قیمت مسکن در شرق تهران | خرید مسکن در تهران

قیمت مسکن در شرق تهران | آپارتمان های مقرون به صرفه در تهران

شرق تهران از جمله قدیمی ترین و محبوب ترین محله های تهران است و همچنین قیمت مسکن در شرق تهران کمی پایین تر از غرب و شمال است. به همین دلیل این منطقه جزو مناطق محبوب برای خرید مسکن در تهران است. در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۷۰ متری شرق تهران خواهیم‌ پرداخت.

مسکن
ویکی گردی:

قیمت مسکن در شرق تهران کمی پاین تر و به صرفه تر از غرب و شمال تهران است. با توجه به بافت نوسازی که این منطقه دارد و قیمت مسکن در شرق تهران، این منطقه یکی از پرطرفدار ترین مناطق تهران برای خرید مسکن می باشد. در این گزارش به بررسی واحد های ۷۰‌متری و قیمت مسکن در شرق تهران پرداخته‌ایم.

واحد آپارتمانی ۶۸ متری در نارمک که ۱۳ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد، در روز های گذشته معادل ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در مجیدیه را دارید، می‌توانید واحدی ۶۶ متری با سنی معادل ۱۶ سال و ۱ اتاق خواب را با سرمایه‌ای معادل ۲ میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان خریداری کنید. همچنین اگر با سرمایه کمتر قصد خرید واحد در این منطقه را دارید، می‌توانید واحدی ۲۹ ساله با متراژی معادل ۶۷ متر و ۲ اتاق خواب را با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

آپارتمانی در تهران‌نو با متراژ ۷۰ متر درحالی که ۸ سال از ساخت آن می‌گذرد و ۲ خوابه است، ارزشی معادل ۲ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان دارد.

واحد آپارتمانی ۱۹ ساله در نیرو هوایی با متراژ ۶۵ متر درحالی که تک خوابه است، قیمتی معادل ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان‌ دارد.

برای خرید واحدی ۹ ساله در پیروزی با متراژی حدود ۷۰ متر و ۲ اتاق خواب، لازم است مبلغی‌بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان پرداخت کنید.

برای سرمایه‌گذاری در تهرانپارس‌شرقی می‌توانید واحدی ۶۵ متری درحالی که ۱۰ سال از ساخت این واحد می‌گذرد و ۱ خوابه است را با بودجه‌ای معادل ۲ میلیارد و ۷۹۸ میلیون تومان خریداری کنید. و با بودجه‌ای کمتر نیز میتوانید واحدی ۷۰ متری که ۲۲ سال از ساخت آن می‌گذرد و ۲ خوابه است را معادل ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر