افزایش میل جنسی | افزایش میل جنسی در آقایان | روش های افزایش میل جنسی

4 کلید طلایی برای افزایش میل جنسی آقایان

نکات مهم و طلایی افزایش میل جنسی در آقایان را در این مطلب بخوانید

افزایش میل جنسی
ویکی گردی:

4 کلید طلایی افزایش میل جنسی مردان چیست؟ آیا کاهش میل جنسی باعث نگرانی‌تان شده است؟ راه‌های افزایش میل جنسی مردان را می‌شناسید؟ باید بدانید که تنها نیستید و این مشکلی نیست که راه حلی نداشته باشد. طبق اظهارات سرویس سلامت همگانی (NHS)، هرکسی میل جنسی متفاوتی دارد و چیزی به نام میل جنسی “طبیعی” وجود ندارد. نکته‌ای که باید به‌خاطر داشته باشید این است که نباید به‌خاطرداشتن میل جنسی کم خجالت بکشید. کاملا طبیعی است که میل جنسی فرد در طول زمان در نوسان باشد. میل جنسی تحت تاثیر کوچک‌ترین چیزها (از استرس روزانه گرفته تا نوسانات هورمونی) قرار می‌گیرد و با افزایش سن، میل جنسی تا حدودی کاهش پیدا می‌کند. بااین‌حال، می‌توانید با استفاده از برخی راه‌حل‌ها حتی تا سنین سالمندی هم میل جنسی سالمی داشته باشید. در ادامه جهت یادگیری نکات افزایش میل جنسی در این مطلب از سایت ویکی گردی همراه باشید.

اگر برای شما هم سوال پیش‌آمده که چگونه میل جنسی را در خود تقویت کنیم، ما در این مطلب روی روش‌های تقویت قوای جنسی در مردان تمرکز کرده‌ایم.

اگر با مشکل کاهش میل جنسی مواجه هستید و به دنبال راه‌هایی برای افزایش میل جنسی در مردان هستید، ابتدا باید به متخصص اورولوژی مراجعه کنید. پزشک بعد از بررسی‌های بیشتر و در صورت نیاز شما را به روانشناس ارجاع خواهد داد. در دکترتو می‌توانید با بهترین پزشکان برای تشخیص علت کاهش میل جنسی در مردان و درمان آن آشنا شوید، با آنها به‌صورت آنلاین یا تلفنی مشورت کنید و در صورت نیاز برای دریافت نوبت ویزیت حضوری اقدام کنید

روش‌های مختلفی برای تقویت میل جنسی و درمان کاهش میل جنسی و یا سرمزاجی در مردان وجود دارد که در ادامه آنها را بررسی می‌کنیم.

۱. تقویت میل جنسی در آقایان با تستوسترون

معمولا دکتر اورولوژی این درمان را توصیه می‌کند. برای شبیه‌سازی ترشح روزانه تستوسترون می‌توانید از ژل یا کرم موضعی تستوسترون همچون آندروژل (Androgel) یا Testim یا پچ‌های موضعی تستوسترون همچون آندرودرم (Androderm) استفاده کنید. گزینه دیگر تزریق تستوسترون سیپیونات است که معمولا دکتر اورولوژی نحوه تزریق آن در خانه را به بیمار یاد می‌دهد.

جدیدترین محصول موجود، یک پلت تستوسترون به نام Testopel است که با استفاده از بی‌حسی موضعی، توسط پزشک متخصص زیرپوست باسن قرار می‌گیرد. این روش درمانی طی ۳ الی ۶ ماه به طور زمان‌دار تستوسترون را آزاد می‌کند.

۲. نوردرمانی

طبق نتایج یک مطالعه، قرارگرفتن در معرض نور ممکن است سطح تستوسترون را در مردان افزایش دهد و منجر به رضایت جنسی بیشتری شود.

دانشمندان ایتالیایی می‌گویند که استفاده از لایت باکس که برخی از افراد برای درمان اختلال عاطفی فصلی (SAD) از آن استفاده می‌کنند، می‌تواند تا حد زیادی زندگی جنسی مردانی که میل جنسی پایینی دارند را بهبود بخشد.

طبق این مطالعه، مردانی که دچار کمبود میل جنسی بودند به دو گروه تقسیم شدند. هر دو گروه در معرض نوردرمانی قرار گرفتند، اما یک گروه در معرض نوری با شدت پایین‌تر قرار گرفت.

پس از این آزمایش، میل جنسی گروهی که در معرض “نوردرمانی نرمال” قرار گرفته بودند، ۶.۳ از ۱۰ تخمین زده شد. این در حالی بود که میل جنسی گروه کنترل که در معرض نوردرمانی با شدت پایین‌تری قرار داشتند حدود ۲.۷ از ۱۰ تخمین زده شد. علاوه بر افزایش میل جنسی، افزایش سطح تستوسترون نیز در مردانی که در معرض “نوردرمانی نرمال” قرار داشتند نشان داده شد.

۳. افزایش میل جنسی مردان با ورزش

انجام ورزش‌هایی (نظیر دویدن و شنا) که منجر به تعریق می‌شوند به مدت سی دقیقه در روز، می‌تواند برای تقویت میل جنسی معجزه کند.

تحقیقات نشان داده‌اند که کاهش وزن، باعث افزایش تستوسترون و میل جنسی در مردان میان‌سال می‌شود. ۲.۵ ساعت ورزش در هفته می‌تواند سطح تستوسترون را تا ۱۵ درصد افزایش دهد و موارد هیپوگنادیسم را تا ۴۶ درصد کاهش دهد. چرا باید نگران هیپوگنادیسم باشید؟ زیرا سطح تستوسترون با هیپوگنادیسم مرتبط است و این اختلال می‌تواند منجر به کاهش میل جنسی و اختلال نعوظ شود.

تمرینات قلبی معمول نیز می‌توانند استقامتتان را بهبود بخشند، اما بهتر است فقط روی تمرینات قلبی حساب نکنید. وزنه‌برداری نیز سطح تستوسترون را افزایش می‌دهد و ماهیچه‌هایی که برای فعالیت جنسی به آنها نیاز دارید (همچون بازوها، شکم و پاها) را تقویت می‌کند.

یوگا نیز گزینه خوبی است زیرا سیستم قلبی عروقی‌تان را تقویت می‌کند و درعین‌حال بدنتان را انعطاف‌پذیرتر می‌کند که می‌تواند رابطه جنسی را ماجراجویانه‌تر و سرگرم‌کننده‌تر کند.

خبر خوب دیگر این است که آب شدن چربی‌های شکم می‌تواند میزان جریان خون به آلت تناسلی را افزایش دهد و نعوظ بهتر و رضایت بیشتری را برای شما و همسرتان به همراه داشته باشد. اگر بدن ورزیده و خوش‌فرمی داشته باشید، احساس بهتری نسبت به ظاهرتان خواهید داشته باشید و از نظر جنسی نیز اعتمادبه‌نفستان بالاتر خواهد بود.

۴. تقویت میل جنسی با تغذیه

برخی از مواد غذایی نیز می‌توانند به افزایش جریان خون و تقویت میل جنسی آقایان کمک کنند از جمله:

پیاز و سیر: شاید پیاز و سیر تاثیر خوشایندی روی بوی دهان نداشته باشند، اما می‌توانند به افزایش گردش خون به سمت آلت تناسلی کمک کنند.

موز: این میوه غنی از پتاسیم می‌تواند به پایین آوردن فشارخون کمک زیادی کند که این امر می‌تواند برای اندام‌های جنسی مفید باشد و عملکرد جنسی را افزایش دهد.

فلفل قرمز: غذاهای تند با کاهش فشارخون بالا و التهاب، به بهبود جریان خون به سمت ناحیه تناسلی کمک می‌کنند.

هندوانه: برای تقویت میل جنسی و بهبود نعوظ، می‌توانید هندوانه مصرف کنید. هندوانه حاوی سیترولین است که آمینواسیدها و آرژنین را در بدن آزاد می‌کند. آرژنین نقش مهمی در سلامت عروق ایفا می‌کند.

بادام: بادام حاوی آرژنین است که گردش خون را بهبود می‌بخشد و به شل شدن رگ‌های خونی کمک می‌کند. این آمینواسید موجود در بادام به حفظ نعوظ کمک می‌کند.

تخم‌مرغ: برای داشتن نعوظ سالم، تخم‌مرغ مصرف کنید. تخم‌مرغ حاوی آمینواسید ال آرژنین است که می‌تواند اختلال نعوظ را بهبود بخشد.

توت‌فرنگی و تمشک: یکی دیگر از روش‌ها برای تقویت میل قوای جنسی، مصرف توت‌فرنگی و تمشک است. دانه‌های این میوه‌ها مملو از زینک هستند که ماده‌ای ضروری برای بهبود رابطه جنسی است. در مردان، زینک سطح تستوسترون را کنترل می‌کند (تستوسترون مسئول تولید اسپرم است). مصرف زینک برای مردان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا زینک بدن آنها در طول رابطه جنسی کاهش پیدا می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر