پاکسازی روده | پاکسازی روده به روش طبیعی

این خوراکی ها روده شما را مسواک می زنن! | پاکسازی روده با خوراکی های سالم

اگر به دنبال خوراکی هایی هستید که در رژیم غذایی خود بگنجانید تا روده و دستگاه گوارش را سالم و تمیز نگه دارید، باما همراه باشید تا خوراکی های پاکسازی روده رو بهتون معرفی کنیم.

پاکسازی روده
ویکی گردی:

پاکسازی روده یک روش مفید برای سم‌ زدایی کردن بدن است. هدف پاکسازی روده، برطرف کردن هرگونه ترکیب سمی جمع شده در روده‌ی بزرگ است. مواد غذایی و سایر زایدات داخل دستگاه گوارش از جمله روده جمع شوند و زایدات جمع شده ممکن است در بلندمدت تبدیل به ترکیبات سمی شوند و به سلامتی بدن آسیب برسانند. با ویکی گردی همراه باشید تا 4 ماده غذایی برای پاکسازی روده رو بهتون معرفی کنیم.

 

4 خوراکی پاک کننده روده

1. تخمه کدو تنبل

تخمه

کدو تنبل جزو سبزیجاتی است که به راحتی در پاییز و زمستان یافت می شود. اگرچه ممکن است به دلیل فصل رشد کمی محدود نتوانید در تمام طول سال به کدو تنبل تازه دسترسی داشته باشید - همیشه می توانید پوره کدو تنبل ارگانیک و تخمه کدو را در فروشگاه های مواد غذایی و مواد غذایی محلی پیدا کنید. از این دو می توان برای پاک کردن انگل ها از دستگاه گوارش ، کمک به آرامش معده و پاک سازی معده استفاده کرد.

2. لیمو

یکی از نکات جالب در مورد لیمو و لیموترش این است که به راحتی در دسترس هستند. در کنار توانایی های تمیز کنندگی برتر ، ویتامین ها و آنتی اکسیدان های بالایی دارند - همچنین طعم بسیار خوبی دارند. لیمو و سایر مرکبات را به رژیم خود اضافه کنید.

لیموترش

3. اسفناج

اسفناج مانند جارو، روده بزرگ را تمیز می کند. فیبر موجود در اسفناج باعث بهبود حرکت روده، جلوگیری از یبوست و سلامت دستگاه گوارش، کلروفیل موجود در اسفناج باعث تحریک عضلات روده و تخلیه آسان مدفوع و سموم بدن می شود. اسفناج از التهاب مزمن روده ( مانند کولیت التهابی) و سرطان روده بزرگ جلوگیری می کند.

اسفناج

4. ماست

ماست منبع بسیار خوبی از پروبیوتیک ها است که برای حفظ باکتری های "سالم" در دستگاه گوارش ضروری است. با حفظ تعادل ، بدن شما می تواند در سطح مطلوب خود کار کند.

ماست

منبع: سایت طلا
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر