم و مرتب است و همانقدر که به خودش می‌رسد به ماشینش هم می‌رسد و روحیه‌ای حساس و لطیف دارد ارکیده برای او بسیار مناسب است.

این گیاه شکوفه‌های ریز و حساسی دارد و گیاهی است که دنبال توجه و نگهداری می‌گردد. باید به مردانی هدیه داده شود که برای خود و چیزهایی که دارند ارزش قائل هستند و از آن مراقبت می‌کنند. هرچقدر مراقبت بیشتری از این گیاه شود سرحال‌تر خواهد بود و با گل‌های زیبایش به مرد شما پاداش می‌دهد.

ارکیده

5-آفتابگردان

اکثر مردها از تخمه آفتاب‌گردان لذت می‌برند. این گل زیبا با رنگ‌های گرم و شخصیتی که دارد می‌تواند به هر قلبی نفوذ کنذ و جای خود را باز کند. گل آفتابگردان می‌تواند هر خانه‌ای را گرم و زیبا کند.

آفاتاب گردان

6-تیلاندسیا

آیا مردی که برایش هدیه می‌خرید حواس پرت است و می‌ترسید به او گیاهی هدیه بدهید و او نتواند به خوبی از آن مراقبت کنید؟

پس تیلاندسیا گیاهی بسیار عالی است. این گیاه نور زیادی نمی‌خواهد،رشد بیش از حدی ندارد و به صورت طبیعی می‌توانند آب را از طریق هوا جذب کنند. شما با اسپری کردن آب به این گیاه نیازهای آن را تامین کنید. می‌توانید کنار این گیاه یک اسپری آب نیز به مرد خود هدیه دهید تا خیال او را راحت کنید.

تیلاندسیا

7-لاله

آقایان از لاله‌های بزرگ بنفش، قرمز و زرد خوششان می‌آید. این گل زیبا با قد بلند و گل‌های رنگارنگ و برگ‌های سبزش می‌تواند هدیه‌ای مناسب برای یک مرد باشد. لاله نمادی از بهترین بودن و عشق عمیق است. همچنین چون در اوایل بهار شکوفا می‌شود نمادی از تولد مجدد و شروعی تازه است که آن را تبدیل به هدیه‌ای عالی برای تولد یا ترفیع شغلی می‌کند.

لاله

8-داوودی

گل داوودی نمادی از دوستی و رفاقت است. نگهداری از داوودی بسیار ساده است و می‌تواند به عنوان یک گل شاخه بریده برای مدت طولانی زندگی کند. این گل در اندازه و رنگ‌های مختلفی وجود دارد. می‌توانید از رنگ‌های تیره آن برای هدیه دادن به آقایان استفاده کنید.

داوودی

9-رز

گلی کلاسیک که همیشه خواهان دارد. رنگ‌های مختلف این گل معانی مختلفی دارد. اگر می‌خواهید برای مردی که دوستش دارید هدیه بفرستید از گل قرمز استفاده کنید و اگر می‌خواهید دوستی و رفاقت خود را به او ثابت کنید از رز زرد رنگ استفاده کنید.

رز

10-بامبو

گیاهی چند هزار ساله که نمادی از شانس خوب و موفقیت است. اگر می‌خواهید برای مردی که تازه ترفیع گرفته است یا به موفقیت شغلی خاصی رسیده هدیه‌ای بخرید بامبو انتخاب مناسبی است و با این کار برای او آرزوی شانس بیشتر و موفقیت مرده‌اید.

بامبو در فرهنگ فنگ‌شویی نیز عنصر مهمی است. سعی کنید هیچ‌گاه چهار شاخه بامبو به کسی هدیه ندهید زیرا نمادی از مرگ و ناراحتی است.

بامبو

 

 

منبع: گلستان
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر