فواید شکلات تلخ برای زود انزالی | خواص کاکائو برای مردان | رابطه شکلات تلخ و رابطه جنسی

تاثیر شکلات تلخ در رابطه جنسی! | خواص شگفت انگیز شکلات تلخ برای مردان

شکلات تلخ به دلیل داشتن منیزیم و فلاونوئید می تواند برای داشتن یک رابطه جنسی مطلوب تاثیرگذار باشد.

شکلات تلخ
ویکی گردی:

خواص شکلات تلخ در بهبود رابطه جنسی برای مردان فراوان است. عموما عملکرد درست و یا نادرست هر عضو از بدن می تواند بر عملکرد دیگر اعضای بدن نیز تاثیرگذار باشد. در مورد مشکلات رابطه جنسی مردان نیز این مورد صدق می کند. انواع بیماری های قلبی، کلسترول بالا، نامنظم بودن جریان خون، نامنظم بودن فشار خون، استرس های بالا و … می توانند بر مشکلات رابطه جنسی مردان تاثیر بگذارند. پس افرادی که به این بیماری ها مبتلا هستند، بهتر است در گام اول با استفاده از مواد غذایی و یا داروهای شیمیایی به کنترل و یا برطرف کردن بیماری های خود بپردازند. گفتنی است که در تحقیقات ثابت شده است، مردانی که روزانه و قبل از انجام رابطه جنسی، یک تکه شکلات تلخ با درصد تلخی متوسط استفاده می کنند، می توانند رابطه جنسی موفق تری نسبت به دیگر افراد داشته باشند.

7 دلیل تاثیر شکلات تلخ در بهبود رابطه جنسی

 

1- مصرف شکلات تلخ برای افرادی که اختلال نعوظ دارند بسیار مفید است چرا که فلاونوئیدهای موجود در کاکائو میزان اکسید نیترات در خون را افزایش می دهد و تنش های شریانی را کنترل می کند که سبب کاهش فشار خون می شود انعطاف پذیری رگ های خونی را افزایش می دهد از تجمع پلاک ها و گرفتگی دیواره رگ ها جلوگیری می کند که به بهبود سلامت قلب کمک می کند. یکی از دلایل داشتن نعوظ موفق سلات قلب و عروق بدن است  فشار خون بالا از دلایل اصلی اختلال نعوظ در مردان است مردانی که مشکل فشار خون دارند با روزانه مصرف یک تکه شکلات تلخ می توانند فشار خون بالا را مهار کنند همچنین می توانند از دستگاه وکیوم مردانه برای بهبود نعوظ خود استفاده کنند و عملکرد مناسبی در اتاق خواب داشته باشند.شکلات تلخ می تواند 50٪ خطر ابتلا به حمله قلبی، 10٪ بیماری های قلبی و 8٪ مرگ زودرس را کاهش دهد.

2- پس از مصرف شکلات گردش خون به سمت مغز را طی یک تا دو ساعت بهبود می بخشد فلاونوئید ها عروق خونی مغز را گسترش می دهند و جریان خون را افزایش می دهند حافظه و یادگیری را بهبود می بخشد. از بی خوابی و خستگی جلوگیری می کند. فلاونوئید های موجود در کاکائو می تواند به حفظ عملکرد طبیعی مغز کمک کند و برای درمان های آینده در برابر آلزایمر و زوال عقل استفاده شود. توصیه می شود قبل از برقراری رابطه جنسی شکلات تلخ مصرف شود که علاوه بر گردش خون , انرژی لازم برای رفع خستگی و بی خوابی به بدن می رسد و در طول رابطه شاداب و سرحال خواهید بود همچنین برای افرادی که از اسپری تاخیری برای طولانی شدن رابطه استفاده می کنند مناسب است و خستگی را از آنان دور می کند.

 

3-فنیل التییلامین، یک بازدارنده نورونی آزاد شده توسط مغز، در شکلات نیز یافت می شود و با تبدیل هسته های لذت مغز، مرحله ای از هیجان و تحریک در طول مقدمه جنسی ایجاد می شود این مولکول احساس هیجان تحریک جنسی میل جنسی افزایش می دهد. شکلات حاوی سروتونین، هورمون شادی است سطح سروتونین بالا باعث آزاد شدن اندورفین ها می شود سطح پایین سروتونین موجب افسردگی می شود پس شکلات را میتوان به عنوان یک داروی ضد افسردگی نام برد بیشتر خانم ها بر اساس مشکلات روحی حاملگی خانوادگی دچار افسردگی می شود و افسردگی مانع برقراری رابطه جنسی و کاهش میل جنسی در آنان می شود و مردان از این موضوع بسیار رنج می برند شکلات را میتوان به عنوان یک ماده طبیعی افزایش دهنده میل جنسی مصرف کرد که جایگزین مناسبی برای انواع قرص های افزایش دهنده میل جنسی است.

4- شکلات تلخ در مقایسه با شکلات شیری برای سلامتی افراد مفیدتر است شکلات تلخی که 70 درصد یا بیشتر کاکائو دارند باید مصرف شوند. شیرینی شکلات شیری علاوه بر اضافه وزن موجب مرض دیابت می شود که بیماری دیابت از عاملان اصلی زودانزالی و اختلال نعوظ در مردان می باشد. شکلات تلخ به دلیل فلاونوئیدهای ذکر شده باعث افزایش مقدار قند خون شما می شود به روند متابولیسم شکر کمک می کند و شکلات تلخ خطر ابتلا به دیابت را کاهش می دهد.  تناسب اندام برای داشتن رابطه جنسی دلچسب ضروری است کاهش وزن علاوه بر جنبه زیبایی سرعت عمل و نحوه عملکرد جنسی را بهبود می بخشد برای کاهش وزن میتوان شکلات تلخ را در رژیم روزانه خود قرار دهید همچنین توصیه می شود مردانی که به نعوظ کامل نمی رسند قبل از رابطه جنسی شکلات تلخ و از وکیوم مردانه استفاده کنند.

تاثیر رابطه جنسی در زندگی زناشویی | رابطه جنسی سالم با این روش ها

 

5- شکلات تلخ حاوی آهن است و به زنان باردار توصیه می شود حداقل دو بار در روز یک تکه شکلات تلخ میل کنند و از خوراکی های با قند مصنوعی در طول دوران بارداری موجب اضافه وزن می شوند خودداری کنند همچنین مادرانی که بعد از بارداری به دلیل افتادگی سینه ها برای فرم دهی  فرم دهی به سینه های خود از وکیوم سینه یا بادکش سینه استفاده می کنند و کودکان از شیر مادر تغذیه نمی کنند برای کودکان خود شیر کاکائو تهیه کنند. منیزیم سرشار در شکلات درد های ناشی از قاعدگی را کاهش میدهد. شکلات را میتوان به عنوان یک ماده کنترل کننده عصبانیت و حفظ آرامش استفاده کرد بیشتر مردانی که بر عصبانیت خود کنترل ندارند و به دلیل عدم آرامش نمی توانند در رابطه جنسی موفق باشند مصرف شکلات تلخ توصیه می شود. خوردن 50 گرم شکلات (85٪ کاکائو) روزانه برای مقابله با کم خونی و بروز بیماری های تالاسمی زوال سلول و سرطان را کاهش می دهد.

6- تلخ ترین مواد شیمیایی موجود در شکلات، تئوبروم، یک آلکالوئید شبیه به کافئین، برای مبارزه با پوسیدگی دندان، کارایی بیشتری نسبت به فلوراید در تقویت ساختار بلوری دندان ها در برابر فرسایش باکتری های تولید کننده اسید (مرتبط با پوسیدگی دندان) دارند شکلات تلخ بالای 85% از پوسیدگی داندان ها جلوگیری میکند مخصوصا برای خانم هایی که تصمیم دارند مادر شوند همچنین خوردن شکلات قبل از باردار شدن سبب هوش فرزندان می شود.

نباید های رابطه جنسی | ممنوعیت های رابطه زناشویی

 

7- استرس بی شک از دلایل انزال زودرس در مردان است استرس قبل از رابطه جنسی تمرکز فرد را از بین میبرد و تنش های عصبی که در طول رابطه به او وارد می شود قدرت کنترل بر بدن را از دست می دهد و توان برقراری رابطه لذت بخش را می گیرد استرس موجب تولید هر چه بیشتر هورمون کورتیزول می شود که عوارض جانبی آن افسردگی زودانزالی و سکته مغزی است. طبق تحقیقات انجام شده افرادی که به مدت 30 روز روزانه شکلات تلخ مصرف میکردند 10 درصد نسبت به قبل آرام تر شده اند. یکی از کابوس های بزرگ مردان زودانزالی ست که با تکنیک های ساده مهار شدنی است که اولین قدم دوری از هرگونه استرس و تنش های عصبی است که شما می توانید با قرار دادن شکلات تلخ در رژیم غذایی خود آن را مهار کنید همچنین برای کسب نتیجه مطلوب از اسپری تاخیری و کاندوم استفاده کنید. تحقیقات نشان داد مصرف کنندگان شکلات تلخ تقریبا پنج سال بیشتر از افرادی که شکلات تلخ مصرف نمی کنند، زندگی می کنند و در رابطه جنسی موفق تر هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۶ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ناشناس

    شکلات تلخ چربی سوزی هم می کند توضیح دهید ممنونم