وام | وام ازدواج | وام ازدواج دهه شصتی ها

کدام دسته از زوج ها وام 500 میلیونی ازدواج می گیرند

جزئیات کامل پرداخت وام 500 میلیونی ازدواج و شرایط و مهلت پرداخت آن را در این گزارش از سایت ویکی گردی مطالعه کنید.

وام
ویکی گردی:

به نقل از عصر ایران: وام 500 میلیونی به متولدین دهه شصت که امسال ازدواج کنند تعلق می گیرد. زوج‌های متولد دهه ۶۰ که ساکن روستا‌های آذربایجان غربی هستند می‌توانند از این وام با سود بانکی چهار درصدی استفاده کنند. جزدیات بیشتر در خصوص پرداخت این وام را در ادامه این مطلب از سایت ویکی گردی بخوانید.

 برای دریافت این تسهیلات، تاریخ تولد زوج‌ها باید از اول فروردین سال ۱۳۶۰ تا پایان اسفند ماه سال ۱۳۶۹ و تاریخ عقد آنان نیز از ۳۰ خرداد امسال تا پایان سال جاری باشد.

به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، برای دریافت این تسهیلات، تاریخ تولد زوج‌ها باید از اول فروردین سال ۱۳۶۰ تا پایان اسفند ماه سال ۱۳۶۹ و تاریخ عقد آنان نیز از ۳۰ خرداد امسال تا پایان سال جاری باشد.

نحوه پیگیری وضعیت وام ازدواج با کد ملی + تصویر

این تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال برای ازدواج، تا سقف ۲ میلیارد ریال برای خرید جهیزیه و ۲ میلیارد ریال دیگر نیز برای تسهیلات اشتغال پرداخت می‌شود.

مهلت بازپرداخت این وام نیز ۳۶ ماه تعیین شده است.

زوج‌های دارای شرایط ساکن روستا‌ها با مراجعه به درگاه معاونت امور زنان ریاست جمهوری (www.women.gov.ir)، می‌توانند از نحوه ثبت نام آگاه شده و نام نویسی کنند.

تسهیلات اعطایی ازدواج برای جوانان از مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم و برای اجرای هرچه بهتر از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به شمار می‌رود.

منبع: عصر ایران
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر