پیتزا فروشی | معرفی پیتزا فروشی | پیتزا فروشی های اصفهان

اصفهان هوس پیتزا کردیم کجا بریم؟ | بهترین پیتزا فروشی های شهر اصفهان

اصفهان در طول ساله پذیرای تعداد زیادی گردشگر از جاهای مختلف اسـت؛ بنابر این انتظار میرود رستوران های‌ خوب و پیتزا فروشی های عالیبا غذا های باکیفیت را برای همه ی علاقه مندان ارائه دهند ودر حقیقت هم این چنین اسـت.

پیتزا فروش های اصفهان
ویکی گردی:

پیتزا فروشی های برتر اصفهان کدومه؟؟ اگر در اصفهان هوس پیتزا یا هر یک از غذا های فست فودی دیگر را کرده اید، توصیه می کنیم کـه با مراجعه بـه بهترین پیتزا فروشی های اصفهان دلی از عزا در بیاورید. ما دراین قسمت از سایت ویکی گردی برای شـما همراهان عزیز لیست تا از بهترین پیتزا فروشی های اصفهان را قرار داده ایم.

لیست بهترین پیتزا فروشی های اصفهان

1. سوران

فست فود سوران اصفهان یکی از جذاب‌ترین پیتزاها و برگرهای این شهر را دارد؛ بـه طور کلی غذا های این رستوران بـه چهار دسته: پیتزا ایتالیایی، پیتزا آمریکایی، برگر، سوخاری، استیک و پاستا تقسیم میشود و از این جهت در هنگام مراجعه بـه ان؛ بـه منوی وسیعی دسترسی خواهید داشت. درباره رده قیمتی این مجموعه باید گفت کـه بـه نسبت متوسط قیمت پیتزا در اصفهان «البته بـه نسبت پیتزا فروشی‌های‌ رده بالای این شهر»؛ در رده متوسط رو بـه گران قرار می گیرد.

آدرس: اصفهان، چهار راه شیخ صدوق، ابتدای شیخ صدوق شمالی، فست فود سوران

خمیر پیتزا جادویی

2. پیتزا را

پیتزا “را”؛ یک پیتزایی اسـت کـه با مواد تازه و کیفیتی تهیه میشود ودر بسیاری از رستوران‌ها و کافه‌های‌ اصفهان مورد علاقه مشتریان قرار دارد. این پیتزا عموماً با سس گوجه‌فرنگی و پنیر تازه تهیه می شود و سپس با مخلفات متنوعی مثل گوشت، مرغ، سبزیجات، قارچ و سایر انواع مواد تزئین میشود.

پیتزای “را” با تازگی و عطر و طعم خوشمزه‌ای کـه از ادویه‌جات و پنیر بـه ان داده می شود، بـه یک انتخاب عالی برای سفره‌های‌ خانوادگی، دیدارهای دوستانه و جشن‌ها تبدیل می شود. این پیتزا با نانی لذیذ و لایه‌هایی از مواد خوشمزه، تجربه‌ای لذت‌بخش از غذا فراهم میکند کـه بـه سرعت جذابیت بیشتری بـه رستوران‌ها و کافه‌های‌ اصفهان می‌بخشد.

پیتزای “را” بـه عنوان یکی از مختصرین و خوشمزه‌ترین پیتزاهای اصفهان شناخته می شود و همان‌ گونه از تعطیلات خانوادگی و جشن‌ها لذت بردن بـه شمار می آید.

معرفی رستوران های سنتی تهران + عکس

آدرس: اصفهان، خیابان شریعتی غربی

3. ساباط

کافه ساباط بی‌شک یکی از محبوب‌ترین کافه فست‌ فودی‌های‌ شهر اصفهان اسـت ودر بسیاری اوقات افراد بسیاری را میتوان در ان یافت. این کافه دو شعبه اصلی و یک شعبه مخصوص دلیوری دارد کـه در ادامه آدرس و تلفن ان‌ها را بـه شـما ارائه خواهیم کرد. قیمت‌های‌ این کافه رستوران منصفانه بوده ودر فهرست موارد گران‌قیمت این شهر قرار نمیگیرد.

آدرس شعبه اول: اصفهان، مرداویج، استقلال جنوبی، ک 7

پیتزای بادمجان

4. پیتزا روما

“پیتزا روما” یک پیتزا فروشی مشهور در شهر اصفهان اسـت کـه بـه عنوان یک مقصد محبوب برای علاقمندان بـه پیتزا شناخته می شود. این پیتزافروشی با سالها تجربه در تهیه پیتزا و ارائه‌ی خدمات غذایی باکیفیت، جایگاه ویژه‌ای در دل مردم اصفهان دارد.

مهمترین ویژگی “پیتزا روما”؛ کیفیت بالای مواد اولیه استفاده شده در تهیه پیتزاهاست. از نان تازه و نرم بـه عنوان پایه پیتزا استفاده می شود و از سس‌های‌ گوجه‌فرنگی و پنیرهای تازه بـه همراه مواد تزئینی متنوعی از گوشت، سبزیجات و سایر مواد تهیه میشود. این تنوع در مواد اولیه و تزئینات بـه مشتریان این امکان را میدهد کـه پیتزای خودرا بـه دلخواه سفارش دهند.

پیتزا فروشی “پیتزا روما” با محیطی دلنشین و فضای آرام و دلپذیرش، برای دیدارهای دوستانه، مراسم خانوادگی و میهمانی‌های‌ کوچک و بزرگ مناسب اسـت. طراحی مدرن و منوی گوناگون از دیگر ویژگی‌های‌ این پیتزافروشی اسـت کـه مشتریان را جذب می کند.

بنابر این، “پیتزا روما” بـه عنوان یکی از بهترین پیتزاهای اصفهان شناخته می شود و همان‌ گونه بـه عنوان یک گزینه عالی برای سفره‌های‌ خانوادگی و لذت بردن از غذا های ایتالیایی دراین شهر محبوبیت دارد.

آدرس: اصفهان، آپادانا دوم، نش کوچه شماره 6

پیتزا

5. فارنهایت

رستوران فارن هایت اصفهان بیشتر بـه دلیل سوشی‌ و تاکوهای خوشمزه و باکیفیتی کـه دارد شناخته ‌میشود؛ اما کیفیت پیتزاهای ان نیز فوق‌العاده اسـت! اگر طرفدار پروپاقرص پیتزا هستید و میخواهید بـه یک منوی خاص و کمیاب از انواع پیتزاها دسترسی پیدا کنید، بـه فارن هایت سر بزنید؛ مخصوصا آنکه درکنار پیتزا می توانید ازسوشی‌ها و انواع تاکو نیز لذت ببرید. از لحاظ قیمتی، رستوران فارن هایت در فهرست رستوران‌های‌ گران‌قیمت این شهر قرار میگیرد.

آدرس: اصفهان، خیابان میر، حدفاصل پل هوایی و چهارراه نظر، بین کوچه 14 و 16

منبع: تالاب
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر