مدل مو | ایده مدل مو | مدل مو مناسب صورت

اگه بینی بزرگ داری، موهات رو این مدلی بزن | مدل موی مناسب بینی بزرگ + عکس

در این بخش مدل مو های مناسب برای خانم هایی که بینی نسبتا بزرگتری دارند، معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

مدل مو
ویکی گردی:

اگه توهم دنبال مدل مو هستی و نمیدونی با توجه به اجزای صورتت چه مدل مویی رو انتخاب کنی، این مطلب رو حتما تا آخر بخون. تو این بخش از سایت ویکی گردی میخوان مدل مو هایی برای اونایی که بینی بزرگ دارن معرفی کنم. پس اگه بینی تو هم بزرگه با کسی رو میشناسی که بینی بزرگ داره این مطلب مدل مو رو براش بفرست که خیلی به کارش میاد.

۱.مدل موی چند لایه یا همان لیر

مدل موی مناسب بینی بزرگ، مدل موی لیر یا چند لایه، باعث نرمی و لطافت زیادی در موهای شما شده و باعث می شود که دیگران بیشتر به چشم شما توجه کنند تا اینکه بخواهند توجهشان را روی بینی شما قرار دهند. مدل موهای جنیفر انیستون معمولاً چند لایه و صاف یا به صورت فر یا موج دار است که تمرکز افراد از روی بینی برمی دارد.

با این ترفند تشخیص بده، مدل مو چتری بهت میاد یا نه؟ + فیلم

مدل موی چند لایه یا همان لیر

۲.بلندی مو

مدل موی مناسب بینی بزرگ، موهایی با طول متوسط یا بلند برای خانم هایی که بینی بزرگی دارند، مناسب تر است. وقتی موها بلندتر باشد، دست شما برای انتخاب مدل موهای مختلف بازتر است. در نتیجه کمتر به حجم بینی توجه می شود.

بلندی مو

۳.کوتاهی پیکسی

مدل موی مناسب بینی بزرگ، کوتاهی پیکسی برای خانم هایی مناسب است که با بینی بزرگ خود مشکلی ندارند.

کوتاهی پیکسی

۴.چتری

مدل موی مناسب بینی بزرگ، مدل موهای چتری تمرکز افراد را از روی بینی بر می دارد و آن را بیشتر به قسمت های دیگر صورت متمایل می کند. البته مدل موهای چتری که بیشتر به سمت کناره ها باشد، نه در مرکز صورت.

چتری

۵.مدل موی فر یا ویو

معمولا مدل موهای فر یا ویو صورت را پرتر می کند. در نتیجه صورت پهن تر و قاعدتا بینی کوچک‌تر نشان داده می شود. می توانید برای فر کردن موها از بیگودی استفاده کنید و یک ظاهر زیبا را به وجود بیاورید.

بدون حرارت فقط با یک لنگه جوراب موهاتو فر کن + ویدیو

مدل موی فر یا ویو

۶.مدل موی گوجه‌ای

مدل موی مناسب بینی بزرگ، مدل موی گوجه ای بالای سر که خیلی هم نظم ندارد، بینی را کوچکتر نشان می دهد. فقط باید انواع آن را روی موهایتان امتحان کنید تا ببینید کدام یک برای صورت شما مناسب تر است.

گوجه ای

۷.پوش دادن موها

همچنین می توانید تمرکز دیگران را از بینی بزرگ خود به انتهای مو ببرید. موهای تان را به دو قسمت تقسیم کرده و کمی فر کنید و آنها را کناره های صورت تان بریزید. همچنین می توانید موها را در قسمت پشت سر هم پوش دهید و یک دم اسبی زیبا یا یک مدل گوجه ای به هم ریخته ایجاد کنید و مقداری از آنها را هم روی صورت بریزید.

پوش دادن موها

۸.فرق کج

مدل موی مناسب بینی بزرگ، اگر می خواهید تمرکز افراد را از روی بینی بزرگ بر دارید، می توانید از فرق کج استفاده کنید. فرق کج توجه بیشتری را به ناحیه چشم ها متمایل می کند. فرقی ندارد که بلندی موهای تان چقدر باشد، در هر صورت فرق کج گزینه مناسبی است.

فرق کج

منبع: چشمک
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر