ماه گرفتگی | ماه گرفتگی های آینده | ماه گرفتگی 1402

ماه گرفتگی ۶ آبان با زندگی شخصی ما چه می کند؟ | تاثیر ماه گرفتگی روی زندگی عاطفی و بازارهای مالی

ماه گرفتگی ۶ آبان یک نقطه عطف عاطفی برای همه ما خواهد بود.

ماه گرفتگی
ویکی گردی:

ماه گرفتگی یک پدیده فلکی است که در آن، زمین بین خورشید و ماه قرار می‌گیرد و سایه زمین بر روی سطح ماه پخش می‌شود، به نحوی که ماه تاریک‌تر و معمولاً به رنگ قرمزی تغییر می‌کند. پدیده ماه گرفتگی در اثر انسجام ستاره‌ها و سیاره‌ها در سیاره ما رخ می‌دهد و به عنوان یک اتفاق طبیعی و علمی مورد مطالعه و مشاهده قرار می‌گیرد. در طی ماه‌ گرفتگی، ممکن است مراقبه‌کنندگان این پدیده تغییرات رنگی در ماه مشاهده کنند. به عنوان مثال، معمولاً در اوج ماه‌ گرفتگی، ماه به رنگ قرمزی تغییر می‌کند که از تفریق نور خورشید از طریق جو زمین و وجود جزیی از انتشار نور در جوی زمین ناشی می‌شود. 

ماه گرفتگی ۶ آبان یک نقطه عطف عاطفی برای همه ما خواهد بود، این ماه گرفتگی نمادی از رویارویی با خود پنهان ما خواهد بود ، و تغییرات غیر منتظره ای در شخصیت ما ایجاد خواهد کرد (میتوان گفت عمده این تغییرات مثبت هستند ). این ماه گرفتگی الگوهای گسترده تری از زندگی شخصی مان را به خودمان نشان خواهد داد . به ما نشان میدهد واقعا ما چه آدمی بوده ایم؟ 

از سمتی این ماه گرفتگی کنار مشتری هست میل ما به آموختن و درس خواندن بیشتر خواهد شد ، بعد این گرفت خیلی از ما و اطرافیان مان شخصیتی درس خوان تر ، یادگیر تر و ذهن فعال تری را لمس میکنیم .

میل ما به سواد بیشتر ، به یادگیری بیشتر میشود

زمان خود باوری و‌خود پروری رسیده است که بسیار برای ما مفید هستند .

خیلی از انسان ها با این انرژی ماه گرفتگی با استرولوژی برای اولین بار اشنا خواهند شد ، بسیاری برای اولین بار تصمیم به مطالعه جدی دانشی خواهند گرفت ( مثل زبان یا …) 

این گرفتگی افشاگری های مالی زیادی را در زندگی‌ ما باز میکند و در جهان.

دامپ ها و رنج های زیادی در بازار های مختلف مثل طلا ، ارز و کریپتو رخ خواهد داد 

از حالا ممکن هست ولخرجی ما زیاد شود ، نوسان های مهمی در بازار رخ دهد .

خورشید در هبوط کنار عطارد است صداقت بسیار مهم‌خواهد شد ، دروغ ها ممکن است اشکار شود بخصوص در روابط احساسی بازخواست بشیم 

نسبت به قول هایی که دادیم ، اگر بدقولی کردیم و حرفی نادرست زدیم با این گرفتگی باید پاسخ گو باشیم تا حقیقت و صداقت جایگاه خود را در رابطه احساسی پیدا کند.

 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر