تعبیر خواب | تعبیر خواب پلنگ | پلنگ در خواب | تعبیر خواب پلنگ مشکی

دیدن پلنگ در خواب به چه معناست؟ | تعبیر خواب پلنگ از نظر معبران معروف

خواب پلنگ تعابیر مختلفی از دیدگاه معبران متفاوت دارد. برای خواندن تعبیر خواب پلنگ با ما همراه باشید.

تعبیر خواب
ویکی گردی:

تعبیر خواب پلنگ نشانه های مختلفی دارد.. از جمله تعبیر خواب پلنگ می‌توان به غرور، تکبر و خودبینی اشاره کرد. همچنین پلنگ به دشمن و فرد بدخواه نیز تعبیر می‌گردد. برخی دیگر از معبرین معتقدند که تعبیر خواب پلنگ به معنای ترس، وحشت و هراس است. دسته دیگری این رویا را به معنای تلاش و سخت کوشی می‌دانند.

از نظر محمد ابن سیرین

خواب پلنگ به دشمنی قدرتمند، پر زور و توانا تعبیر می‌شود.

جنگیدن با پلنگ:

چنانچه در عالم خواب به جنگ و مقابله با پلنگ بپردازید؛ یعنی با فردی دچار خصومت و دشمنی می‌شوید. این فرد جزو بدخواهان و دشمنان شما محسوب می‌گردد؛ البته نتیجه این دعوا و دشمنی بسته به خوابی که دیده‌اید متفاوت خواهد بود.

به این صورت که اگر در خواب، پلنگ شما را شکست بدهد؛ یعنی در واقعیت نیز مغلوب دشمن خود می‌شوید و به او می‌بازید.

اما چنانچه شما بر پلنگ غلبه کنید؛ در دنیای بیداری نیز بر دشمن و بدخواه خود چیره خواهید شد.

از نظر ابراهیم کرمانی

خوردن گوشت پلنگ:

این که در خواب از گوشت پلنگ بخورید به معنای کسب شهرت و معروفیت است. منتها این نام آوری در نتیجه حضور در یک دعوا یا نزاع نصیبتان می‌شود.

کشتن پلنگ:

کشتن پلنگ در خواب به معنای خروج از دین اسلام و ارتداد است. در این رویا هیچ تعبیر خیر و نیکی یافت نمی‌شود.

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

اگر در خواب خود تصویری از پلنگ یا حتی شیر را ببینید؛ به معنای فردی عالی مقام، با نفوذ و قدرتمند است. شما برای این شخص احترام و ارزش فراوانی قائل هستید. همچنین ممکن است شدیداً از او بترسید و حساب ببرید. شاید هم انتظار کمک، بخشش، لطف و دست گیری از جانبش را دارید.

خواب شما می‌تواند به افراد مختلفی نسبت داده شود. یکی از این افراد پدر است. که در فرهنگ و دین ما بسیار مورد احترام قرار می‌گیرد. به اضافه این که در زمان کودکی ابهت خاصی برایمان دارد؛ در نتیجه از او حساب می‌بریم و حتی می‌ترسیم. در نوجوانی و جوانی نیز او را فردی مقتدر، جوانمرد و به نوعی قهرمان خود می‌دانیم.

پس از مشاهده پلنگ در خواب خودتان در می‌یابید که منظور از این رویا چه کسی است. هیچ کس بهتر از شما نمی‌داند که فرد قدرتمند زندگیتان کیست.

روی هم رفته ظاهر شدن پلنگ در خواب نشانه دشمن و فردی بدخواه است. منتها این شخص ذات خوبی داشته به طوری که گذشت، بخشش و مردانگی را می‌شناسد. حتی ممکن است پس از غلبه بر شما بدون هیچ اذیت و آزار یا فخر فروشی بگذرد و برود.

در تعبیر دیگری از خواب پلنگ گفته شده که خبر از مقابله با دشمن دارد. توان و قدرت این فرد به طرز قابل توجهی بیشتر از شما است. در واقع این رویا روایتگر یک رویارویی ناعادلانه با دشمن و بدخواهتان است.

نشستن بر پشت پلنگ:

نشستن بر پشت پلنگ در خواب نیز به پیروزی، کامیابی و چیرگی بر دشمن تعبیر می‌شود.

تعقیب کردن پلنگ:

اگر در خواب پلنگ را ببینید که شما را طعمه قرار داده و تعقیب می‌کند؛ خبر از تسلط و نفوذ دشمن بر شما دارد. در واقع خطری عظیم در کمین شما است.

از نظر خالد بن علی العنبری

اگر خواب پلنگ را ببینید؛ رویای شما بیانگر فردی قدرتمند، بزرگ و البته ظالم است. این خواب همچنین می‌تواند به دشمنی قوی اشاره داشته باشد که به هیچ صراطی مستقیم نیست.

 

منبع: تاروت رنگی
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر