سیل | خسارات سیل | سیل کالپوش

تخریب 150 منزل مسکونی بر اثر سیل + جزئیات

فراماندار این شهر با بیان اینکه ۱۵۰ منزل مسکونی در این شهر بر اثر سیل در دچار خسارت شد، توضیحاتی اراده داد که در این مطلب از سایت ویکی گردی میتوانید مطالعه کنید.

سیل
ویکی گردی:

به نقل از خبرگزاری مهر: سیل به 150 منزل مسکونی خسارت وارد کرد. علیرضا آشوری شامگاه چهارشنبه در کارگروه مدیریت بحران به میزبانی فرمانداری میامی ضمن بیان اینکه بارش باران و وقوع سیل در بخش کالپوش باعث بروز خسارات عمده به حوزه منازل، راه، کشاورزی، دام و زیرساخت‌های منطقه شده است، ابراز داشت علاوه بر این سرنوشت بانوی ۴۰ ساله مفقودی نیز همچنان نامشخص است. جزئیات بیشتر این سیل را در ادامه بخوانید.

وی بابیان اینکه هم اکنون نیروهای امدادی در منطقه حضور دارند، افزود: همه گروه‌ها کمک به مردم بسیج شدند و تلاش‌ها نیز برای یافتن این بانو کالپوشی با قوت ادامه دارد.

فرماندار میامی ضمن بیان اینکه ۱۵۰ منزل مسکونی بخش کالپوش در سیلاب دچار خسارت شد، ابراز داشت: از دستگاه‌ها و نهادهای ذی ربط انتظار می‌رود با قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده کالپوش همکاری لازم را داشته باشند تا درد و رنج مردم کاهش یابد.

آشوری ضمن بیان اینکه ۱۵۰ کیلومتر از مسیر جاده‌ها و معابر نیز دچار خسارت شدند، تصریح کرد: از اداره راه درخواست می‌شود تا نسبت به ترمیم این مسیر با توجه به در پیش بودن فصل سرد سال و احتمال بارش برف اقدام فوری کنند.

وی ضمن بیان اینکه بارش شدید باران و جاری شدن سیل در کالپوش باعث ایجاد خسارت در دیگر حوزه‌ها نظیر کشاورزی نیز شده است، افزود: با توجه به اینکه شغل اکثر مردم این منطقه کشاورزی و دامداری است از جهاد کشاورزی درخواست داریم به این مقوله ورود فوری داشته باشند تا خسارات آنها جبران شود.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر