بهنوش طباطبایی | بهنوش طباطبایی عکس | تغییر چهره بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی چشم رنگی شد؟! | واکنش های عجیب به تغییر چهره بهنوش طباطبایی! + عکس

بهنوش طباطبایی که در هفته های اخیر به خاطر تغییر 360 درجه ای چهره اش سوژه رسانه ها و فضای مجازی شده است، با انتشار تصویر جدیدی دوباره همه را حیرت زده کرد.

بهنوش طباطبایی
ویکی گردی:

بهنوش طباطبایی در ابتدای دهه هشتاد با سریال مسافری از هند به کارگردانی قاسم جعفری با ایفای نقش کتی به عنوان چهره‌ای جدید به عرصه بازیگری معرفی شد. بهنوش طباطبایی پس از آن در فیلمها و سریال های مختلفی ایفای نقش کرد که فیلم تختی یا سریال در کنار زاینده رود از جمله معروف ترین آنهاست. ازدواج بهنوش طباطبایی با مهدی پاکدل از جمله اتفاقات مهم زندگی این بازیگر بود که پس از چند سال به جدایی انجامید. بهنوش طباطبایی مدعی است اولین بازیگر زن ایرانی است که فعالیت مدلینگ را به صورت قانونی انجام داده است. بهنوش طباطبایی اکنون ۴۲ سال دارد و مجرد است.

بهنوش طباطبایی که در هفته های اخیر به خاطر تغییر 360 درجه ای چهره اش سوژه رسانه ها و فضای مجازی شده است، با انتشار تصویر جدیدی دوباره همه را حیرت زده کرد.

بهنوش طباطبایی در این تصویر که از زاویه پایین رو به بالا گرفته شده، احتمالا خواسته تغییرات جراحی بینی اش را نشان دهد. البته برخی از هوادارانش نوشته اند که او با تزریق فیلتر یا هر شیوه دیگری در حالت چشمانش هم تغییراتی ایجاد کرده است!! حتی کاربری نوشته گویا بهنوش خانم رنگ چشمانش را هم عوض کرده که البته این تنها یک شوخی است و به نظر می رسد افکتها باعث شده چشم او رنگی به نظر برسد. برخی دیگر از لیفت شقیقه نوشته اند.

نکته جالب درباره پست بهنوش طباطبایی این است که تعداد زیادی از کاربران در کامنت ها از این بازیگر خواسته اند پزشک زیبایی خود را به آنها معرفی کند.

-2147483648_-212411

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر