متولدین هر ماه | خصوصیات متولدین هر ماه

خواستگاری از متولدین کدوم ماه سخت تره؟

در این مطلب از سایت ویکی گردی ما همراه باشید تا بهتون بگم خواستگاری از کدام یک از متولدین هر ماه سخت تره؟؟

متولدین هر ماه
ویکی گردی:

خواستگاری و جواب مثبت گرفتن از متولدین هر ماه ممکن است با چالش‌ها و مسائل خودش همراه باشدبه نظر شما از کدوم یک متولدین هر ماه خواستگای سخته؟ در ادامه با مطلب جدیدی از متولدین هر ماه با ویکی گردی همراه باشید.

دختر متولد شهریور

افراد متولد این ماه معمولاً خودمختار و مستقل هستند برای همین احتمال اینکه به راحتی هر درخواست ازدواجی را نپذیرند وجود دارد. برای خواستگاری موفق از آن‌ها، بایستی حتما به بحث آزادی و احترام به فضای شخصی آن‌ها توجه کنید.

متولدین کدوم ماه ترسوترن؟ | میزان ترس متولدین هر ماه

دختر متولد دی

افراد متولد دی اغلب دارای شخصیت قوی و نکته بینی هستند و کمتر به هر خواستگاری پاسخ مثبت میدهند.

دختر متولد آبان

آبان ماهی ها معمولاً دقیق و تحلیل کننده‌اند و برای آن‌ها، صداقت و ارتباط عاطفی عمیق اهمیت بالایی دارد برای همین تا زمانیکه این فاکتورها را در طرف مقابل نبینند، درخواست ازدواج او را نمی پذیرند.

دختر متولد آذر

دختران متولد آذر اغلب محتاط و میانه رو هستند و احترام به حریم شخصی برای آن‌ها بسیار مهم است و حتی ممکن است نسبت به درخواست ازدواج و خواستگاری از سوی شما، واکنش تندی نشان دهند، مگر اینکه شناخت کافی از شما، این مسئله را برایشان حل کرده باشد.

دختر متولد تیر

زنان متولد تیر دارای شخصیت پویا و خواهان جذابیت هستند و همین دلیلی است برای سخت گیری آنها در پذیرفتن یک خواستگار و درخواست ازدواج او.

متولدین هر ماه اگه اپلیکیشن بودن چه شکلی می شدن! + عکس

دختر متولد بهمن

دختران متولد بهمن معمولاً پایبند به برخی افکار و مسئولیت‌پذیری هستند و نیاز به اعتماد و پایبندی به برخی اصول خاص خودشان را در نظر میگیرند که نمیتوانند به راحتی به هر خواستگاری پاسخ مثبت دهند.

منبع: نمناک
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • بانو

    شهریور کاملا درستبود