مدل مانتو | مانتو عید | مانتو مجلسی | مانتو لینن

ایده دوخت و مدل مانتو با پارچه لینن سوزن دوزی + عکس

در ادامه مطلب شما بیشتر با پارچه لینن سوزن دوزی و ویژگی های آن آشنا خواهید شد. علاوه بر این، بهترین مدل مانتوهایی که می توانید با این پارچه طراحی کنید را نیز خواهید دید.

مانتو لینن
ویکی گردی:

با توجه به سلیقه شما، مانتو لینن عید می تواند ویژگی های مختلفی داشته باشد. بسیاری از خانم ها برای عید ترجیح می دهند یک مانتو مجلسی بپوشند. مانتو لینن مجلسی معمولا پولک دوزی یا سنگ دوزی دارند. بعضی از خانم ها ترجیح می دهند مانتویی ساده و کاربردی تهیه کنند. زیرا این مدل مانتو لینن را می توانند در تمام سال و مناسبت های مختلف بپوشند. بسیاری از خانم ها نیز راحتی و خنکی مانتو عید را مبنای خرید خود قرار می دهند.

به همین دلیل ما قصد داریم در ادامه این مطلب به معرفی یک پارچه فوق العاده برای طراحی مانتو عید بپردازیم. این پارچه با ویژگی های منحصر به فردی که دارد، سلیقه افراد مختلف را پوشش می دهد. پارچه لینن سوزن دوزی انتخابی بی نظیر برای شما خواهد بود. این پارچه از نظر ظاهری یک پارچه نفیس است که می توانید با آن یک مانتو عید شیک و خاص داشته باشید. یکی دیگر از ویژگی های این پارچه، قابلیت استفاده از آن در دوخت مانتوهای مختلف است.

مانتو لینن

با پارچه لینن سوزن دوزی بیشتر آشنا شوید

قبل از هر چیز، اجازه دهید بیشتر در مورد پارچه لینن سوزن دوزی صحبت کنیم. در واقع اگر به دنبال یک پارچه مناسب برای دوخت مانتو عید خود هستید، بد نیست این پارچه را بیشتر بشناسید. همانطور که از نام این پارچه پیداست، در دسته پارچه لینن قرار دارد. پارچه لینن یکی از پرفروش ترین پارچه های دارای الیاف طبیعی در سراسر جهان محسوب می شود.

مانتو لینن

این پارچه به دلیل ویژگی هایی که دارد، بسیار کاربردی است. شما می توانید با این پارچه دوست داشتنی، لباس های مختلفی بدوزید. البته باید در نظر بگیرید، پارچه لینن معمولا ساده است. در نتیجه طراحان خوش ذوق برای استفاده هر چه بیشتر از آن، مدل های مختلفی از لینن را به بازار عرضه کردند. پارچه لینن سوزن دوزی یکی از این مدل های لوکس و زیبا است.

مانتو لینن

در طراحی پارچه لینن سوزن دوزی، از لینن ساده استفاده شده است. روی سطح این پارچه نیز با الیاف مرغوب و درخشان سوزن دوزی هایی مشاهده می کنید. در گذشته این سوزن دوزی ها به صورت دستی روی پارچه انجام می شد. اما امروزه با استفاده از تکنیک های خاص، طرح های مختلف با الیاف متنوع روی این پارچه دوخته می شود. پارچه لینن سوزن دوزی ظاهری بسیار خاص و نفیس دارد.

مانتو لینن

از آنجایی که اساس این پارچه از لینن است، تنفس پذیری فوق العاده ای نیز دارد. به این ترتیب شما پارچه ای زیبا، سبک، خنک و بسیار کاربردی در اختیار دارید. به همین دلیل پارچه لینن سوزن دوزی می تواند بهترین گزینه برای دوخت مانتو عید شما باشد. در ادامه چند مدل فوق العاده به شما معرفی می کنیم که می توانید در دید و بازدیدهای عید با آن ها بدرخشید.

مانتو لینن

مانتو لینن

مانتو لینن

مانتو لینن

منبع: پارچه نگار
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر