الناز شاکردوست در اکران فیلم | نگاه های عاشقانه الناز شاکردوست

نگاه خاص و معنا دار الناز شاکردوست به آقای بازیگر | پای عشق در میان است؟ + فیلم

شواهد نشان دهنده عاشق شدن الناز شاکر دوست است. فیلم نگاه های عاشقانه وی را در ادامه این مطلب تماشا کنید

الناز شاکر دوست
ویکی گردی:

الناز شاکر دوست عاشق شد! یکی از نکات جالب اکران فیلم تی تی در این مراسم نگاه های شیطنت آمیز الناز شاکردوست به هوتن شکیبا بود؛ نگاه هایی که ذهنیت مخاطبان را به وجود رابطه عاشقانه میان این دو بازیگر پرطرفدار سوق می داد. در حال حاضر هر دو بازیگر مجرد هستند و تاکنون ازدواج نکرده اند اما حضور این دو بازیگر و نگاه های عاشقانه آنها به هم گمانه های وجود رابطه عاشقانه فعلی یا ازدواج در آینده نزدیک را جدی تر کرد. در ادامه فیلم نگاه های عاشقانه الناز شاکر دوست به هوتن شکیبا را تماشا کنید.

در آغاز نمایش فیلم، آیدا پناهنده، کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده فیلم با اشاره به خوشحالی‌اش بابت اکران «تی‌تی» به مخاطبین گفت:«امیدوارم بعد از دیدن فیلم، دختران و پسرانی که یکدیگر را دوست دارند، بیش از قبل به هم عشق بورزند. همسران بیشتر همدیگر را دوست داشته باشند و فرزندان و والدین بیش از پیش به هم محبت کنند؛ چون فرصت دوست داشتن در زندگی ما کوتاه است و این فرصت کوتاه را باید قدر دانست. عشق، حلقه‌ی مفقوده‌ی روزگار ماست.

هوتن شکیبا بعد از تشویق طولانی‌اش، ضمن خیر مقدم به بینندگان عنوان کرد:«یک گروه بزرگی ۳ سال پیش با سختی زیاد در کنار برف، باران، کولاک و… این فیلم را ساختند و خوشحالم بالاخره فیلم را می‌توانیم در کنار مردم روی پرده سینما ببینم»

در این مراسم، که با حضور بازیگران اصلی آن، هوتن شکیبا و الناز شاکردوست، و همین طور آیدا پناهنده، کارگردان این فیلم، و چند تن دیگر برگزار شد، فیلم «تی‌تی» توانست فروش خوب نیم میلیاردی را تجربه کند. البته ناگفته نماند که این مراسم چندان هم بی حاشیه نبوده است.

فیلم سینمایی «تی‌تی» در اولین روز اکران با استقبال بی‌نظیر مردم روبه‌رو شد و بازیگران و عوامل همراه مخاطبین در پردیس سینمای کوروش به تماشای فیلم نشستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر