مدل ناخن | مدل ناخن متناسب با دست | انتخاب مدل ناخن مناسب | فرم ناخن

اگه نمیدونی چه فرم ناخنی به دستت میاد، این ویدیو رو ببین

اگه برای انتخاب مدل ناخنت دو دلی و انتخاب برات سخته با ما همراه باش و این ویدیو رو ببین بعدش دیگه به راحتی مدل ناخنت رو انتخاب میکنی.

ویکی گردی:

وقتی میخواهید ناخن هایتان را درست کنید باید در انتخاب مدل ناخن توجه داشته باشید! ولی آیا می دانید که بهترین مدل ناخن برای انگشتان شما کدومه!؟ به همان اندازه که رنگ و طرح ناخن برایتان مهم است، مدل ناخن هایتان هم باید متناسب با انگشتان تان باشد تا ناخن شما در قشنگ ترین حالت خودش باشد! در ادامه این بخش از ویکی گردی در ویدیویی به شما کمک میکنیم که فرم ناخن متناسب با دستتون رو پیدا کنید!

1- مدل ناخن مربع کوتاه 

اگر میخواهید ناخن‌هایی کوتاه اما مرتب داشته باشید و صدف ناخن بلند و باریکی دارید، این مدل کاشت ناخن کوتاه و شیک برای شما بهترین گزینه است. هم چنین بهترین گزینه برای افراد با انگشت های تپل است

ناخن

 

2- مدل ناخن گرد کوتاه

مدل گرد کوتاه بهترین انتخاب برای کسانی است که دوست دارند ناخن هایشان کوتاه و طبیعی دیده شود. این مدل ناخن های شما را بلندتر نشان خواهد داد بنابراین برای کسانی که انگشتان لاغری دارند، مناسب است!

ناخن

 

3- مدل ناخن بالرین

مدل ناخن تابوتی یا مدل بالرین همانطور که از نام آن پیداست برگرفته از شکل تابوت یا کفش بالرین‌ها است. فرم ناخن تابوتی باریک‌تر از مدل مربعی بوده و این فرم ناخن مناسب دست‌هایی بلند با انگشتانی کوتاه است. اگر طرفدار ناخن‌هایی بلند و اغراق شده هستید، این مدل ناخن ها با طراحی پیچیده‌ای که دارند می‌توانند برای شما جذاب باشند. در نظر داشته باشید که مدل مانیکور ناخن بالرین برای بانوانی که ناخن‌هایی ضعیف و نازک دارند مناسب نبوده و احتمال شکستگی آن‌ها وجود دارد.

ناخن

 

20 مدل ناخن جدید و خفن با طراحی BTS + عکس برای ایده

4- مدل ناخن مربع بلند 

اگر دستان تپلی دارید، این مدل کاشت ناخن بلند و شیک برای شما بهترین گزینه است.

ناخن

5- مدل بادومی 

 اگرچه این مدل برای ناخن‌های کوتاه، جذاب و شیک به نظر نمی‌رسد، اما در عوض بر روی ناخن‌های بلند بسیار جذاب و زیبا است. این مدل به دلیل شکل کشیده‌اش بیشتر مناسب افرادی است که صدف ناخن دست بلند و ظریف و انگشت های باریکی دارند.

بادومی

 

عجیب ترین مدل ناخن هایی که ببینی شوکه میشی + عکس

6- مدل بادومی بلند 

اگرانگشت های کوتاه و لاغری دارید، این مدل کاشت ناخن بلند و شیک برای شما بهترین گزینه است.

بادومی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر