بازیگران ایرانی | بازیگران مجرد ایرانی

بازیگران مجرد مرد سینمای ایران که اهل ازدواج نیستند + تصاویر

در این مطلب از سایت ویکی گردی شما را با بازیگران مجرد مرد سینما که اهل ازدواج نیستند آشنا میکنیم.

پارسا پیروزفر
ویکی گردی:

بازیگران ایرانی و چهره های مشهور از محبوب ترین افراد جامعه هستند که طرفداران زیادی دارند و شهرت و محبوبیت بخش مهمی از زندگی شخصی شان را احاطه کرده است. شهرت و محبوبیت بازیگران ایرانی در کنار تمام اتفاقات خوبی که در زندگی برایشان رقم میزند شرایط دشواری را هم شکل میدهد که بسیاری از بازیگران ایرانی درگیر آن هستند و علاوه بر خودشان همسر و فرزندانشان را هم تحت تاثیر قرار میدهد.

اگر برایتان جالب است که بدانید کدام یک از بازیگران مرد سینمای ایران با وجود رسیدن به دهه سوم و چهارم زندگی هنوز مجردند ادامه این مطلب از بخش فرهنگ و هنر ویکی گردی را از دست ندهید.

حامد بهداد

حامد بهداد بازیگر مشهور و محبوب سینما و تلویزیون است که 26 آبان سال 1352 متولد شد و به مانند برخی دیگر از سلبریتی ها گویا تمایلی به ازدواج ندارد.

حامد بهداد برای اولین بار با فیلم آخر بازی همایون اسعدیان به دنیای سینما راه یافت و با بازی موفقش در این فیلم نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فجر شد و خیلی زود توانست به عنوان بازیگری پرکار شناخته شود.

بازیگران ایرانی

پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر یکی دیگر از بازیگران مجرد سینمای ایران است که 22 شهریور سال 1351 متولد شد و با وجود گذر از مرز 40 سالگی گویا تمایلی به تن دادن به ازدواج ندارد.

پارسا پیروزفر از چهره های تئاتر بود که با بازی در سریال هایی چون در چشم باد ، سفر سبز ، در قلب من و در پناه تو در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد و تجربه های متفاوتی را در سینما با نقش هایی متفاوت کسب کرد.

بازیگران ایرانی

پولاد کیمیایی

پولاد کیمیایی بازیگر و کارگردان سینما است که 23 تیر 1359 متولد شد و در چهل سالگی هنوز تن به زندگی متاهلی نداده است و مجرد است.

پولاد کیمیایی پسر مسعود کیمیایی کارگردان مشهور سینما است که بازیگری با فیلم سرب به کارگردانی پدرش آغاز کرد و این روزها علاوه بر بازیگری کارگردانی هم میکند.

بازیگران ایرانی

حامد کمیلی

حامد کمیلی یکی دیگر از بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون است که 14 تیر 1361 متولد شد و در مرز 40 سالگی هنوز هم مجرد است.

حامد کمیلی بازیگری در سینما را با فیلم تردید در سال 87 آغاز کرد و علاوه بر سینما در تلویزیون و تئاتر هم مشغول فعالیت است.

بازیگران ایرانی

بهرنگ علوی

بهرنگ علوی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 1 فروردین 1359 متولد شد و در آستانه 40 سالگی هنوز هم مجرد است و خیال تشکیل خانواده ندارد.

بازیگران ایرانی

 

منبع: نمناک
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر