عجیب الخلقه | دختر عجیب | دختر عجیب الخلقه

دختر عجیبی که بدون بینی به دنیا آمد!! + عکس

در این بخش از سایت ویکی گردی عکسی از نوزاد عجیب الخلقه که بدون بینی به دنیا آمده بود، و حالا بزرگ شده است را مشاهده می کنید.

نوزاد
ویکی گردی:

دختر عجیب الخلقه ای که بینی نداشت حالا بزرگ شده است. چند سال پیش بود که خبر تولد نوزاد عجیب الخلقه بدون بینی مثل یک ویروس تمام فضای مجازی را فرا گرفت و حالا عکس زندگی متفاوت این دختر عجیب الخلقه که در این بخش از ویکی گردی مشاهده می کنید است که توجه بسیاری را بخود جلب کرده.

تسا با یک بیماری غیر معمول مادرزادی به دنیا آمد که به این معنی است که او فاقد بینی است. این ناهنجاری نادر که بر تعداد کمی از مردم در سطح جهان تأثیر می گذارد، تسا را ​​از ابتدای زندگی خود با چالش های متمایز مواجه کرد. با وجود این موانع، او تصمیم گرفته است که اجازه ندهد شرایطش او از لذت زندگی کردن دور سازد.

عجیب الخلقه

تولد نوزاد بدون بینی یا زمانی ظاهر می شود که بینی در رحم رشد نمی کند و منجر به عدم وجود این ویژگی صورت می شود. در مورد منحصر به فرد تسا، وضعیت او به فقدان سیستم بویایی، بخشی از مغز که مسئول تشخیص بوها است، نیز گسترش یافت ولی علی‌رغم چالش‌های ناشی از وضعیت او، والدین تسا او را دختری زیبا و خارق‌العاده می‌دانستند.

گرین و ناتان ایوانز والدین تسا پس از کشف ناهنجاری صورت فرزند متولد نشده خود در طول سونوگرافی، وضعیت دشواری را تجربه کردند. بدون شک فهمیدن اینکه دخترشان بدون بینی متولد خواهد شد، پنج ماه پس از بارداری، یک شوک بود اما انها تصمیم گرفتند تا فرزند خود را بدنیا بیاورند.

دو سال بعد، تسا تحت عمل جراحی زیبایی قرار گرفت تا پروتزهایی در زیر پوست او کاشته شود و زمینه ساخت بینی مصنوعی در آینده فراهم شود. تصمیم برای ادامه عمل جراحی توسط والدین او ساده گرفته نشد با این حال، آنها آن را فرصتی برای بهبود تدریجی ظاهر تسا در طول زمان می‌دانستند که مشکل ظاهری اش را رفع می کرد. این پروسه شامل پیوند استخوان و پوست بود که معمولاً در دوران نوجوانی و زمانی که رشد صورت به پایان رسیده توصیه می شود.

عجیب الخلقه

حالا داستان تسا توجه مردم را در سراسر جهان به خود جلب کرده است و منبع الهام افراد بی‌شماری است که با چالش‌های خود روبرو می‌شوند. قدرت و انعطاف پذیری او یادآور قدرتمندی است که زیبایی واقعی فراتر از ظاهر فیزیکی است و در روح تسلیم ناپذیر هر یک از ما ساکن است. در دنیایی که منفی‌گرایی اغلب در کانون توجه قرار می‌گیرد، داستان‌هایی مانند داستان تسا به عنوان نور امیدی عمل می‌کنند که انگیزه بخش بسیاری از انسان هاست.

منبع: نمناک
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر