شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی | شخصیت شناسی از روی انگشت

بگو شصتت چه شکلیه تا شخصیتت رو بگم!! | شخصیت شناسی از روی انگشت شصت

در این مطلب از شخصیت شناسی سایت ویکی گردی میخوام بهت بگم با توجه به انگشت شصتت چه شخصیتی داری!

تست شخصیت شناسی
ویکی گردی:

 تست شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. در این تست شخصیت شناسی، شخصیت شما را بر اساس بندهای انگشت شصتتان برایتان توضیح می دهیم. لازم به ذکر است که نتایج این تست شخصیت شناسی نشان می دهد که بزرگترین ویژگی شما در این لحظه از زندگی چیست.

به عکس بالا نگاهی بیندازید و به ویژگی‌های شخصیتی خود پی ببرید.

انگشت شست از نوع A

اگر هر دو بند انگشت شست شبیه هم هستند ، شما فردی متعادل هستید که سعی می کنید به ارامش و تعادل دست پیدا کنید. افرادی که این شکل انگشت شست دارند اکثراً در فن بیان خوب و در تدریس موفق هستند و تجربیات زیادی از زندگی به دست می آورند.

تست شخسیت شناسی از روی انگشت کوچک دست

بسیاری از دوستان و نزدیکانی در اطراف شما وجود دارند که به توجه شما نیاز دارند زیرا هیچ کس مانند شما برای آنها همدلی نمی کنید.

انگشت شست از نوع B

اگر قسمت ابتدای انگشت شست شما بلندتر از قسمت دوم است ، پس شما یک فرد کمال گرا هستید. شما برای ایده های خود بسیار بها داده اید و هرگز از جزئیات راضی نیستید. همه چیز باید کامل و منظم باشد و همیشه هدفی برای رسیدن به آن دارید.

ایده های شما فقط یک فکر نیست بله برای رسیدن به آن وارد عمل می شوید. مردم به خاطر صداقت شما به شما احترام می گذارند و می توانند به سخنان شما اعتماد کنند.

خطوط مچ دستت رازهای شخصیتیت رو فاش می کنن+ عکس

انگشت شست از نوع C

اگر قسمت پایین انگشت شست شما از بالا بلندتر باشد ، شما یک انسان سخت کوش هستید و گاهی رسیدن به هدف کار آسانی نمی باشد، ولی بر هرگونه مانعی غلبه خواهید کرد و بهترین راه را پیدا خواهید کرد . شما فرد باهوش و دارای اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستید

 

منبع: پاتوق آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر