صابون ابرو | صابون ابرو خانگی | ساخت صابون ابرو

برای لیفت ابروهات هزینه نکن؛ از صابون ابرو استفاده کن | آموزش ساخت صابون ابرو خانگی

در این مقاله قصد داریم که از وازلین که توی خونه و در دسترستون هست برای درست کردن صابون ابرو استفاده کنیم

صابون ابرو
ویکی گردی:

درست کردن صابون ابرو با وازلین رو اینجا یاد بگیر! خب بهتون گفتیم که در این مقاله قصد داریم که از هر چیزی که توی خونه و در دسترستون هست برای درست کردن صابون ابرو استفاده کنیم. وازلین که مسلما در هر خونه ای پیدا میشه و میشه اون رو یکی از موثرترین و بهترین محصولات برای تقویت و رشد ابروها بشمار آورد که قدیم ها خیلی ازش استفاده میکردن هر چند که الان شاید استفاده ی اون کمتر باشه ولی اگر دقت کنید قدیمی ها بدون داشتن مراقبت های پوستی که این روزا خیلی از ما داریم پوست های بسیار صاف تری نسبت به ما داشتن بنابراین وقتش هست که به راه و روششون یه نگاهی بندازیم. با همراه باشید تا روش ساخت صابون ابرو با وازلین را بیاموزید.

در خصوص مفید بودن وازلین برای ابرو باید بگیم که این ماده به دلیل برخورداری از ویتامین های A و E هست که میشه اون ها رو از ضروری ترین ویتامین ها برای تقویت و رشد ابروها بشمار آوورد که در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی هم استفاده میشن. پس برای استفاده از وازلین جهت درست کردن صابون ابرو لحظه ای تامل نکنید چرا که هم ابروهاتون لیفت میکنه و هم تقویت.

روش ساخت: برای درست کردن صابون ابروی خانگی با وازلین شما نیاز به پودر سایه دارید، به این صورت که یه سایه ای رو که به هر دلیلی دیگه ازش استفاده نمی کنید مثل دوست نداشتن رنگش و یا شکستگی و... رو بردارید و با وازلین مخلوطش کنید و به همین راحتی صابون ابروی خودتون رو بسازید.

 

منبع: شایا نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر