فال تاروت رنگی | فال تاروت اصلی | فال تاروت تک کارتی | فال تاروت امروز | فال تاروت روزانه

فال تاروت کبیر | فال تاروت 23 تیر

برای مشاهده فال تاروت امروز 23 تیر 1401 در سایت ویکی گردی با ما همراه باشید.

فال تاروت
ویکی گردی:

فال تاروت کبیر یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی تاریخ بوده است. فال تاروت در گذشته بیشتر مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگویی پرهزینه و سخت بود. برای مشاهده فال تاروت خود با ما همراه باشید.

فال تاروت متولدین فروردین 

نام : شخصیت قانونی 

در زمینه های قانونی شما می توانید قدم اول را بردارید و نقش رهبری را در کارهایتان بعهده بگیرید. مشتاق و مصمم از طریق شیوه های آزموده خود برای هرگونه مبارزه آمادگی دارید و می توانید به نتایج دلخواه دست یابید. از سختی ها در جهت نیرومندی و سازندگی شخصیت خود سود جسته و اجازه ندهید که احساسات سرکوفته شما مانعی بر سر راه اهداف شما بوجود آورد.

فال تاروت متولدین اردیبهشت 

نام : ماجراجویی 

دلاور شمشیر به شما هشدار می دهد احتیاط کنید، حقوق خود را به آسانی به دیگران تسلیم نکنید. در صورتیکه در قبال این تهدید با شهامت و ایمان مقابله کنید می توانید نیروی مهاجم را محو کنید. اکنون زمان شکست و تردید نیست. برای تفکر به تصمیمات و انتخاب های جانبی فرصت چندانی ندارید. این کارت به شما توصیه می کند که در یک بحران، اقدامات بموقع حائز اهمیت است. با وجود آنکه دلاور شمشیر نماد اقدام و عمل است ولی در عین حال برای شروع تعهدات عاطفی و یا روابط احساسی طولانی مدت پاسخ منفی می دهد. زیرا عاملی است که بطور غیرمترقبه به زندگی شما وارد شده و طی مدت کوتاهی نیز خارج می گردد.

فال تاروت متولدین خرداد  

نام : انتظار امیدبخش

برای آنکه بتوانید پیشامدهای دل انگیزی در زندگی خود بیافرینید، استعدادهای خود را جلوه گر سازید. از فرصت استفاده کنید. بهترین نقطه برای شروع، محیط اطراف خود شماست. برای کاوش و شناخت محیط خود جستجو و تحقیق کنید و دریابید که کدامین منبع جمعی و گروهی برای کمک و همکاری با شما مناسب هستند. جهت شکوفایی فعالیت های خود، افق های دید خود را گسترده تر کنید. پاسخ پرسش ها و کنجکاوی های خود را دریافت کنید.

فال تاروت متولدین تیر 

نام : پیروزی پس از تلاش

اتحاد انرژی ها وعده ی پیروزی می دهد. مطابق با برنامه ریزی و نقشه هایتان پیش بروید. در صورت سعی و تلاش کامیابی از آن شما خواهد بود. چنین پیروزی از زحمات پیگیر گذشته، و به دلیل اعتماد به خویشتن حاصل می گردد. زمانی است که به خود و نیروهایتان اعتماد کنید و به اهداف خود تمامیت بخشید. شما به پاداشی که شایستگی آن را دارید دست خواهید یافت، به شرط آنکه از حداکثر توانایی خود برای وقوع آن استفاده کنید.

فال تاروت متولدین مرداد

نام : پدرانه 

حاکم جام در این رابطه به شما پیشنهاد می کند که نقش یک رهبر خیرخواه و دلسوز را به عهده بگیرید تا بتوانید وضعیت موجود را اداره نمایید. با نیروی مقتدر ولی آرام پیش بروید. در بحران ها سر خود را بالا نگاهدارید و مسئولانه قدم بردارید. تجربیات به شما آموخته اند که چیزها همیشه آنگونه که به نظر می رسند، نیستند. کنترل وضعیتهای عاطفی و موضوعات خانوادگی را در دست بگیرید.

فال تاروت متولدین شهریور

نام : بی تصمیمی

امکان دارد احساس شما در ارتباطی جریحه دار شده باشد و نیاز به مدتی زمان برای ترمیم و بازسازی داشته باشید. در این صورت چنین اقدامی بنظر ضروری می رسد اما همواره به قیمتی کلان تمام می شود. به نظر می رسد حقایقی در زندگی شما وجود دارند که مشتاق به پذیرش آنها نیستید. شاید احساسات واقعی یا اضطراب خود را انکار می کنید و چشمان خود را نسبت به اتفاقاتی که رخ می دهند، بسته اید. دو شمشیر به شما پیشنهاد می کند تا با ترس ها و تردیدهای خود روبرو شوید. نیاز است که درمورد یک ناسازگاری مذاکره کنید. با اشخاصی که در زندگی شما نقش دارند به گفتگو بپردازید.

فال تاروت متولدین مهر

نام : یک موقعیت عالی

نوباوه سکه پیام آور فرصت های درخشان است. او شما را به آستانه تجربیات ثروت، فراوانی، امنیت و اهداف مستحکم هدایت می کند. شما می بایست طی انجام کار مهارت هایی بدست آورده و پذیرای مسئولیت هایی گردید. برای دستیابی به مقصود خود بطور جدی و مداوم تلاش کنید.

فال تاروت متولدین آبان 

نام : نیروهای امدادی 

اعتدال به زندگی شما حیاتی تازه می بخشد که در آن رشد و یادگیری نقش مهمی را ایفا می کند. در این مسیر شما هیچ چیزی را کورکورانه نخواهید پذیرفت. فرشته ی اعتدال شما را به آزمایشات و تجربیات مراحل زندگانی و اندیشه های ژرف رهنمون می سازد و در شرایط دشوار، بصورت نیروی امدادی و آسمانی به یاری شما می شتابد. زخم های شما را مداوا و دردهای شما را چاره اندیشی و تدبیر می کند.

فال تاروت متولدین آذر

نام : وابستگی

آیا وابستگی شما به پول و مادیات بیش از حد لزوم است؟ یا شاید خود را به نوعی درگیر حس مالکیت یا نوعی حسادت کرده باشید؟  میل به کنترل کردن و تصاحب کردن نشان چهار سکه است. اگر احساس می کنید نسبت به شخص خاصی یا محیط و شرایطی بیش از اندازه وابسته هستید و میل دارید آن را در چهارچوب مالکیت خود درآورید، در این صورت ارزش های حقیقی خود را به مخاطره انداخته اید. اغلب به خطا به محیط، شرایط و یا اشخاصی می چسبیم، که برای ما آشنا هستند، حتی اگر بدانیم که دیگر برای ما مفید نیستند. باید بدانید که دیگران نیز نیاز دارند آزاد باشند و چگونگی زندگانی خود را تعیین کنند.

فال تاروت متولدین دی

نام : حمایت 

هم اکنون برای طرح و اجرای تعهدات و نقشه های طولانی مدت، لحظه ی مساعد و خوش یمنی است. برای یک تغییر یا یک حرکت جدید به نیروی خود اعتماد کنید و با افکار بزرگ پیش بروید. با رهبری خردمندانه، کنترل وضعیت کنونی را بعهده گرفته و برای پیشرفت خود و دلبندانتان بهترین امکانات را فراهم سازید.

فال تاروت متولدین بهمن 

نام : زنی مهربان 

سکوت و وقار شما موجب آرامش اطرافیان است. آنها بی اختیار مسایل خود را با شما در میان می گذارند و از حس روشن بینی و بینش ژرف شما تاثیر می پذیرند. بانوی جام ضمنا می تواند نماینده ی الهام و آرامش از جانب شخصی باشد که نیازهای احساسی شما را درک و تقویت می کند. در حالات افراطی بانوی جام به شما هشدار می دهد تا به تبادلات احساسی و عاطفی خود با افراد غیر از خانواده، توازن بخشید و از ساختن تصورات ایده آلی از شخصیت افراد پرهیز کنید. در غیر اینصورت احساس ناامیدی کرده و یا مورد سوءاستفاده احساسی قرار می گیرید!

فال تاروت متولدین اسفند

نام : پنهان کاری

در حالت اول این کارت به مفهوم آن است که شما از چیزی فرار می کنید. شاید از یک تعهد، مسئولیت، کار زیاد، دردسر و... در مواقعی می بایست با آنچه که لازم است روبرو شد. آیا چه کسی نقش یک گرگ را بازی می کند؟ شما یا دیگری؟ به هر حال انتخاب این کارت بروز مشکلاتی را پیش بینی می کند که می بایست با اقداماتی پیشدستی نمود. در صورتی که با وضعیت بحرانی یا دشمنان و اشخاص مشکل ساز سروکار دارید و در عین حال خواهان پیروزی و دفاع از حقوق خود هستید، می بایست با مهارت و زیرکی راه حلی بیابید که خارج از انتظار و ترتیب همیشگی باشد.  تا وقتی فرصت باقی است آنچه که می توانید انجام دهید و از میدان کنار نکشید.

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر