تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس فردا | تعطیلی مدارس 24 دی

مدارس این استان ها فردا 24 دی 1402 تعطیل اعلام شد

جهت اطلاع از جدیدترین گزارش در خصوص تعطیلی مدارس فردا 24 دی ماه 1402 را در این مطلب از سایت ویکی گردی بخوانید.

تعطیلی مدارس
ویکی گردی:

اطلاعیه تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۴ دی ماه منتشر شد. علت تعطیلی مدارس فردا برودت هوا اعلام شده است. با توجه به برودت دما و وارونگی در روز یکشنبه مورخ ۲۴ دی ماه فقط تمامی مهدکودک‌ها، پیش دبستانی‌ها و مدارس مقطع ابتدایی استان قم فردا به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود. جزئیات بیشتر تعطیلی مداس فردا را در ادامه بخوانید.

مدارس ۸ شهر اردبیل مجازی شد. آموزش و پرورش استان اردبیل در این رابطه توضیح داد: با بارش سنگین برف در شهرهای اردبیل، نیر، نمین، هیر، سرعین، مشگین‌شهر، ارشق و گرمی فعالیت‌های آموزشی تمامی دوره‌های تحصیلی در نوبت صبح و عصر این مناطق به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

 اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: مدارس شهرستان چالدران و بخش‌هایی از شهرستان خوی روز یکشنبه تعطیل و آموزش به صورت غیر حضوری از بستر شاد پیگیری می شود.

به نقل از ایرنا، براساس این اطلاعیه که روز شنبه در اختیار این رسانه قرار گرفت آمده است: با توجه به بارش برف و برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهری و روستایی در شهرستان چالدران در نوبت صبح تعطیل است.

این اطلاعیه افزود: مدارس بخش‌های صفاییه و قطور شهرستان خوی هم در نوبت صبح فردا یکشنبه غیر حضوری بوده و آموزش ها از بستر شاد انجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا برخی مدارس استان امروز نیز به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل شد.

(در صورت اعلام تعطیلی مدارس سایر استان ها این گزارش به روز می شود.)

منبع: اقتصاد آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر