بودجه 3 میلیاردی برای خرید مسکن | خرید مسکن در تهران

راهنمای خرید مسکن در تهران | خرید مسکن در تهران با 3 میلیارد

خرید مسکن در تهران با توجه به بودجه ای که دارید بسیار محدود می شود. اگر قصد خرید مسکن در تهران با 3 میلیارد را دارید، با ما همراه باشید تا ببینید در کدام مناطق سرمایه گذاری کنید بهتر است.

قیمت مسکن
ویکی گردی:

خرید مسکن در تهران همیشه یکی از دغدغه های مردم بوده است. مهم ترین مسئله در خرید مسکن در تهران این است که با سرمایه ای که داریم، در کدام محله اقدام به خرید مسکن در تهران کنیم. اگر سرمایه ای نزدیک به 3 میلیارد دارید، برای خرید خانه با ما همراه باشید.

محله مجیدیه دسترسی بسیار خوبی به چندین بزرگراه اصلی شهر تهران را دارد و به دلیل آپارتمان هایی با متراژهای متفاوت همیشه مورد استقبال شهروندان تهرانی قرار می گیرد. محله مجیدیه به وسیله بزرگراه رسالت به دو بخش شمال و جنوبی تقسیم شده و هر کدام بخشی از شهرداری استان تهران می باشند.

اگر قصد خرید خانه در مجیدیه را دارید، واحدی ۶۱ متری که ۳ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، ارزشی معادل ۳ میلیارد تومان دارد.

همچنین با سرمایه‌ای معادل ۳ میلیارد تومان می‌توانید واحدی نوساز در پونک با متراژ ۷۴ متر و ۲ اتاق خواب را خریداری کنید.

و اگر قصد سرمایه‌گذاری در جیحون را دارید با مبلغ ۳ میلیارد تومان می‌توانید واحدی نوساز با متراژ ۸۰ متر و ۲ اتاق خواب را خریداری کنید.

اگر قصد خرید خانه‌ای در محله فاطمی‌ را دارید می‌توانید واحدی ۲۵ ساله با متراژ ۶۵ متر با ۲ اتاق خواب را با بودجه‌ای معادل ۲ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان خریداری کنید.

همچنین واحدی ۵۰ متری در جنت‌آباد شمالی که ۲۳ سال از ساخت آن می‌گذرد و یک خوابه است، در روز های گذشته معادل ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در محله پیروزی را دارید میتوانید واحدی ۷۵ متری که ۷ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد را با قیمت ۳ میلیارد تومان خریداری کنید.

و برای خرید واحدی ۴ ساله در ستارخان با متراژ ۶۱ متر و ۱ اتاق خواب، لازم است مبلغی معادل ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان پرداخت کنید.

واحد آپارتمانی ۵۵ متری در صادقیه که ۱۳ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خوابه باشد، ارزشی معادل ۲ میلیارد و ۹۸۳ میلیون تومان دارد.

خرید مسکن در تهران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر