سرقت خودرو | سرقت خودرو با تخم مرغ

(ویدیو) ترفند جدید سارقان برای سرقت خودرو با تخم مرغ

اگه تو یه جاده خلوت تخم مرغ زدن به شیشه ماشین‌تون اصلا برف پاک کن نزنید. دلیلش و در ادامه بهتون گفتم.

سرقت
ویکی گردی:

پرتاب تخم مرغ به شیشه جلوی ماشین های سواری که در شب و در جاده های خلوت تردد می کنند، شیوه جدید دزدان برای سرقت است. این روزها روش های پیچیده و عجیب و غریبی برای سرقت و زورگیری اختراع می شود و می توان گفت همانطور که پلیس روش های جدیدی برای دستگیری سارقان ابداع می کند، سارقان نیز همگام با آن درصدد ایجاد روش های نوین دزدی هستند. پرتاب تخم مرغ آن هم در شب و در جاده های خلوت یک تکنیک جدید مورد استفاده توسط دزدان است که اخیرا سه مورد از این گونه سرقت در جاده های اطراف تهران گزارش شده است.

در این روش درحین رانندگی در شب برخی از شیشه های جلوی ماشین های سواری، مورد اصابت تخم مرغ قرار می گیرد و این موضوع باعث می شود تا راننده برف پاک کن را زده و برای رفع کثیفی تخم مرغ آب به شیشه بپاشد. در این زمان تخم مرغ با آب مخلوط شده و بصورت یک مخلوط شیری می گردد که تا 92.5 درصد دید راننده رااز بین می برد و سپس راننده مجبور به توقف در کنار جاده میشود.

و در همین زمان است که دزدان به اتومبیل حمله خواهند کرد تا خودرو و وسایل راننده را مورد سرقت قرار دهند . اداره آگاهی تهران بزرگ با هشدار در این زمینه از رانندگان درخواست کرده است تا هشدارهای پلیس را جدی گرفته و از هرگونه توقف غیر ضروری در جاده های خلوت و در هنگام شب پرهیز کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر