مهدی طارمی | مصاحبه مهدی طارمی | برد ایران در مقابل ژاپن | بازی ایران و ژاپن

مهدی طارمی راز برد ایران در مقابل ژاپن را لو داد! | صحبت های جنجالی طارمی و میثاقی + ویدیو

مهدی طارمی بعد از پایان بازی ایران و ژاپن به صورت تصویری در برنامه فوتبال برتر حاضر شد و در خصوص برد ایران توضیحاتی داد که در ادامه می توانید ببینید و بخوانید.

مهدی طارمی
ویکی گردی:

به نقل از ورزش سه، مهدی طارمی ساعتی بعد از پایان بازی با ژاپن به صورت تصویری در برنامه فوتبال برتر حاضر شد تا در گفتگویی نسبتا طولانی شرکت کند و به سوالات پاسخ دهد. مهدی طارمی در این مصاحبه از بازیکنان سابق تیم ملی دعوت کرد تا برای تماشای بازی با قطر به دوحه بروند و با حضورشان به تیم ملی روحیه بدهند. جالب اینکه مهدی طارمی دیروز بازی با ژاپن را به نیروی حاصل از حمایت مردم مرتبط کرد و از هواداران خواست تا انرژی خود را به تیم ملی بفرستند.

اظهارات مهدی طارمی در گفتگو با محمد حسین میثاقی

شاید اگر اخراج نمی‌شدم، نمی‌بردیم

دوست ندارم حرف‌هایی را که در جمع‌مان زده می‌شود بگویم اما قبل از بازی من یک جمله به بچه‌ها گفتم. گفتم مطمئنم که بازی را می‌بریم و خدا من را آن تایم اخراج کرد.‌ نمی‌دانم چرا اخراج شدم ولی یک مصلحتی پشتش بود و مصلحتش را بعد از بازی فهمیدم. به بچه‌ها هم گفتم اگر من بخواهم در زمین باشم، شاید با من نتوانید ببرید‌. شاید مدلی که من بازی می‌کنم، به کار این بازی نیاید. شما باید طور دیگری بازی کنید تا بتوانید ببرید. حس من این است که شما بدون من می‌برید و شاید اگر من باشم، اتفاق خوبی نیفتد. من به این موضوع ایمان داشتیم و به بچه‌ها قبولاندم که می‌برید، چون شما مرد روزهای سخت هستید‌. زمانی که بازی شروع شد، ما دنبال این بودیم که دوئل‌ها و توپ‌های بلند را ببریم و همه توپ‌های بلند را ما بردیم و همه توپ‌های دوم را بردیم. استراتژی که ما داشتیم، از کادرفنی ما، امیرخان، آقای الهویی و بقیه بود که آن را چیدند. ما یک کادرفنی قوی داریم و توانستیم آنالیزهای خیلی خوبی در این دو روز انجام بدهیم و خودمان را برای ژاپن آماده کنیم و این مسائل باعث شد که در این بازی خیلی خوب آن چیزی را که می‌خواستیم اجرا کنیم و ببریم.

 مدیون سه بازیکن مصدوم تیم هستیم

این برد در وهله اول برای صادق محرمی، مرتضی پورعلی‌گنجی و مجید حسینی است. اینها کسانی هستند که برای ما تمام تلاش‌شان را کردند و از خودشان گذشتند و برای ما مصدوم شدند‌. ما وقتی بین خودمان صحبت می‌کردیم، مدیون اینها بودیم و باید تمام تلاش‌مان را می‌کردیم. از الان به بعد هم باید به خاطر اتفاقات ناگواری که برایشان افتاد، تمام تلاش‌مان را بکنیم. به هر حال فوتبالیست‌ دوست دارد همیشه بازی کند اما همین که کنار ما مانده‌اند و به ما انرژی می‌دهند، ممنونیم. ما به آنها مدیون بودیم.

سردار منتظر انتقام از ژاپن بود

سردار از مرحله گروهی می‌گفت منتظرم در بازی با ژاپن، چهار سال پیش را تلافی کنیم. تمام ذهنش این بود‌. اصلا نمی‌دانست به ژاپن می‌خوریم یا نه اما تمام ذهنش این بود‌. من به او گفتم تو کار را برایمان درمی‌آوری. مطمئن بودم که سردار می‌توانست یک حرکت خوب برایمان انجام بدهد. همانطور که دیدید خیلی هم خوب بازی کرد. همه رسانه‌ها درباره این صحبت می‌کنند که ما نیمه دوم را چقدر خوب بازی کردیم اما به نظرم ما نیمه اول هم بد بازی نکردیم. به هر حال نسبت به استراتژی که داشتیم، ژاپن توپ را داشت و ما منتظر ضدحملات بودیم و سه موقعیت خیلی خوب هم داشتیم که می‌توانستیم گل بزنیم و ژاپن هم یکی دو موقعیت داشت. در نیمه اول هم اینطور نبود که ژاپن خیلی بهتر از ما باشد. در کل ما در ۹۰ دقیقه تیم یکدست و یکدل‌تری بودیم و توانستیم ببریم.

هر اتفاقی، حکمتی دارد

بازی با سوریه: به هر حال هر اتفاقی که رخ می‌دهد، بخشی از زندگی است. شاید اگر آن کارت قرمز نبود، توپ گل می‌شد و اصلا به این بازی نمی‌رسیدیم. حتی اگر آن توپ گل نمی‌شد و می‌بردیم و من در بازی با ژاپن بازی می‌کردم، چنین اتفاقی رخ نمی‌داد. من ۹۹ درصد می‌گویم اگر بازی می‌کردم، این اتفاق رخ نمی‌داد و بچه‌ها باید بدون من این بازی را می‌بردند. مدل بازی ما، با من و بدون من متفاوت است. هر چیزی حکمتی دارد. شاید آن تایم خیلی ناراحت بودم و گله می‌کردم اما وقتی فکر کردم دیدم قطعا حکمتی هست و حکمتش این بود که بچه‌ها امروز ببرند.

منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر