دلیل اصلی طلاق چیست؟ | علت و دلیل اصلی طلاق در ایران

دلایل عجیب و مضحک طلاق | خنده دارترین دلایل طلاق!

چند دلیل مسخره و عجیب طلاق و خنده دارترین دلایل طلاق را در ادامه این مطلب می توانید مطالعه کنید

5 دلیل اصلی طلاق
ویکی گردی:

دلایل عجیب و مضحک طلاق که باعث جدایی زوجین می‌شوند را در این مطلب بخوانید. در این مقاله چندتا از مسخره ترین دلایل طلاق را جمع آوری کرده ایم تا زوج ها با مطالعه این دلایل طلاق زندگی بهتری را برای خود رقم بزنند.

افزایش وزن

این ممکن است بسیار سطحی یا ناعادلانه به نظر برسد ، اما افزایش وزن یکی از شایع ترین دلایل طلاق است.

در برخی موارد ، افزایش قابل توجه وزن باعث می شود همسر دیگر کمتر از لحاظ جنسی جذب شود. برای برخی افراد، افزایش وزن بر عزت نفس آنها صدمه می زند و صمیمیت بین زوجین به مشکل می خورد و حتی می تواند باعث طلاق شود.

رابطه از راه دور

جدا شدن از شریک زندگی خود به منظور تلاش در خصوص ساختن زندگی بهتر و عدم نزدیکی و در عین حال ناکام ماندن از این تلاش ها، یکی از مهمترین دلایل طلاق است. سوء تفاهم ها ، سوء ظن ها ، ناامیدی ها و کمبود ارتباطات ناشی از عدم نزدیکی جسمی است.

در یک رابطه از راه دور که ممکن است به دلیل مسافرت های کاری یا مهاجرت بروز می کند، در صورت عدم ایجاد تماس و یا عدم پاسخ به پیام ها سبب می شود تا زوجین دچار تصورات بدی شوند. در صورت عدم مدیریت این روابط، باعث طلاق می شود.

حسادت و نا امنی

برخلاف یک عقیده مشترک ، حسادت نشانه عشق نیست. برعکس ، حسادت و ناامنی می تواند منجر به ایجاد شکاف هایی در یک رابطه شود و سرانجام به یکی از دلایل طلاق تبدیل شود.

حسادت غالباً ناشی از عدم اعتماد به نفس ، بی ثباتی عاطفی ، احساس تمایل ، ناکافی بودن ، همبستگی ناسالم و سبک دلبستگی اضطراب است. از جمله دیگر دلایل طلاق ، عدم توانایی در مقابله با حسادت و ناامنی است.

ناسازگاری جنسی

ناسازگاری جنسی گاهی خود عامل اصلی طلاق است و گاهی به‌ صورت غیر مستقیم سبب طلاق می‌شود؛ به این‌ صورت که ابتدا به دلیل ناسازگاری جنسی یکی از زوج‌ ها خیانت می‌کند و سپس به دلیل این خیانت طلاق اتفاق می‌افتد. بسیاری از افرادی که مرتکب خیانت می‌شوند، همین عامل را دلیل خیانت خود قلمداد می‌کنند.

متأسفانه زوج‌ هایی که فرکانس رابطه‌ی جنسی‌ شان با هم متفاوت است با مشکل روبه‌رو می‌شوند. در این حالت یکی از طرفین احساس می‌کند که تحت فشار قرار دارد در حالی‌که طرف دیگر احساس می‌کند مورد بی‌اعتنایی قرار گرفته است.

 

دلایل عجیب و خنده دار که باعث طلاق زوجین شده است را در ادامه بخوانید:

طلاق به‌خاطر نصب نکردن توالت

یک مرد هندی همسرش را مجبور کرد که برای دستشویی کردن به حمام برود زیرا حوصله نداشت که دستشویی را نصب کند. بعد از اینکه این خانم از همسرش در دادگاه شکایت کرد، دادگاه انجام این کار را یک شکنجه برای زن دانست و درخواست طلاقش را پذیرفت.

طلاق به‌خاطر پاک شدن آرایش

یک عروس عرب ۲۸ ساله با آرایش بسیار زیاد و مژه‌ مصنوعی تصمیم گرفت که آرایش خود را بشوید و در ساحل قدم بزند. این کارش باعث شد که همسرش با قیافه اصلی او روبه‌رو شود و برای طلاق اقدام کند.

طلاق به‌خاطر رای به دونالد ترامپ

یک خانم ۷۳ ساله بعد از ۲۲ سال زندگی، بعد از اینکه متوجه شد همسرش قصد دارد به ترامپ رای بدهد، درخواست طلاق داد و گفت: احساس می‌کنم با این کار احمق فرض شده‌ام و خواستم که او بین من و ترامپ یک نفر را انتخاب کند.

طلاق به‌خاطر صدای دهان

یک خانم به‌خاطر اینکه همسرش حین خوردن غذا، دهانش صدای بد می‌داد و هم‌چنین سوپ و نوشیدنی را هورت می‌کشید، از او طلاق گرفت. از قرار معلوم این خانم چندین بار به همسرش تذکر داده بود و از او خواهش کرده بود که این عادت را ترک کند اما بی‌توجهی همسرش به این مسئله او را برای طلاق مصمم کرد که این جزو خنده‌دار‌ترین و عجیب ترین طلاق در دنیا‌ست.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۷ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • محمد

    نود درصد زوجین آگاهی نسبت به زندگی ندارن وتوقعی که در دوران نوجوانی در رهن خود می پروراندند با زندگی واقعی از زمین تا آسمان با هم فرق دارد وچون انتظارات طرفین برآورده نمی شود طبق همان تفکرات به شدت سرخورده واخرش هم شکست

  • مهدی

    مهم ترین دلیل طلاق همانا ازدواج است
    اگر ازدواجی صورت نگیره نرخ طلاق هم صفر میشه

  • طا

    خواهر من هم بخاطر اینکه شوهر مهندسش انگشتشو تو بینیش می کرد ازش طلاق گرفت. البته این دلیل موجهی بود برای طلاق.