علی دایی | علی دایی در بهشت زهرا

حضور جنجالی علی دایی در سالن تطهیر بهشت زهرا + عکس

علی دایی بازهم با حضور در یک مراسم عادی، با استقبال شدید مردم مواجه شد.

علی دایی
ویکی گردی:

علی دایی از اسطوره های محبوب فوتبال است. علی دایی ، اسطوره محبوب فوتبال ایران روز جمعه برای حضور در مراسم خاک‌ سپاری عموی دوست و شریک  30ساله‌اش سید مسعود آل‌ محمد به بهشت زهرا رفته بود. آل محمد از دوران جوانی در خرید یک مغازه در حوالی میدان منیریه با دایی شریک شد و سال‌ها کسب و کار پوشاک ورزشی این دو شریک به خوبی پیش رفت. حضور چهره سرشناسی مثل علی دایی در سالن تطهیر غیرمنتظره بود و مردم عزادار را برای دقایقی از غم و غصه خود غافل کرد.

گویی همه حاضران با دیدنش غم از دست‌دادن عزیزان‌شان را برای لحظاتی فراموش کردند و به ابراز احساس و ارادت خود به دایی و گرفتن عکس با او که رخت سیاه برتن داشت پرداختند. با اینحال دایی بدون هیچ واکنش منفی، اجازه داد همه با صبر و حوصله عکس‌های خود را بگیرند.

علی دایی

جملات مردم در دیدار ناگهانی با ستاره دوست داشتنی خود هم در نوع خود جالب بود و با زبان محاوره و ادبیات عام علاقه و قدردانی خود را به علی دایی می‌گفتند. حتی برخی از چند صد متر آنطرف‌تر وقتی خبر حضور دایی در سالن تطهیر را شنیدند، ماشین و همراهان را برای دقایقی رها کرده و برای دیدار از نزدیک با او خودشان را به محل می‌رساندند.

علی دایی

علی دایی

 

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر