فال حافظ امروز | فال حافظ امروز با تفسیر | فال حافظ اصلی

فال حافظ امروز | فال حافظ روزانه 10 آبان

فال حافظ امروز 10 آبان 1402 خود را در این بخش از سایت ویکی گردی بخوانید

فال حافظ امروز
ویکی گردی:

فال حافظ امروز 10 آبان 1402 خود را بر اساس ماه تولدتان دراین مطلب بخوانید. جهت مطالعه فال حافظ امروز ابتدا نیت کنید سپس فاتحه یا صلواتی برای حافظ نثار فرمایید و در دل بخوانید ای: «حافظ شیرازی تو محرم هر رازی تو را به خدا به شاخ نباتت قسم می دهم هر آنچه برایم صلاح بینی آشکار سازی.» فال حافظ یکی از محبوب ترین فال ها در بین ایرانیان است و امروز در خانه هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می شود، انشاالله فال حافظ امروز شما سرشار از خیر باشد.

فال حافظ امروز متولدین‌ فروردین

ساقیا لطف نمودی قدحت پرمی باد

که به تدبیر تو تشویش خمار آخر شد

در شمار ار چه نیاورد کسی حافظ را

شکر کان محنت بی‌حد و شمار آخر شد

تعبیر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما فروردین ماهی عزیز نشان می دهد که اقبال شما بلند است و بخت به شما روی آورده، روزهای غم و سختی تمام شده و فال شما بسیار فرخنده و نیکوست. به زودی نعمت و برکت به زندگی تان سرازیر می شود. شکرگزار خداوند باشید و از یاد او غافل نشوید. شکیبایی رمز مهم موفقیت است، با ایمان و صبر می توانید بر مشکلاتی که سر راه شما ظاهر می شود به راحتی غلبه کنید. به زودی خبر خوشی را دریافت می کنید، ملاقات مهمی را در پیش دارید که اثر مثبتی روی زندگی شما خواهد گذاشت.

فال ابجد روزانه | فال ابجد امروز 10 آبان 1402

فال حافظ امروز متولدین‌ اردیبهشت

مرا مهر سیه چشمان ز سر بیرون نخواهد شد

قضای آسمان است این و دیگرگون نخواهد شد

رقیب آزارها فرمود و جای آشتی نگذاشت

مگر آه سحرخیزان سوی گردون نخواهد شد

تـعـبـیـر فال حافظ:

نتیجه تفال به دیوان حافظ شما اردیبهشت ماهی عزیز این است که صبوری پیشه کنید تا کارها در زمان مناسب درست شود. در تب عشقی جان گداز می سوزید، هرچه سعی می کنید نمی توانید بی خیال معشوق شوید. مژده باد بر شما که به زودی بخت و اقبال به شما روی خواهد آورد و به مراد دل خود می رسید. از رقیبان برحذر باشید و امور را با تکیه بر عقل و منطق انجام دهید. با ایمان به خداوند همه درد و اندوه را تحمل می کنید ولی روزهای خوش فرا می رسد. دست از گله و شکایت و زاری بردارید، با توکل به خداوند و تلاش مضاعف جلو بروید. نماز صبح را فراموش نکنید.

فال حافظ امروز متولدین‌ خرداد

سحرم دولت بیدار به بالین آمد

گفت برخیز که آن خسرو شیرین آمد

قدحی درکش و سرخوش به تماشا بخرام

تا ببینی که نگارت به چه آیین آمد

تـعـبـیـر فال حافظ امروز:

فال حافظ امروز شما خرداد ماهی عزیز نشان می دهد که مژده باد بر شما که مراد دل تان با توکل به خدا و صبر و شکیبایی به زودی عملی خواهد شد. برای دستیابی به هدف تلاش و سرعت عمل و دوراندیشی داشته باشید تا حسودان و رقیبان را پشت سر گذاشته و هرچه زودتر به آرزوهای خود برسید. دشمنان شما را پیروز میدان می دانند و دوران سختی تمام شده است، خوشحال باشید که از غم و غصه رهایی پیدا کرده اید. در آینده نزدیک مالی به شما می رسد که بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد. از طعنه های گاه به گاه اطرافیان رنجیده خاطر نشوید و در رسیدن به اهداف خود ثابت قدم باشید.

فال تاروت کبیر | فال تاروت 10 آبان 1402

فال حافظ امروز متولدین‌ تیر

تنور لاله چنان برفروخت باد بهار

که غنچه غرق عرق گشت و گل به جوش آمد

به گوش هوش نیوش از من و به عشرت کوش

که این سخن سحر از هاتفم به گوش آمد

تـعـبـیـر نیت شما در فال حافظ:

فال حافظ امروز شما تیر ماهی عزیز این تفسیر را دارد که نیتی دارید که حتما عملی خواهد شد و اصلا جای نگرانی نیست. گاهی دچار غرور کاذب می شوید که عاقبت خوشی را برای شما ندارد. برای رسیدن به موفقیت و سعادت با افراد دلسوز و کاردان مشورت کنید. ظاهربینی را کنار گذاشته و از روی حرف های دیگران به آنها اعتماد نکنید. حسودان به دنبال فرصتی برای ضربه زدن به شما هستند، راز دل را برای نامحرمان فاش نکنید. مسافری در راه دارید که در سلامت به سر می برد و به زودی بیمارتان شفا پیدا خواهد کرد.

فال حافظ امروز متولدین‌ مرداد

چشم من در ره این قافله راه بماند

تا به گوش دلم آواز درا بازآمد

گر چه حافظ در رنجش زد و پیمان بشکست

لطف او بین که به لطف از در ما بازآمد

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

نصیحت حافظ به شما مرداد ماهی عزیز این است که روزهای خجسته ای را در پیش دارید، سرانجام صبر و شکیبایی شما نتیجه داده و به مراد دل و وصال یار خواهید رسید. مژده باد بر شما که نیت و هدفی که در نظر دارید حتما انجام می شود و مرغ سعادت روی بام خانه شما خواهد نشست. در روزهای خوشی دوستان را فراموش نکنید. کینه و کدورت ها تمام می شود و دشمنی ها به پایان خواهد رسید. به زودی خبر خوبی را دریافت می کنید که شادمان می شوید. از یاد خداوند غافل نشوید.

فال قهوه روزانه | فال قهوه 10 آبان 1402

فال حافظ امروز متولدین‌ شهریور

باده صافی شد و مرغان چمن مست شدند

موسم عاشقی و کار به بنیاد آمد

بوی بهبود ز اوضاع جهان می‌شنوم

شادی آورد گل و باد صبا شاد آمد

تـعـبـیـر فال حافظ:

در تعبیر فال حافظ امروز شما شهریور ماهی عزیز آمده است که دلی پاک و باطنی روشن دارید، موفقیت هایی که تاکنون به دست آورده اید به خاطر همین خصلت های نیکوی شماست. مدتی است که صبوری می کنید و به زودی نتیجه صبر و تیزبینی خود را خواهید دید. تغییرات مالی و معنوی در راه است و در مسیر کمال روحی قدم خواهید گذاشت. هدف و نیتی در دل دارید که بسیار خوب است و لازم است برای رسیدن به آن آماده شوید. به خداوند یکتا توکل کنید. نذر خود را ادا کنید و به خانواده به خصوص همسرتان توجه بیشتری داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین‌ مهر

شد منهزم از کمال عزت

آن را که جلال حیرت آمد

سر تا قدم وجود حافظ

در عشق نهال حیرت آمد

تـعـبـیـر فال حافظ:

حافظ امروز به شما مهر ماهی عزیز توصیه کرده است که نگران شرایط موجود نباشید، شما انسان خلاق و باهوشی هستید. کافی است خودتان را باور کنید! گاهی دچار افراط و تفریط در کارها می شوید که خوب نیست، همیشه جانب تعادل را نگاه داشته و در زندگی قناعت کنید. شاید لازم باشد کمی خواسته های خود را کمتر کنید. نیتی در ذهن دارید که باعث درگیری ذهنی و سرگردانی شما شده، بهتر است از آن صرف نظر کنید زیرا تاکنون چیزی جز غم و ترس برای شما نداشته است. فردی از نزدیکان به کمک شما نیاز دارد و منتظر شماست، به یاری اش بشتابید.

فال فرشتگان الهی امروز چهارشنبه 10 آبان 1402

فال حافظ امروز متولدین‌ آبان

این شرح بی‌نهایت کز زلف یار گفتند

حرفیست از هزاران کاندر عبارت آمد

عیبم بپوش زنهار ای خرقه می آلود

کان پاک پاکدامن بهر زیارت آمد

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

فال حافظ امروز شما آبان ماهی عزیز نشان می دهد که غصه نخورید و بی تابی نکنید، به زودی دوران غم به سر خواهد آمد و اقبال و سعادت به شما روی خوش نشان خواهد داد. ان شاالله در امر ازدواج موفق خواهید بود. ارزش واقعی خود را بدانید و دچار خودکمتربینی نشوید. شما دارای استعدادهای بی شماری هستید و در آینده فردی کاردان خواهید شد. ناامیدی از درگاه خداوند بزرگترین گناه است، همواره به یاد او باشید و از خودش یاری بطلبید. قدر دوستان جانی و دلسوز را بدانید. از لحظات زندگی نهایت لذت را ببرید که روزها به سرعت خواهد گذشت. اگر قصد مسافرت دارید عالی است. نگران مسافر نباشید که حالش خوب و سلامت است.

فال حافظ امروز متولدین‌ آذر

شاهد عهد شباب آمده بودش به خواب

باز به پیرانه سر عاشق و دیوانه شد

مغبچه‌ای می‌گذشت راهزن دین و دل

در پی آن آشنا از همه بیگانه شد

تـعبـیـر فال حافظ:

آذر ماهی عزیز نیتی که امروز کردید این تفسیر حافظ را دارد که درهای بسته به روی شما باز شده که نتیجه دعاهای شما به درگاه خداوند بزرگ است. به لطف پروردگار در راه فهم و کمال قدم خواهید گذاشت و تشخیص دوست و دشمن برای شما امکان پذیر می شود. اگرچه حسودان پیوسته به دنبال راه هایی برای آسیب رساندن به شما هستند اما با هوش و فهمی که پیدا می کنید به راحتی منظور آنها را متوجه شده و نقشه هایشان را دفع می کنید. در طول مسیر نیاز به راهنمایی افراد دانا و آگاه خواهید داشت. به زودی خبر خوشی را دریافت خواهید کرد.

فال حافظ امروز متولدین‌ دی

گوی توفیق و کرامت در میان افکنده‌اند

کس به میدان در نمی‌آید سواران را چه شد

صدهزاران گل شکفت و بانگ مرغی برنخاست

عندلیبان را چه پیش آمد هزاران را چه شد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما دی ماهی عزیز می گوید که وقت خود را با غصه و ناله کردن برای مشکلات و سختی ها هدر ندهید که نتیجه ای ندارد. به جای آن سعی کنید با دوراندیشی، اراده و عزم قوی و توکل به خداوند به دنبال راه حل مشکلات باشید. مدتی است دچار یأس و ناامیدی شده اید، هرچه زودتر به آن پایان داده و خود را جمع و جور کنید! تردید را کنار بگذارید، با دیگران با محبت و مهربانی رفتار می کنید که این از خصلت های خوب شماست. احساس می کنید اطرافیان شما را فراموش کرده اند و در ازای خوبی ها بدی دیده اید. به امید لطف و رحمت خداوند هستید اما وقتی درهای بسته باز می شود آن را نادیده می گیرید. دل به تقدیر خداوند بسپارید.

فال حافظ امروز متولدین‌ بهمن

گداخت جان که شود کار دل تمام و نشد

بسوختیم در این آرزوی خام و نشد

به لابه گفت شبی میر مجلس تو شوم

شدم به رغبت خویشش کمین غلام و نشد

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما بهمن ماهی عزیز اینگونه تفسیر می شود که اگرچه به نتیجه مورد نظر خود نرسیده اید اما در این راه تلاش خود را کرده اید و نباید غمگین و ناامید باشید. از گذشته و شکست های آن درس عبرت گرفته و اشکال کار خود را بفهمید تا بتوانید اشتباهات را جبران کرده و به مراد دل خود برسید. گاهی اوقات رسیدن به بعضی نیت ها به صلاح نیست و در تقدیر انسان نوشته نشده، در این لحظات باید دست از لجاجت برداشته و با فکر و سرعت عمل مقدمات آن چیزی که به صلاح است را فراهم کنید. سعی کنید نقاط ضعف خود را کشف کرده و در برطرف کردن آنها بکوشید.

فال انبیاء روزانه | فال انبیاء امروز چهارشنبه 10 آبان 1402

فال حافظ امروز متولدین‌ اسفند

ستاره‌ای بدرخشید و ماه مجلس شد

دل رمیده ما را رفیق و مونس شد

نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت

به غمزه مسئله آموز صد مدرس شد

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

فال حافظ امروز شما اسفند ماهی عزیز می گوید که مژده باد بر شما که همه چیز به کام شما تغییر پیدا می کند و به زودی مراد دل تان حاصل خواهد شد. هنر آن است که در روزهای طلایی شکرگزار خداوند باشید و از کبر و غرور حذر کنید. با اراده و همت عالی ادامه دهید تا موفقیت ها ماندگار شود. منفی باف نباشید و اختیار خود را به کسی ندهید. بسیاری به زندگی شما غبطه می خورند پس قدر زندگی و خانواده خود را بدانید. به زودی ملاقات مهمی را در پیش دارید.

منبع: رکنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر