زشت ترین مرد دنیا | ازدواج زشت ترین مرد دنیا

زشت ترین مرد 2 زنه دنیا برای هشتمین بار پدر شد! + عکس

مردی که همه او را به عنوان زشت ترین مرد دنیا می شناسند با دو دختر زیبا ازدواج کرد که در ادامه می توانید عکس های او را ببینید.

ازدواج
ویکی گردی:

میرور مردی است که لقب زشت ترین مرد دنیا را از آن خود کرده است. «میرور» جهت تامین نیازهای زندگی خانواده فقیر خود، برای کسب لقب «زشت ترین مرد اوگاندا» در سال 2002 نامزد شد و مقام نخست را کسب کرد. زشت ترین مرد که هم اکنون 47 سال سن دارد، و از بیماری مرموزی رنج می برد، برای هشتمین بار صاحب فرزند شد.

وی از همسر نخستش دو پسر و از همسر دومش صاحب شش پسر و دختر شده است.گودوری می گوید که همسر دومش را به دلیل خیانت با مرد دیگری، طلاق داده است.

زشت ترین مرد دنیا

او سپس با زن دیگری به نام ناماندا (30 ساله) ازدواج کرد. گودوری به خاطر اینکه مبادا کسی همسر جدیدش را به دلیل ازدواج با وی سرزنش کند، او را به مدت چهار سال از دیدن خانواده اش ممنوع کرد.

گودوری افزود که همسر دومش هنگامی که برای نخستین بار حامله بود، او را ترک کرد، اما پس از مدتی به « سرنوشت خود تن داد» و به خانه بازگشت.

زشت ترین مرد دنیا

ناماندا همسر این مرد در مصاحبه با روزنامه میرور، خطاب به زنان گفت:« زمانی که مردی را یافتی که به نظرت مناسب است، به صحبت های دیگران گوش نده، و از قلبت پیروی کن. پول و ظاهر، نباید در روابط عاطفی تاثیری داشته باشد.»

زشت ترین مرد دنیا

بر اساس این گزارش، گودوری، هم اکنون با حضور در برخی نمایش نامه های کمدی و ظهور در برنامه هایی که در میدان های عمومی شهر برگزرا می شود امرار معاش می کند.

زشت ترین مرد دنیا

منبع: وقت صبح
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر