بازیگران ایرانی | بازیگرانی که بچه ندارن | سلبریتی های ایرانی

کدوم بازیگرای ایرانی بچه ندارن؟ + عکس

اگه براتون سواله که بدونین کدوم بازیگران ایرانی با اینکه ازدواج کردن هنوز بچه ندارن در ادامه با ما همراه باشید.

سلبریتی های ایرانی
ویکی گردی:

بازیگران ایرانی که بچه ندارن رو اینجا میخوان بهتون معرفی کنم. در میان بازیگران ایرانی و هنرمندان سینمای ایران هم افرادی هستند که با گذشت سال ها از ازدواجشان بچه دار نشده و هنوز فرزندی ندارند. در این بخش از سایت ویکی گردی به معرفی بازیگران ایرانی پرداخته ایم که بچه دار نمی شوند و یا تمایل ندارند که پدر و یا مادر شوند.

رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل

رعنا آزادی ور بازیگر مطرح سینمای ایران که نقش سمیرا در زخم کاری را به خوبی ایفا کرده است، همسر مهدی پاکدل بازیگر تلویزیون و سینما است، اما این زوج هنوز فرزندی ندارند. عاطفه رضوی (بازیگر) که همسر برادر مهدی پاکدل می باشد، 29 آبان 1399 عکس دونفره این زوج هنری را منتشر نمود و در صفحه شخصی خود در اینستاگرام ازدواج مهدی پاکدل با رعنا آزادی‌ور را تبریک گفت و نوشت دوستتان دارم مخصوصا در کنار هم.مهدی پاکدل نیز با ارسال کامنتی مهر تایید بر خبر ازدواج خود با خانم آزادی ور زد. رعنا آزادی‌ور نیز ساعاتی پس از انتشار خبر ازدواجش عکس حلقه ازدواج خود را استوری کرد.

Capture

جواد عزتی و مه لقا باقری

جواد عزتی بازیگر توانمند فیلم های کمدی و جدی سینما و تلویزیون متاهل بوده و چندین سال است که با مه لقا باقری که در عرصه بازیگری و کارگردانی تئاتر فعالیت دارد، ازدواج کرده اما هنوز فرزندی ندارند، این زوج در سریال هایی مانند باغ مظفر، قهوه تلخ، دردسرهای عظیم 2 و زخم کاری و همچنین فیلم سینمایی آینه بغل و شنای پروانه با یکدیگر هم بازی بوده اند.

_jvj_j

بهرام رادان و همسرش

بهرام رادان بازیگر نقش علی سنتوری در 13 فروردین سال 1401 خبر ازدواج خود را علنی کرد، همسر این بازیگر مینا مختاری نام دارد که در عرصه مدلینگ و فشن فعالیت داشته و از بزرگترین مزون داران و طراحان لباس در تهران است. این زوج که تنها یک سال از ازدواجشان می گذرد، فرزندی ندارند.

بهرام رادان و همسرش

رضا گلزار و همسرش

محمدرضا گلزار از مشهورترین بازیگران ایران است که با انتشار فیلمی در خرداد ماه سال 1402 ازدواج خود را با آیسان آقاخانی علنی کرد، آیسان آقاخانی متولد 1376 بوده و اهل زنجان است، این زوج که تنها چند ماهی از ازدواجشان می گذرد، صاحب فرزندی نیستند.

محمدرضا گلزار

سمانه پاکدل و هادی کاظمی

سمانه پاکدل که مخاطبان تلویزیون او را با نقش مهتاب در دلنوازان به یاد می آورند، 24 مردادماه سال 97 خبر ازدواجش را به صورت رسمی اعلام کرد. همسر این بازیگر هادی کاظمی است که بازیگر، صداپیشه و کمدین ایرانی است که با نقش نظام دوبرره در سریال شب های برره شناخته شد. این زوج هنوز فرزندی ندارند.

jj.j.

 

منبع: نمناک
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر