داریوش مهرجویی | دختر داریوش مهرجویی | قتل داریوش مهرجویی

اولین واکنش دختر داریوش مهرجویی در مورد قاتل پدر و مادرش + عکس

در این مطلب از سایت ویکی گردی اولین استوری که مونا مهرجویی دختر داریوش مهرجویی در مورد قتل پدر و مادرش منتشر مرد را ببینید.

مونا مهرجویی
ویکی گردی:

به نقل از ایسنا: داریوش مهرجویی کارگردان ایرانی و همراه همسرش وحیده محمدی فر شب در تاریخ 22 مهر ماه 1402 در ویلای شخصی خود در کرج استان البرز به قتل رسیدند. داریوش مهرجویی و همسرش بر اثر ضربات متعدد چاقو یا جسم نوک تیز و خون ریزی داخلی درگذشتند. جستجو های پلیس برای پیدا کردن قاتل یا قاتلین داریوش مهرجویی و همسرش همچنان ادامه دارد.

مونا مهرجویی

وکیل مونا مهرجویی ابراز امیدواری کرد که تحقیقات پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش زودتر به نتیجه برسد.

افشاگری سحر قریشی از حسادت مهناز افشار به خودش + فیلم

 مانوش منوچهری وکیل مونا مهرجویی درخصوص روند پرونده داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر نوشته است: «اینجانب مانوش منوچهری به وکالت از مونا مهرجویی فرزند داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر ضمن مشورت با خانواده آن عزیزان به قتل رسیده، در پاسخ به مراجعات اصحاب رسانه و اخبار متناقض و غیرقطعی منتشره و ضمن سپاسگزاری از دادستانی محترم فردیس و استان البرز و اداره آگاهی مربوطه برای زحمات شبانه روزی جهت کشف حقیقت، با توجه به این که تاکنون به دلیل شرایط خانواده، امکان حضور مستقیم در روند تحقیقات و اطلاع از جزئیات پرونده فراهم نشده است، تقاضا دارم تا پایان رسیدگی و اتمام روند دادرسی و صدور حکم قطعی و روشن شدن تمامی ابعاد جنایت، از انتشار هرگونه اخباری که مورد تایید اولیای دم یا وکلای ایشان نباشد از جمله معرفی قاتل یا قاتلین احتمالی، پرهیز شود.»

منبع: ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر