بارداری | بارداری عجیب

زن جوانی که در حین بارداری مجددا حامله شد!!! + ماجرا

یه خانوم بارداری که دوقلو باردار بوده در حین حاملگی باز هم بادار شده و تعداد جنین های این زن به سه تا رسیده!! ولی مگه میشه؟؟؟

بارداری
ویکی گردی:

به نقل از رکنا: در یک اتفاق عجیب و نادر زن بارداری که دوقلو باردار بود بار دیگر در حین بارداری جنین سومش را حامله شد. توضیحات بیشتر در مورد بارداری عجیب این زن را در ادامه این مطلب از سایت ویکی گردی بخوانید.

یک زن بریتانیایی که دوقلو حامله بود در حین حاملگی دوباره باردار شد و در نهایت سه قلو زایید.

این اتفاق بندرت می افتد و معمولا جنین سوم بخاطر رشد کم فوت میکند .

بهترین و بدترین ماه سال برای بارداری کدام است؟‌

اما از لحاظ پزشکی این مسئله چطور امکان‌پذیر است؟

تغییرات هورمونی و فیزیولوژیک پس از لقاح، حاملگی دوباره را غیرممکن می‌کند اما در موارد استثنایی، حاملگی مضاعف،دو تا چهار هفته بعد از لقاح اول، ممکن است.

پروفسور فیشل که اولین کودک با لقاح مصنوعی (IVF) را در 1978 به دنیا آورد می‌گوید: اولین مورد در 1865 گزارش شد. وقتی زنی باردار می‌شود دیگر نباید باردار شود.

زن عجیب بابلی، سالی 2 بار باردار می شود!!! + عکس

تکامل طوری طراحی شده – به خصوص برای زنان- که دیگر نباید تخمک آزاد کنند. حتی اگر هم آزاد کند، تخمک نباید بارور شود چون اسپرم نباید قادر باشد که به آن برسد. حتی اگر هم اسپرم به تخمک برسد پوشش داخلی رحم نباید بتواند جنین دیگری را بپذیرد چون در لقاح قبلی تغییراتی رخ داده است.

حاملگی مضاعف اتفاقی بسیار نادر است و همیشه پایان خوشی ندارد. مواردی بوده که جنین حاصل از حاملگی دوم در رحم مرده چرا که رشدش بالاجبار متوقف شده و باید زودتر به دنیا می‌آمده است.

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر