اجرای علی طولابی در عصر جدید | نظر داروان راجب اجرای علی طولابی

واکنش عجیب ژاله صمدی به اجرای پسر 13 ساله | داوران عصر جدید انگشت به دهان ماندند! + فیلم

در فینال عصر جدید، علی طولابی خواننده 13 ساله کولاک کرد. این نوجوان با استعداد اجرای خود را با آهنگی از همایون شجریان شروع کرد و از همان ابتدا، نظر مثبت داوران را به خود جلب کرد.

عصر جدید
ویکی گردی:

عصر جدید یکی از پرطرفدارترین برنامه های تلویزیونی این روز هاست. این برنامه، یک شوی استعدادیابی به تهیه کنندگی احسان علی خانی است. در فصل سوم عصر جدید، استعداد های خردسال زیادی حضور دارند که یکی از بهترین آن ها علی طولابی، خواننده 13 ساله است. علی طولابی در آخرین اجرای خود در عصر جدید به قدری خوب عمل کرد که داوران مسابقه حتی قدت نظر دادن در مورد اجرای او را نیز نداشتند.

فیلم اجرای علی طولابی در فینال عصر جدید

علی طولابی خواننده ۱۳ ساله لرستانی است که در حال حاضر به عنوان مهمترین استعداد و پدیده عصر جدید شناخته می شود. در این مطلب نگاهی داریم به معرفی علی طولابی عصر جدید. علی طولابی اصالتا اهل شهر کوهدشت در استان لرستان و لک است. اجرای کردی و به نوعی لکی علی طولابی در مرحله مقدماتی عصر جدید او را به عنوان یک استعداد ناب به همگان معرفی کرد.

می توان گفت علی طولابی سومین پدیده این برنامه در زمینه خوانندگی نوجوانان است. او حتی اگر به مقام قهرمانی یا نائب قهرمانی هم دست پیدا نکند باز برنده این برنامه است چرا که توانسته خودش را به عنوان یک استعداد معرفی کند؛ استعدادی درخشان که حتی کارن همایونفر با دانش و هنر بالایی که دارد او را تایید کرده است و همین امر راه را برای این نوجوان هموارتر می کند تا بتواند به مسیر خود در عرصه هنر ادامه بدهد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر