سیستم ایمنی‌ بدن | تقویت سیستم ایمنی‌ بدن | تقویت ایمنی‌ بدن با ادویه

5 تا ادویه ای که سیستم ایمنی‌ بدن رو تقویت می‌ کنن + عکس

به نظر می‌رسد از نظر درمانی یکی از راهکارهای مقابله با بیماری ارتقای ایمنی بدن با افزودن گیاهان و ادویه‌ های اثربخش به چای سبز باشد.

ادویه
ویکی گردی:

اگر شما هم نگران تقویت ایمنی بدن خود هستید، این ۵ گیاه و ادویه را به فنجان چای سبز خود اضافه کنید تا اثربخشی درمانی آن را افزایش داده و سلامت کلی را نیز بهبود ببخشد. در این بخش از سایت ویکی گردی چند ادویه که به تقویت ایمنی بدن کمک می کنه رو بهتون معرفی. تو این روزایی که همه مریضن برای تقویت ایمنی بدن حتما از این ادویه ها استفاده کن.

زنجبیل

زنجبیل دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی است و به همین دلیل ممکن است به تقویت سیستم ایمنی و تسکین مشکلات تنفسی کمک کند. برای این منظور می‌توانید تکه‌های زنجبیل تازه یا پودر زنجبیل را به چای سبز خود اضافه کنید.

قبل از خواب چای زنجبیل بنوشید  + خواص

زنجبیل

دارچین

دارچین سرشار از آنتی اکسیدان است و خاصیت ضد التهابی دارد به همین دلیل ممکن است به حمایت از سیستم ایمنی بدن و تنظیم سطح قند خون کمک کند. یک چوب دارچین یا دارچین آسیاب شده می‌تواند به چای سبز شما گرما و طعم بدهد.

5 تا از خواص شگفت انگیز ماست و دارچین که نمی دانستید

فواید دارچین در رشد گیاهان آپارتمانی

زردچوبه

زردچوبه حاوی کورکومین است، ترکیبی که به دلیل اثرات ضد التهابی و آنتی اکسیدانی آن شناخته شده است. افزودن مقداری زردچوبه به چای سبز می‌تواند به طور بالقوه سیستم ایمنی بدن را تقویت کند.

فواید شگفت انگیز نوشیدن شیر زرد چوبه قبل از خواب

زردچوبه

میخک

میخک سرشار از آنتی اکسیدان است و خاصیت ضد میکروبی دارد. این ادویه طعمی گرم و تند به چای سبز اضافه می کنند. می‌توانید از میخک کامل یا میخک آسیاب شده به مقدارکم در فنجان چای سبز خود استفاده کنید.

این دمنوش خونگی، یک چرک خشک کن قویه!

خواص میخک

هل

هل دارای خواص آنتی اکسیدانی است و ممکن است به بهبود هضم کمک کند. هل طعمی معطر و کمی شیرین به چای سبز اضافه می‌کند. می‌توانید در چای خود از غلاف هل کامل یا هل آسیاب شده استفاده کنید.

هل سبز

 

 

منبع: همشهری آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر