قیمت مسکن در تهران | خرید خانه در مرکز تهران

قیمت مسکن در مرکز تهران چقدر است؟ | آپارتمان های 120 متری در مرکز پایتخت

قیمت مسکن در تهران بسیار متغیر است و نسبت به هر منطقه، تفاوت چشمگیری دارد. اگر می خواهید قیمت مسکن در مرکز تهران را بدانید با ما همراه باشید.

قیمت مسکن
ویکی گردی:

قیمت مسکن در مرکز تهران نسبت به بسیاری از مناطق تهران پایین تر است و از آنجایی که مناطق مرکزی تهران از مناطق پر‌طرفدار به شمار‌ می‌رود و دسترسی آسان به تمام خدمات رفاهی را در بر دارد، می‌تواند انتخاب خوبی برای خرید مسکن و زندگی یا سرمایه‌گذاری باشد. اگر می خواهید قیمت مسکن در مرکز تهران را بدانید با ما همراه باشید تابه بررسی قیمت مسکن در مرکز تهران با مقایسه خانه های 120 متری بپردازیم.

یوسف آباد نیز از دیگر‌ مناطق محبوب مرکز تهران به شمار می‌رود که متقاضیان زیادی برای خرید املاک دارد. یک ملک ۱۴ ساله و ۱۱۶ متری با ۳ خواب در این محله، به مبلغی معادل ۶ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

واحدی ۱۱۵ متری در فاطمی که نوساز است و ۳ خواب دارد، در روزهای اخیر به قیمت ۸ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان معامله شده است.

سرمایه لازم برای خرید یک آپارتمان ۱۱۶ متری که ۱۵ سال از ساخت آن‌ می‌گذرد و ۳ خواب دارد، ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.

در بلوار کشاورز برای خرید یک واحد ۱۱۵ متری ۱ ساله که ۳ خواب دارد، لازم است مبلغی معادل ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه کنید.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در جهاد را دارید، می‌توانید با بودجه‌ای معادل ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان یک آپارتمان ۲۴ ساله و ۲ خوابه را خریداری کنید.

اگر بودجه شما معادل ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است، می‌توانید صاحب آپارتمانی ۱۲۰ متری در امیرآباد شوید که ۶ سال از ساخت آن می‌گذرد و ۲ خواب نیز دارد.

ارزش یک واحد ۱۱۰ متری در میدان ولیعصر که ۹ سال عمر کرده است و یک خواب دارد، معادل ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

قیمت مسکن در مرکز تهران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر