نیمار | سرقت خانه نیمار | گروگان گیری از نیمار

حمله به خانه و خانواده نیمار، ستاره فوتبال برزیلی + جزئیات

خانه نامزد نیمار در برزیل مورد سرقت قرار گرفته و پدر نامزد این بازیکن گروگان گرفته شد.

نیمار
ویکی گردی:

به نقل از فوتبالی ، منزل والدین نامزد نیمار، برونا بیانکیاردی، در سائوپائولو مورد تجاوز سارقین قرار گرفت و پدر همسر نیمار نیز توسط گروگان گیران زندانی شده است. منزل  برونا و خانواده او واقع در منطقه کوتیا روز سه شنبه توسط یک باند تبهکار مورد حمله قرار گرفت. اکنون روزنامه های R7 و طریق مارکا گزارش می دهند که مظنونان  این حادثه که طبق گزارش دو نفر از آنها مسلح بودند  به دنبال نامزد نیمار و دختر این زوج یعنی ماوی بودند. البته در زمان حمله هیچکدام از آنها در منزل حضور نداشتند

فیلم منتشر شده توسط گارد ویژه شهرداری برزیل (GCM) سه مظنون حادثه را نشان می دهد. GCM فاش کرد که یک فرد، که در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد، ساکن همان مجتمع مسکونی خانواده نامزد نیمار بوده است و این نکته به آنها اجازه داده تا سرقت  را به راحتی انجام دهند.

نیمار بعد از 92 بار خیانت از نامزدش جدا می شود

در‌حال حاضر این مظنون تنها فردی است که توسط مقامات بازداشت شده است. دو نفر دیگر با سرقت از تعدادی از وسایل خانه، از جمله کیف های دستی، ساعت و جواهرات لوکس، موفق شدند از صحنه فرار کنند.گلوبو گزارش می دهد که عامل دوم نیز شناسایی شده اما دستگیر نشده است، در حالی که متهم سوم همچنان فراری است. نیمار که اخیرا تحت عمل جراحی زانو قرار گرفته است، هنوز در مورد این اتفاق اظهار نظری نکرده است. طبق گزارش ها والدین نامزد او هنگام حمله مظنونان در صحنه بودند. R7 گزارش می دهد که این زوج درب خانه خود را به طور کامل قفل کرده بودند و هرگز تصور نمی کردند که مورد سرقت واقع شوند.

منبع: فوتبالی
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر